Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Informacje
» Umiejętności
» Gildie
» Potwory
» Postacie
» Lista NPC
» Lokacje
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania
» Mapy
» Nauczyciele
» Sprzedawcy
» Konsola
Ekwipunek
» Artefakty
» Bronie
» Zbroje
» Czary
Multiplayer
» Pobierz
» Informacje
» MiniFAQ
» Dyskusja na forum
» Sonda - Areny
Galeria
» Screeny
Download
» Filmy [3]
» Mody [27]
» Muzyka [1]
» Programy [1]

Skocz do:

Czary

Runy
Nazwa Działanie Wartość
runy/zwoju
Uwagi i nauczyciel

Wymagana mana Przedmioty potrzebne do stworzenia runy

Pierwszego Kręgu
Światło
Światło przez 5 min. 500/10 Nauczyciel – Parlan, Nefarius
10 1 złota moneta
Ognista strzała
Obrażenia: 25 500/25 Nauczyciel – Hyglas, Nefarius.
5 1 siarka
(Mała) Błyskawica
Obrażenia: 30, ogłuszenie ogłuszenie 500/60 Nauczyciel – Marduk, Nefarius.
Nawias przy nazwie powyżej bierze się stąd, że w polskiej wersji gry pomyłkowo dwa różne zwoje (Mała Błyskawica oraz Błyskawica) nazwano identycznie – Błyskawica
15 1 skała krystaliczna
Leczenie lekkich ran
Uzdrowienie: 200 PŻ 500/25 Nauczyciel – Parlan, Nefarius.
W obozie Orków na przełęczy prowadzącej do Górniczej Doliny, przy ognisku
10 1 roślina lecznicza
Tworzenie szkieletu goblina
Pojawienie się szkieletu goblina 500/75 Nauczyciel – Karras, Nefarius.
W kufrze Xardasa na farmie Sekoba
20 (1 na sek.) 1 kość goblina
Korzeń
Z ziemi wyrastają korzenie, które na 20 sekund unieruchamiają przeciwnika 2500/- Modlitwa przy kapliczce Beliara.
W kufrze Xardasa na farmie Sekoba
50 Szpon Beliara

Drugiego Kręgu
Kula ognia
Obrażenia: 75 1000/50 Nauczyciel – Hyglas, Nefarius, Milten
15 1 smoła
Lodowa strzała
Obrażenia: 50 1000/25 Nauczyciel – Marduk, Nefarius, Milten.
Górnicza Dolina – w pobliżu grobu otoczonego menhirami (Stonehenge), strzeżonego przez Szkielety
10 1 kwarcyt
Przyzywanie wilka
Pojawienie się wilka 1000/75 Nauczyciel – Karras, Nefarius.
Można go kupić u Zurisa, Isgarotha, Goraxa i Karrasa.
40 (2 na sek.) 1 wilcza skóra
Pięść wichru
Obrażenia: 50-200 1000/60 Nauczyciel – Parlan, Nefarius, Milten.
20-80 1 węgiel
Sen
Usypia NPCów (nie wszystkich) 1000/100 Nauczyciel – Parlan, Nefarius, Milten
Działa tylko na ludzi, ale nie wszystkich – ofiara zasypia na 30 minut
30 1 bagienne ziele
Lodowa lanca
100 1000/100 Nauczyciel – Nefarius.
20 1 kwarcyt
Wir
Pojawia się wir, który na dziesięć sekund zatrzymuje naszego przeciwnika 1000/200 Nauczyciel – Nefarius.
30 1 skrzydło krwiopijcy
Kradzież energii
100/sek 3500/- Nauczyciel – Modlitwa w kapliczce Beliara.
30 Szpon Beliara

Trzeciego Kręgu
Leczenie średnich ran
Uzdrowienie: 400 PŻ 1500/400 Nauczyciel – Parlan, Nefarius.
25 1 ziele lecznicze
Mała burza ognista
Obrażenia: 100, rozprysk 1500/100 Nauczyciel – Hyglas, Nefarius.
Działa na wielu przeciwników jednocześnie
25 1 siarka, 1 smoła
Tworzenie szkieletu
Pojawienie się szkieletu 1500/75 Nauczyciel – Karras, Nefarius.
60 (3 na sek.) 1 kość szkieletu
Strach
NPC ucieka przed nami 1500/75 Nauczyciel – Parlan, Nefarius.
1) W jaskini ze zwłokami Olava (Górnicza Dolina, pod klifem z obozem Hosh-Paka). 2) W starej wieży Xardasa (Górnicza Dolina, górne piętro)
20 1 czarna perła
Bryła lodu
Obrażenia: 60+2/sek., unieruchomienie 1500/100 Nauczyciel – Marduk, Nefarius
40 1 kwarcyt, 1 akwamaryna
Piorun kulisty
Obrażenia: 30-125, ogłuszenie 1500/75 Nauczyciel – Marduk, Nefarius.
10-40 -
Gejzer
Obrażenia: 150 1500/50 Nauczyciel – Nefarius.
75 1 akwamaryn
Grom
Obrażenia: 150 500/200 Nauczyciel – Nefarius.
100 1 kwarcyt, 1 skrzydło krwiopijcy
Szał Beliara
Obrażenia: 200 3500/- Modlitwa przy kapliczce Beliara.
100 Szpon Beliara
Stworzenie Strażnika
Pojawia się kamienny strażnik, który niszczy wszystko co stanie mu na drodze 2000/- Modlitwa przy kapliczce Beliara.
60 Szpon Beliara

