Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Informacje
» Umiejętności
» Gildie
» Potwory
» Postacie
» Lista NPC
» Lokacje
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania
» Mapy
» Nauczyciele
» Sprzedawcy
» Konsola
Ekwipunek
» Artefakty
» Bronie
» Zbroje
» Czary
Multiplayer
» Pobierz
» Informacje
» MiniFAQ
» Dyskusja na forum
» Sonda - Areny
Galeria
» Screeny
Download
» Filmy [3]
» Mody [27]
» Muzyka [1]
» Programy [1]

Skocz do:

FAQ

FAQ techniczne znajduje się w Strefie Gothic II.

  • Jak zostać Magiem Wody?
  • Strażnik/najemnik/mag i Wodny Krąg
  • Znikający ludzie
  • Kogo szuka pirat Greg?
  • Kruk
  • Obóz piratów
  • Gdzie jest Joe
  • Handlarz bronią dla bandytów
  • Bandyci na moście
  • List Dextera
  • Skarby Grega
  • Lares i Magowie Wody
  • Ornament Laresa
  • Wyprowadzenie Diega z GD
  • Ornament
  • Portal
  • Problem z listem Dextera
  • Kamienie teleportacyjne - Nowy Świat
  • Henry przed obozem piratów
  • Zabójca Angusa i Hanka
  • Zamach na Estebana
  • Zielony nowicjusz
  • Meandry umysłu
  • Domy kast budowniczych
  • rzepaść
  • Troll przy krypcie Quarhodrona
  • Krypta Quarhodrona
  • Mowa Quarhodrona
  • Pytania Quarhodrona
  • Drzwi w świątyni Kruka
  • Przyciski w świątyni
  • Druga komnata
  • Jak zabić Kruka?
  • Wyjście ze świątyni
  • Mikstury zręczności i siły
  • Laska Maletha
  • Gdzie znajdę miecze wymagające zręczności?
  • Magiczne bełty/strzały
  • Zbroja strażnika Kruka
  • Czarna ruda
  • Rzepa
  • Jak odmienić się z potwora w człowieka?
  • Kopanie
  • Kapliczki Beliara
  • Orkowie
  • Poszukiwacze nie do pokonania
  • Rozwijanie doświadczonego Maga
  • Górnicza Dolina czy Nowy Świat?
  • Najemnik a czary

    Pytanie: Jak zostać Magiem Wody?
    Rozwinięcie problemu: Jestem już w Wodnym Kręgu, ale czy mogę dołączyć do Magów Wody? I kto i kiedy może mnie do nich przyłączyć?
    Odpowiedź: Niestety, w Nocy Kruka nie można nim zostać. Nasza rola Strażnika Równowagi kończy się na Wodnym Kręgu.

    Pytanie: Strażnik/najemnik/mag i Wodny Krąg
    Rozwinięcie problemu: Czy mogę być strażnikiem/najemnikiem/magiem i jednocześnie należeć do Wodnego Kręgu? Jeśli tak, to gdzie najpierw się przyłączyć?
    Odpowiedź: Właściwie, to do jeśli chcesz przejść część z dodatku, musisz przyłączyć się do Kręgu. Lecz Vatras stawia nam warunek dostarczenia wiadomości Lordowi Hagenowi przed dołączeniem do niego, a żeby się tam dostać, trzeba być strażnikiem, najemnikiem lub Magiem Ognia. Krąg jest tajemną gildią i mało osób wie o jego istnieniu, więc niezależnie od wybranej 'potężnej' gildii, można zostać jego członkiem.

    Pytanie: Znikający ludzie
    Rozwinięcie problemu: Przeszukałem już chyba całą wyspę i nie mogę znaleźć zaginionych ludzi! Co się z nimi stało? Pytałem chyba każdą możliwą osobę, ale nic nie znalazłem. Co robić?!
    Odpowiedź: Porozmawiaj z każdą osobą z imieniem w mieście Khorinis. Dzięki ich wskazówkom powinieneś znaleźć część zaginionych. Jeśli już rozmawiałeś i nie pamiętasz, znajdź na mapie starą wieżę (na południe od farmy Onara, patrz dział Mapy na Gothic Site) i udaj się tam. Strażnikowi powiedz, że jego szef nazywa się Dexter. Przepuści cię, idź do chaty i pogadaj z szefem bandytów. Reszty dowiesz się od niego, potem go zabij i przeszukaj zwłoki. Będzie miał list.

