Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Informacje
» Umiejętności
» Gildie
» Potwory
» Postacie
» Lista NPC
» Lokacje
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania
» Mapy
» Nauczyciele
» Sprzedawcy
» Konsola
Ekwipunek
» Artefakty
» Bronie
» Zbroje
» Czary
Multiplayer
» Pobierz
» Informacje
» MiniFAQ
» Dyskusja na forum
» Sonda - Areny
Galeria
» Screeny
Download
» Filmy [3]
» Mody [27]
» Muzyka [1]
» Programy [1]

Skocz do:

Postacie

Wybrane opisy oraz screeny osób niezależnych w Gothic 2: Noc Kruka. Pełna lista NPC znajduje się tutaj.

Saturas
Przywódca Magów Wody, którego poznaliśmy już w pierwszej części gry. Po upadku bariery, Saturas wraz ze swoimi kompanami udał się do Doliny Piramid, znajdującej się na północny wschód od miasta Khorinis. Powołał do istnienia tkz. „Wodny Kręg”, organizacje wspomagającą Magów Wody. Czarodzieje w niebieskich szatach są jedynymi magami na wyspie (i Xardas), którzy zdają sobie sprawę z niebezpieczeństwa, jakie zagraża Khorinis. Podczas naszego pierwszego spotkania w grze, Saturas nie powita nas zbyt ciepło. Weterani Gothic z pewnością pamiętają ostatnie spotkanie z Magami Wody w Kolonii Karnej. Satarus nie wyglądał na zachwyconego z powodu użycia przez nas magicznego kopca rudy. Zanim znów odzyskamy jego zaufanie przyjdzie nam wykonać jeszcze wiele trudnych zadań.


Cavalorn
Członek organizacji o nazwie „Wodny Kręg”, która została powołana przez Magów Wody. Podobnie jak Saturas, jest to postać, którą poznaliśmy już w pierwszej części gry. W Kolonii Karnej był myśliwym i mieszkał w swojej chacie mieszczącej się niedaleko Starego Obozu. W Nocy Kruka spotykamy go na początku gry, zaraz po opuszczeniu wieży Xardasa. Cavalorn miał dostarczyć list od Vatrasa, Maga Wody z Khorinis. Niestety, owa wiadomość została skradziona przez bandytów. Cavalorn udziela wielu informacji odnośnie Magów Wody i nowego niebezpieczeństwa, jakie zagraża Khorinis. Z chęcią pomoże nam zwiększyć umiejętność walki bronią jednoręczną, jak i również poprawi nasze zdolności posługiwania się łukiem.


Greg
Ciekawa postac. Jest kapitanem piratów. Jego ludzie darzą go dużym szacunkiem, mimo, iż jest bardzo surowym szefem. Spotykamy go już na początku gry, niedaleko bram miasta Khorinis. W pierwszej fazie rozgrywki będziemy go widywali dość często. Jego dom znajduje się w obozie piratów, w Jarkendarze. Do Khorinis udał się w celu odnalezienia i zabicia tutejszego herszta bandytów, Dextera. Po śmierci bandziora tymczasowo zamieszka w jego wieży. Greg wielokrotnie będzie prosił nas o przysługe, zarówno w Khorinis jak i w Zapomnianej Dolinie Budowniczych. M. in. zleci nam zadanie szpiegowania bandytów. Jedynie przy jego pomocy uda nam się zdobyć ich pancerz.


Skip
Kolejny pirat. Na początku gry możemy go spotkac na niewielkiej plaży, na północ od miasta Khorinis. Do miasta portowego przybył w celach handlowych. Nie może pokazac się w mieście, gdyż jest poszukiwanym przestępcą. Utrzymuje potajemne kontakty z Baltramem. Wymienia rum na różnego rodzaju towary. Dom Skipa znajduje się w Jarkendarze, w obozie piratów, do którego uda się w późniejszej fazie rozgrywki. Udziela przydatnych informacji odnośnie Dextera, hersza bandytów w Khorinis.


Jack Aligator
Myśliwy piratów. Jego dom znajduje się w Jarkendarze. Mieszka w swoim legowisku, w pobliżu obozu piratów. Pierwszy raz spotykamy go dopiero w Zapomnianej Dolinie Budowniczych, w pobliżu starych ruin (kryjówka Magów Wody). Zaproponuje nam uczestnictwo w polowaniu, podczas którego zaprowadzi nas do obozu piratów. Jack Aligator jest dobrym kompanem. Nie odmówi nam, gdy poprosimy go o pomoc w „oczyszczeniu” pobliskiego kanionu z brzytwiaków. Może nauczyć nas obrabiać zwierzynę i strzelać z łuku (do 75%).


Bloodwyn
Postać znana nam już z pierwszej części gry. W Gothic 1 był strażnikiem i mieszkał w Starym Obozie. W Nocy Kruka pozostał wierny swoim zwierzchnikom z Kolonii Karnej. Zajmuje wysokie stanowisko w hierarchii bandytów, gdyż Kruk uczynił go swoją „prawą ręką”. Bandziory czują strach przed Bloodwynem, gdyż jest świetnym wojownikiem. Przebywa w Starej Świątyni Adanosa. Pamięta Bezimiennego z czasów Kolonii i zamierza go zabić. W późniejszej fazie rozgrywki będziemy musieli stawić mu czoła.


Thorus
Kolejna postać, którą mieliśmy już okazje poznać w pierwszej części gry. W Gothic 1 był dowódcą strażników. Takie samo stanowisko obejmuje również w dodatku. Przebywa w obozie bandytów, w Jarkendarze. Nie pamięta Bezimiennego dość dobrze, dlatego też nie jest do niego wrogo nastawiony. Pilnuje wejścia na plac świątynny i nie przepuści nas, jeśli nie pokażemy mu kamiennej tablicy od Estebana. Dodatkowo będziemy musieli wykonać dla niego jeszcze jedno zadanie.


Kruk
Czarny charakter i wybraniec Beliara. Jest to postać, którą zapewne wielu z was pamięta z Gothic 1. W Kolonii Karnej był magnatem odpowiedzialnym za handel rudą. Był również "prawo ręką" Gomeza. Po śmierci szefa Starego Obozu to on objął dowództwo nad bandytami. Większość bandziorów czuje strach przed Krukiem. Nic dziwnego, gdyż swoich ludzi traktuje bardzo surowo, nie szanuje ich. Aktualnie przebywa w głębi Świątyni Adanosa. Próbuje zdobyć Szpon Beliara, artefakt Boga Ciemności. Kruk pamięta naszego bohatera i pragnie go zabić za wszelką cenę.


Reklama
Phoenix
» Strona Główna
» ADOM
» Fallout
» Arcanum
» Disciples
» The Witcher
» Icewind Dale
» Imperium Diablo
» The Elder Scrolls
» Neverwinter Nights
» Planescape: Torment
Partnerzy

Dragon Age
Fall of Setarrif
Mass Effect
Witcher
Fable

Feniks z Popiolów - czekamy...
Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
© 2002-2008 Gothic Site. modern warfare 3, rpg, hunted. jPortal.