Czwartego Kręgu
Błyskawica
Obrażenia: 150 2000/125 Nauczyciel – Marduk, Nefarius, Milten.
30 1 skała krystaliczna, 1 kwarcyt
Obudzenie golema
Pojawienie się golema 2000/150 Nauczyciel – Karras, Nefarius, Milten.
80 (4 na sek.) 1 serce golema
Zniszczenie ożywieńca
Obrażenia: 1000 (tylko ożywieńcy) 2000/75 Nauczyciel – Parlan, Nefarius, Milten.
100 1 woda święcona
Duża kula ognia
Obrażenia: 75-300 2000/600 Nauczyciel – Hyglas, Nefarius, Milten.
40-160 1 smoła, 1 siarka
Wodna Pięść
Obrażenia: 125 2000/100 Nauczyciel – Nefarius.
25 1 Akwamaryn, 1 skała krystaliczna
Rój owadów
Obrażenia: 80, czas trwania 6 sek. Pojawia się rój owadów, który na chwilę odwraca uwagę przeciwnika. 1500/- Modlitwa przy kapliczce Beliara.
20 Szpon Beliara
Stworzenie Zombie
Pojawienie się zombie. 2000/- Modlitwa przy kapliczce Beliara.
80 Szpon Beliara

Piątego Kręgu
Duża burza ognista
Obrażenia: 75-300, rozprysk 2500/150 Nauczyciel – Hyglas, Nefarius, Milten.
50-200 1 język ognistego jaszczura, 1 siarka
Przyzywanie demona
Pojawienie się demona 2500/200 Nauczyciel – Karras, Nefarius, Milten.
120 1 serce demona
Leczenie ciężkich ran
Uzdrowienie: 800 PŻ 2500/200 Nauczyciel – Parlan, Nefarius, Milten.
50 1 korzeń leczniczy
Lodowa fala
Obrażenia: 60+2/sek., unieruchomienie kilku celów 2500/200 Nauczyciel – Marduk, Nefarius, Milten.
120 1 kwarcyt, 1 akwamaryna
Krzyk umarłych
Obrażenia: 666 2000/- Modlitwa przy kapliczce Beliara.
250 Szpon Beliara

Szóstego Kręgu
Deszcz ognia
Obrażenia: 500, kilka celów 3000/250 Nauczyciel – Hyglas, Pyrokar, Nefarius, Milten.
Działa na określonej powierzchni
150 1 język ognistego jaszczura, 1 siarka
Tchnienie śmierci
Obrażenia: 500 3000/250 Nauczyciel – Pyrokar, Nefarius, Milten.
100 1 czarna perła, 1 węgiel
Armia ciemności
Pojawienie się wielu szkieletów (szkielet x mana/sek.) 3000/2500 Nauczyciel – Karras, Nefarius, Milten.
150 1 kość szkieletu, 1 czarna perła
Zmniejszenie Potwora
Pomniejsza ogromne potwory 3000/250 Nauczyciel – Pyrokar, Nefarius, Milten.
300 1 kość goblina, 1 kieł trolla
Śmiertelna fala
Obrażenia: 500, kilka celów 3000/250 Nauczyciel – Pyrokar, Nefarius, Milten.
150 1 serce kamiennego golema, 1 serce demona, 1 kość szkieletu, 1 czarna perła
Święty pocisk
Obrażenia: 300 3000 Nauczyciel – Almanach w podziemiach Klasztoru.
60 1 woda święcona (konieczne przeczytanie Almanachu)