    Pytanie: Kogo szuka pirat Greg?
    Rozwinięcie problemu: Spotkałem jakiegoś pirata o imieniu Greg. Mówi że kogoś szuka, ale o kogo chodzi i gdzie można go znaleźć?
    Odpowiedź: Greg szuka szefa szajki bandytów w Khorinis, Dextera. Można go znaleźć w wieży na południe od farmy Onara.

    Pytanie: Kruk
    Rozwinięcie problemu: Wiem, że w dodatku można spotkać Kruka. Gdzie go znajdę i czy można się z nim zmierzyć już na początku gry?
    Odpowiedź: O Kruku usłyszysz wiele plotek o miejscu jego pobytu, ale zmierzyć się z nim można dopiero w Nowym Świecie (ostatnie zadanie). Cierpliwości!

    Pytanie: Obóz piratów
    Rozwinięcie problemu: Jestem już w Nowym Świecie, przeszedłem przez portal. Jak dojść do obozu piratów?
    Odpowiedź: Jeśli jesteś w ruinach, gdzie przebywają Magowie Wody, podążaj na zachód. Zobaczysz tunel, a przed nim powinien stać pirat Jack Aligator. On cię zaporowadzi do obozu.

    Pytanie: Gdzie jest Joe
    Rozwinięcie problemu: Podobno jednym z zagionionych ludzi jest Joe. Siedzi w jakiejś wieży? Gdzie go znaleźć?
    Odpowiedź: Joe znajduje się w wieży między chatą stolarza Thorbena a przejściem na plac świątynny. Klucz do niej ma Peck znajdujący się w Czerwonej Latarni lub w koszarach (zależnie od rozdziału). Możesz go okraść lub pobić i zabrać klucz.

    Pytanie: Handlarz bronią dla bandytów
    Rozwinięcie problemu: Dostałem zadanie od Vatrasa, by znaleźć handlarza bronią, króry sprzedaje broń bandytom. Gadałem z Martinem, ale nie znalazłem żadnych dowodów! Co mam zrobić?
    Odpowiedź: Możemy znaleźć cztery dowody. Tylko dwa ostatnie zapewnią nam przejście zadania (wystarczy jeden z nich), ale najlepiej zdobyć wszystkie. 1) Pałasz bandytów, który można znaleźc w wielu miejscach, jednym z nich jest droga między rozdrożem przy polach a farmą Sekoba (leży na ziemi). 2) Pierścień zamorskiej gildii Araxos, ma go jeden z bandytów w kotlince przy schodach prowadzących na farmę Bengara (w pobliżu jednego ze skarbów Grega). 3) Kierując się na północ i odrobinę na zachód od farmy Sekoba, natkniemy się na kilku bandytów. Przy wozach z bronią leży list. Jest to niezaprzeczalny dowód, że... 4) Fernando, kupiec z górnego miasta jest owym handlarzem. Pokazując mu którykolwiek ze znalezionych dowodów, przyzna się do winy. Zaopatrzeni w takie przedmioty idziemy do Martina i Vatrasa, by skończyć zadanie.

    Pytanie: Bandyci na moście
    Rozwinięcie problemu: Na drodze między miastem a gospodą jest most, a na nim bandyci, którzy obrabowali Erola. Nie mogę sobie z nimi poradzić!
    Odpowiedź: Metod na ich pokonanie jest kilka. Najprostszy to kupienie od Zurisa na targowisku zwoju 'Deszcz ognia' i rzucenie go w pobliżu opryszków. Innym jest zamiana w jakiegoś silnego potwora za pomocą zwoju i atak. No i możemy także różnymi taktykami, na przykład używając czarów lub łuku wabić ich pojedynczo, a potem metodą lewo-prawo zabić ich mieczem. Wybór należy do gracza.

    Pytanie: List Dextera
    Rozwinięcie problemu: Zabiłem Dextera, ale on nie miał listu od Kruka, tylko ten związany z handlarzem bronią dla bandytów! Co jest?!
    Odpowiedź: Jeśli rzeczywiście tak jest, to miałeś buga. Jest to czasem efekt używania kodów, grania po reinstalacji w stare save'y lub po prostu pech. Spróbuj zreinstalować grę i dodatek, a jeśli to nie pomoże, to zostaje tylko gra od nowa...

    Pytanie: Skarby Grega
    Rozwinięcie problemu: Greg szuka swoich skarbów, a ja nie mogę ich znaleźć! Gdzie one są? Może istnieje jakaś mapa z nimi?
    Odpowiedź: Owszem, oto ona.

    Pytanie: Lares i Magowie Wody
    Rozwinięcie problemu: Lares nie chce mnie zaprowadzić do miejsca pobytu Magów Wody. Nie ma takiej opcji w menu dialogowym, chociaż jestem pewien, że wcześniej była! Co się stało?
    Odpowiedź: Zapewne wcześniej poszedłeś z nim już na farmę Onara. Niestety, jest to bug. Musisz sam dojść do Magów Wody. Znajdują się oni na północnym wschodzie wyspy (wielka piramida na mapie). Jeśli masz dośc wysoki poziom, to powinieneś sobie poradzić z potworami. Jeśli nie, to po prostu uciekaj przed nimi. Magowie znajdują się w głębi krypty, wewnątrz wykopalisk.

    Pytanie: Ornament Laresa
    Rozwinięcie problemu: Dostałem zadanie od Nefariusa, by odnaleźć fragmenty ornamentu. Ale jeden z nich ma Lares, a on nie chce mi go dać (nie ma takiej opcji dialogowej)! Co robić?
    Odpowiedź: Masz dwie możliwości. Albo zaczekasz do 3 rozdziału, kiedy to pojawi się owa możliwość, albo wykorzystasz kody. Wciśnij kolejno 'C' na klawiaturze, wpisz 'marvin' (bez apostrofów), znów 'C', naprowadź kursor tak, by podświetliło Laresa i wciśnij 'O'. Znajdziesz się w jego ciele. Naciśnij F8, by wrócił do normalnej pozycji, wybierz ekwipunek i najedź na ornament, po czym wyrzuć go z ekwipunku klasiwszem Shift. Uwaga! Drugi sposób nie zawsze umożliwia kontynuowanie misji i może powodować błędy, więc używaj go tylko w ostateczności!

    Pytanie: Wyprowadzenie Diega z GD
    Rozwinięcie problemu: Znalazłem Diega, a ten zgodził się na powrót wraz ze mną do Khorinis. Ale nie mogę go przeprowadzić blisko zamku, bo nie chce iść dalej! Jak mam z nim iść?
    Odpowiedź: Na tej oraz tej mapie zaznaczono możliwe trasy wędrówki.

    Pytanie: Ornament
    Rozwinięcie problemu: Szukam ornamentów dla Nefariusa, ale w jednym z kręgów naciskam przyciski i nic się nie dzieje! Nic!!
    Odpowiedź: Zapewne po prostu nacisnąłeś tylko jeden lub dwa z nich, a trzeba trzy. Jest po jednym na każdy stos kamieni, więc po prostu poszukaj dokładniej...

    Pytanie: Portal
    Rozwinięcie problemu: Stoję przy portalu z pierścieniem złączonym przez Magów Wody, ale nie wiem jak go otworzyć!
    Odpowiedź: Po lewej stronie portalu parząc od strony Magów znajduje się mały otwór. Do niego włóż pierścień.

    Pytanie: Problem z listem Dextera
    Rozwinięcie problemu: Zabiłem Dextera i zabrałem mu list, wracam do Vatrasa, ale nie ma żadnej nowej opcji dialogowej, która rozwiązałaby mój problem. Co jest źle?!
    Odpowiedź: Zapewne sam nie przeczytałeś listu. Zrób to, a potem będziesz mógł przekazać go Vatrasowi.

    Pytanie: Kamienie teleportacyjne - Nowy Świat
    Rozwinięcie problemu: Jestem już w Jarkendarze i dostałem od Merdariona zadanie uaktywnienia kamieni teleportacyjnych. Jak to zrobić?!
    Odpowiedź: Nie zrobisz tego od razu. Na mapie Cronosa zaznaczone są niebieskimi kropkami owe teleporty. Musisz dojść do każdego z nich i uaktywnić je stawiając kamień ogniskujący na piedestale znajdującym się obok.

    Pytanie: Henry przed obozem piratów
    Rozwinięcie problemu: Jestem w Jarkendarze w pobliżu obozu piratów. Chcę wejść do środka i gadam z Henrym pilnującym wejścia, ale ten mówi tylko 'Zostaw mnie w spokoju!' Co mam zrobić?!
    Odpowiedź: Prześpij się w łóżku Jacka Aligatora (na prawo od palisady piratów patrząc oczami Henry'ego) i wtedy przyjdź do strażnika. Powinno być OK.