Inne zwoje
(Uwaga: zwoje Przemian działają na nas samych. Nie można ich użyć w stosunku do innych.)
Nazwa Mana Wartość Opis
Zapomnienie (Otchłań)
5 100 Porażona czarem postać zapomina o urazie, jaką do nas żywiła. Można go kupić u Ignaza i Lutero, znajduje się też w kufrze Zurisa (2 sztuki).
Przemiana w Smoczego Zębacza
5 200 Można go kupić u Zurisa, Isgarotha, Goraxa i Karrasa (rozdział V).
Przemiana w Ognistego Jaszczura
5 200 Można go kupić u Zurisa, Sagitty i Karrasa (od rozdziału IV).
Przemiana w Polną Bestię
5 60 Można go kupić u Zurisa (od rozdziału II), Cronosa, Goraxa, Karrasa (od rozdziału III) i Isgarotha (od rozdziału IV).
Przemiana w Olbrzymiego Szczura
5 50 Można go kupić u Zurisa (od rozdziału II), Sagitty i Karrasa (od rozdziału III).
Przemiana w Topielca
5 80 Można go kupić u Zurisa (od rozdziału II), Goraxa, Isgarotha, Cronosa i Karrasa (od rozdziału V).
Przemiana w Ścierwojada
5 50 Można go kupić u Zurisa (od rozdziału II), Goraxa, Isgarotha, Karrasa (od rozdziału III) i Vatrasa (rozdział VI).
Przemiana w Cieniostwora
5 200 Można go kupić u Zurisa (od rozdziału IV), Sagitty i Karrasa (rozdział V).
Przemiana w Owcę
5 25 Można go kupić u Zurisa (od rozdziału II), Goraxa, Isgarotha, Cronosa i Karrasa (od rozdziału III).
Przemiana w Zębacza
5 125 Można go kupić u Zurisa i Karrasa (od rozdziału III), Goraxa, Isgarotha i Cronosa (od rozdziału IV).
Przemiana w Jaszczura
5 80 Można go kupić u Zurisa, Sagitty i Karrasa (od rozdziału III).
Przemiana w Warga
5 125 Można go kupić u Zurisa (od rozdziału III), Goraxa, Isgarotha, Cronosa i Karrasa (od rozdziału IV).
Przemiana w Wilka
5 75 Można go kupić u Zurisa (od rozdziału II), Goraxa, Cronosa i Karrasa (od rozdziału III) oraz Karrasa (od rozdziału IV). Znajduje się także w jednym z kufrów w Klasztorze (2 sztuki).


Runy paladyna
Nazwa Działanie Wymagana mana Uwagi i Nauczyciel
Wartość
zwoju/runy
Święty płomień
Światło przez 5 min. 10 Nauczyciel – Albrecht.
Światło przez 5 minut (czas Gothic). Na przełęczy prowadzącej do Górniczej Doliny z Khorinis (zwłoki Paladyna) oraz na przełęczy prowadzącej do Khorinis z Górniczej Doliny (zwłoki Paladyna)
500/50
Pomniejsze uleczenie
Uzdrowienie: 200 PŻ 10 Nauczyciel – Albrecht.
W pierwszym rozdziale można kupić u Martina.
500/100
Średnie uleczenie
Uzdrowienie: 400 PŻ 25 Nauczyciel – Albrecht.
W drugim rozdziale można kupić u Martina.
2000/400
Większe uleczenie
Uzdrowienie: 800 PŻ 50 Nauczyciel – Albrecht.
W drugim rozdziale można kupić u Martina.
3000/80
Święta strzała
Magiczne obrażenia: 150 10 Nauczyciel – Albrecht.
W pierwszym rozdziale można kupić u Martina.
500/200
Wypędzenia zła
Magiczne obrażenia: 300 30 Nauczyciel – Albrecht.
W drugim rozdziale można kupić u Martina.
2000/600
Zniszczenie zła
Magiczne obrażenia: 600 60 W czwartym rozdziale można kupić u Martina.
Do zdobycia u Lorda Archola w Irdorath.
1000/600


Runy teleportacyjne
(Teleportacja pochłania 10 jednostek many. Każda runa teleportacyjna kosztuje 500 sztuk złota.)
Nazwa Uwagi
Do miasta portowego
Od Lorda Hagena w III rozdziale.
Do tawerny
Od Orlana w gospodzie, w III rozdziale.
Do klasztoru
Od Pyrokara w III rozdziale.
Do majątku ziemskiego
Od Lee w III rozdziale.
Do wieży Xardasa
Od Lestera, zaraz po powrocie z Górniczej Doliny w III rozdziale.
Do Przełęczy Khorinis
Zwłoki Paladyna na przełęczy z Khorinis do Górniczej Doliny.
Do starej wieży demonów
W starej wieży Xardasa, na piętrze.
Do przełęczy Górniczej Doliny
1) Na przełęczy z Górniczej Doliny do Khorinis. 2) W jaskini Lodowego Smoka, chroniona przez dwa Lodowe Golemy.
Do zamku
W domu Magów na zamku, na piętrze
Do tajnej komnaty (ze zbroją Paladyna)
Składniki: woda święcona plus konieczność odczytania instrukcji z Almanachu w piwnicy klasztornej (tylko dla Paladyna).


Część grafik w tym dziale pochodzi z Gothic2Network.

Reklama
Phoenix
» Strona Główna
» ADOM
» Fallout
» Arcanum
» Disciples
» The Witcher
» Icewind Dale
» Imperium Diablo
» The Elder Scrolls
» Neverwinter Nights
» Planescape: Torment
Partnerzy

Dragon Age
Fall of Setarrif
Mass Effect
Witcher
Fable

Feniks z Popiolów - czekamy...
Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
© 2002-2008 Gothic Site. modern warfare 3, rpg, hunted. jPortal.