    Pytanie: Zabójca Angusa i Hanka
    Rozwinięcie problemu: Mam za zadanie odnaleźć mordercę piratów Angusa i Hanka. Kto to jest i gdzie go znajdę?
    Odpowiedź: Jest to Juan, znajduje się na dalekim wschodzie bagien, siedzi w jaskini. Jeśli nie możesz go znaleźć, idź na południe bagna i podążaj na wschód, trzymając się ścian (lepiej udać się tam po zdobyciu zbroi bandyty).

    Pytanie: Zamach na Estebana
    Rozwinięcie problemu: Szukam kolesia odpowiedzialnego za zamach na Estebana i dostałem cynk, że to Huno, ale ten mnie spławia. Co mam robić?
    Odpowiedź: Pogadaj z każdym w obozie bandytów, nie współpracuj z Senyanem (zabij go) i opowiedz się po stronie niedoszłego mordercy, a uda ci się znaleźć winnego.

    Pytanie: Zielony nowicjusz
    Rozwinięcie problemu: O co chodzi z Zielonym nowicjuszem, którego szuka Fortuno? Gdzie go znajdę?
    Odpowiedź: To nie jest człowiek, lecz odmiana skręta z bagiennego ziela. Przeszukaj skrzynię Fortuna, przeczytaj list znajdujący się w środku i posiadając odpowiednie składniki zrobić przy stole alchemicznym 'papieroska' dla Fortuna.

    Pytanie: Meandry umysłu
    Rozwinięcie problemu: Dałem Fortunowi skręta, ale teraz nic nie pamięta. Jak mu przywrócić pamięć?
    Odpowiedź: Potrzebujesz do tego odpowiedniej mikstury. Idź do Miguela na bagnach (zbiera zioła niedaleko miejsca dawnego pobytu Franka) i poproś o pomoc. Da ci recepturę, Większość składników znajdziesz lub kupisz w Jarkendarze, ale w Ziarna czerwonego pieprzu musisz zaopatrzyć się u Zurisa w Khorinis. Wróć do obozu bandytów i przy stole alchemicznym zrób owy napój (nie pomyl się przy wyborze składników, bo Fortuno umrze!) i podaj go byłemu nowicjuszowi.

    Pytanie: Domy kast budowniczych
    Rozwinięcie problemu: Mam odnaleźć i zbadać wszystkie pięć domów kast, ale nie mogę któregoś znaleźć. Jest może ich mapa?
    Odpowiedź: Tak, oto ona.

    Pytanie: Przepaść
    Rozwinięcie problemu: W pobliżu jednego z domów budowniczych na zachodzie znajduje się przepaść z zawalonym mostem, a po przeciwnej stronie budynki. Jak tam się dostać i jak wrócić?
    Odpowiedź: W pierwszą stronę jest łatwo. Stajemy na wysokiej półce skalnej przy budynku i skaczemy na dół. Powrót bez akrobatyki jest już trudniejszy. Można zmienić się w jakieś stworzenie za pomocą zwoju, skoczyć przy moście i będąc bliziutko drugiej strony nacisnąć Enter, a jako człowiek powinniśmy być na drugiej stronie. Można też spróbować użyj mikstury szybkości, co odrobinę zwiększy nasze szanse na przeskoczenie.

    Pytanie: Troll przy krypcie Quarhodrona
    Rozwinięcie problemu: Mam dośc słabą postać i nie mogę zabić trolla w pobliżu krypty Quarhodrona! Co robić?!
    Odpowiedź: Niedaleko chaty Eremity, na niewielkim wzniesieniu, możemy znaleźć zwój z zakleciem strachu. Wystarczy go rzucić na trolla, a ten w popłochu ucieknie w stronę krypty, z której wyjdzie zombie i zacznie uderzać w potwora. W końcu, gdy prawie go zabije, wykańczamy dzieło jednym ciosem miecza i zdobywamy doświadczenie. Możemy także zmienić się w ognistego jaszczura i zabić bestię.

    Pytanie: Krypta Quarhodrona
    Rozwinięcie problemu: Gdzie jest krypta Quarhodrona?
    Odpowiedź: Jest zaznaczona na tej mapie.

    Problem: Mowa Quarhodrona
    Rozwinięcie problemu: Nie mogę rozmawiać z Quarhodronem, bo Bezimienny mruczy tylko 'Nie rozumiem'!
    Odpowiedź: Najwyraźniej nie nauczyłeś się u Myxira lub Eremity jeszcze żadnego języka budowniczych. Zrób to.

    Problem: Pytania Quarhodrona
    Rozwinięcie problemu: Jakie są odpowiedzi na pytania Quarhodrona??
    Odpowiedź: 1. Strażnicy Umarłych 2. Kasta Wojowników 3. Kapłani 4. Kasta Wojowników 5. Uczeni 6. Uzdrowiciele 7. Skąd mam to wiedzieć? (tak brzmi odpowiedź).

    Problem: Drzwi w świątyni Kruka
    Rozwinięcie problemu: Mam już tablicę od Quarhodrona, jestem przed drzwiami, za którymi zniknął Kruk, ale nie wiem jak się dostać do środka.
    Odpowiedź: 'Użyj' drzwi, a Bezimienny przed nimi uklęknie i wypowie słowa z tablicy.

    Problem: Przyciski w świątyni
    Rozwinięcie problemu: W jakiej kolejości mam wcisnąć przyciski w świątyni Adanosa?
    Odpowiedź: Pierwszy od lewej (trzech ludków), pierwszy od prawej (kolce), środkowy (słońce).

    Problem: Druga komnata
    Rozwinięcie problemu: Jestem w drugiej komnacie świątyni, ale tam jest pełno przejść! Które wybrać?
    Odpowiedź: Pierwsze od prawej prowadzi do komnaty, w której lepiej mieć odrobinę światła...

    Problem: Jak zabić Kruka?
    Rozwinięcie problemu: OK, znalazłem Kruka, ale on mnie zabija w kilka sekund! Co robić?!
    Odpowiedź: Przywołać golema lub demona. Można także użyć deszczu ognia.

    Problem: Wyjście ze świątyni
    Rozwinięcie problemu: Kruk nie żyje! Wziąłem Szpon Beliara, ale jak wyjść ze świątyni Adanosa?
    Odpowiedź: Naprzeciwko grobu znajdują się drzwi. Otwórz je i wejdź do portalu, który tam się znajduje.

    Problem: Mikstury zręczności i siły
    Rozwinięcie problemu: Kto może mnie nauczyć warzenia mikstur zręczności i siły?
    Odpowiedź: W Nocy Kruka są to Constantino (musisz umieć przyrządzać choć jedną, jakąkolwiek miksturę), Sagitta (przynieś jej słoneczny aloes) i Riordian (ale dopiero w Jarkendarze).

    Problem: Laska Maletha
    Rozwinięcie problemu: Gdzie znajduje się laska Maletha?
    Odpowiedź: Pamiętasz gdzie stał Cavalorn przy kręgu? Tam jest i laska. I coś jeszcze... :]

    Problem: Gdzie znajdę miecze wymagające zręczności?
    Rozwinięcie problemu: Miecze i pałasze znajdziesz przy bandytach w Khorinis. Rapier znajdziesz w kotlinie za myśliwym Gromem i dwoma trollami. Miecze mistrzowskie mają Cassia i Ramirez z gildii złodziei, możesz także kupić jeden u Martina lub znaleźć w starej wieży Xardasa w Górniczej Dolinie. Skinner w obozie bandytów w Jarkendarze ma 'Betty'.
    Odpowiedź:

    Problem: Magiczne bełty/strzały
    Rozwinięcie problemu: Znalazłem magiczny łuk/magiczną kuszę/ognisty łuk, ale bełtów/strzał jest bardzo mało! Skąd wziąć ich więcej?
    Odpowiedź: Cóż, można wykorzystać mały trick. Sprzedaj kuszę i bełty/łuk i strzały (oczywiście te specjalne) jakiemokolwiek sprzedawcy (byle słabemu, by sam ich nie zaczął używać) i przyjdź do niego w następnym rozdziale. Powinien mieć ich około 50. Można to powtarzać ile się chce razy.

    Problem: Zbroja strażnika Kruka
    Rozwinięcie problemu: Jak zdobyć taką zbroję, jak ma Thorus i reszta strażników bandytów?
    Odpowiedź: Po wejściu do świątyni Adanosa możemy ją znaleźć w pierwszej skrzyni, jaką znaleziemy.

    Problem: Czarna ruda
    Rozwinięcie problemu: Znalezłem kilka kawałków czarnej rudy. Po co ona i co daje jej zjedzenie?
    Odpowiedź: Po jej użyciu przez kilkadziesiąt sekund trwa coś w rodzaju tzw. bullet time'u, czyli świat spowalnia, a my jesteśmy szybsi (dobry sposób na smoki i trudnych przeciwników)

    Problem: Rzepa
    Rozwinięcie problemu: Potrzebuję rzepę do Młotu Lou. Gdzie ją znaleźć?
    Odpowiedź: Kup ją u Fiska w obozie bandytów.

    Problem: Jak odmienić się z potwora w człowieka?
    Odpowiedź: Wciśnij Enter...

    Problem: Kopanie
    Rozwinięcie problemu: Na czym polega kopanie w Nocy Kruka i po co ono jest?
    Odpowiedź: Można kopać złoto i wykopywać skarby. Tego pierwszego uczysz się od kopaczy w obozie bandytów, a bryły złota znajdziesz w tamtejszej kopalni. Do kopania skarbów potrzeba ci tylko kilofa, a w Jarkendarze znajdziesz ich mnóstwo. Ich mapa znajduje się w chacie Grega.

    Problem: Kapliczki Beliara
    Rozwinięcie problemu: Gdzie mogę znaleźć wszystkie kapliczki Beliara? Są ich mapy?
    Odpowiedź: Tak. Khorinis, Górnicza Dolina i Jarkendar.

    Problem: Orkowie
    Rozwinięcie problemu: Jak mam pokonać kilku orków? Rozwalają mnie błyskawicznie!
    Odpowiedź: Prostą taktyką: lewo-prawo-blok, lewo-prawo-blok... oczywiście najlepiej pojedynczo. No a w ostateczności czarami...

    Problem: Poszukiwacze nie do pokonania
    Rozwinięcie problemu: Wróciłem z Górniczej Doliny po drugim rozdziale i nie mogę pokonać Poszukiwaczy, którzy są wszędzie! Ratunku!
    Odpowiedź: Trudno powiedzieć, bo to zależy od profesji. Najlepiej zaatakować ich łukiem lub kuszą krążąc wokół wroga, a potem ciachać go mieczem aż padnie i nie dać się trafić czarami. Można także go zamrozić i nawalać, a gdy się rozmrozi powtórzyć operację. Każdy ma własną taktykę, więc próbuj wszystkiego...

    Problem: Rozwijanie doświadczonego Maga
    Rozwinięcie problemu: Jestem dość doświadczonym Magiem (4-6 krąg magii), ale nie wiem w jakie czary warto inwestować. Co radzicie?
    Odpowiedź: Wszystko w dużej mierze zależy od ciebie, ale najlepiej postawić na czary ofensywne (Deszcz ognia, Masowe zniszczenie), bo w późniejszych etapach gry się bardzo przydają. Warto też mieć przywołania golema lub demona.

    Problem: Górnicza Dolina czy Nowy Świat?
    Rozwinięcie problemu: Gdzie lepiej pójść na początku drugiego rozdziału, do Doliny czy przejść przez portal?
    Odpowiedź: Trudno jednocznacznie określić, ale pewien fakt można stwierdzić na pewno. Jeśli wolisz w większej mierze bierne zdobywanie doświadczenia (łatwe zadania i dużo gadania), wybierz Nowy Świat. Po powrocie powinieneś mieć conajmniej 15-20 poziom. W Górniczej Dolinie czeka na ciebie dużo walk, więc niedoświadczona postać może sobie nie poradzić.

    Problem: Najemnik a czary
    Rozwinięcie problemu: Czy będąc najmenikiem mogę się nauczyć czarów?
    Odpowiedź: Nie, najemnikowi muszą wystarczyć zwoje. Jest to jedyna profesja, która nie może używać żadnych run (z wyjątkiem teleportacyjnych).

    Autor: pietrex


  • Reklama
    Phoenix
    » Strona Główna
    » ADOM
    » Fallout
    » Arcanum
    » Disciples
    » The Witcher
    » Icewind Dale
    » Imperium Diablo
    » The Elder Scrolls
    » Neverwinter Nights
    » Planescape: Torment
    Partnerzy

    Dragon Age
    Fall of Setarrif
    Mass Effect
    Witcher
    Fable

    Feniks z Popiolów - czekamy...
    Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
    © 2002-2008 Gothic Site. modern warfare 3, rpg, hunted. jPortal.