Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Informacje
» Umiejętności
» Gildie
» Potwory
» Postacie
» Lista NPC
» Lokacje
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania
» Mapy
» Nauczyciele
» Sprzedawcy
» Konsola
Ekwipunek
» Artefakty
» Bronie
» Zbroje
» Czary
Multiplayer
» Pobierz
» Informacje
» MiniFAQ
» Dyskusja na forum
» Sonda - Areny
Galeria
» Screeny
Download
» Filmy [3]
» Mody [27]
» Muzyka [1]
» Programy [1]

Skocz do:

Nauczyciele

Dział z pozostałymi nauczycielami zamieszczony jest w Strefie Gothic II.




Siła
Nauczyciel Warunki Gildia
Lokalizacja Rozdział Poziom
Erol --- Wszystkie

Przy gospodzie "Martwa Harpia"

Chata ma drodze do farmy Onara

I, II, III, IV, V 200
Brandon --- Wszystkie

Obóz piratów

II, III, IV, V 90
Bandyta Należy mieć pancerz bandytów Wszystkie

Obóz bandytów

 

II, III, IV, V 90


Zręczność
Nauczyciel Warunki Gildia
Lokalizacja Rozdział Poziom

Brandon
--- Wszystkie
Obóz piratów II, III, IV, V 90
Lucia Należy mieć pancerz bandytów Wszystkie

Obóz bandytów

II, III, IV, V 30%


Bronie jednoręczne
Nauczyciel Warunki Gildia
Lokalizacja Rozdział Poziom
Morgan --- Wszystkie
Obóz piratów II, III, IV, V 75%
Cavalorn --- Wszystkie

Niedaleko wieży Xardasa

Przy farmie Lobrata

Khorinis

I, II, III, IV, V 30%


Bronie dwuręczne
Nauczyciel Warunki Gildia
Lokalizacja Rozdział Poziom
Henry Zapłacenie za wstęp do obozu Wszystkie
Obóz piratów II, III, IV, V 90%


Łuki
Nauczyciel Warunki Gildia
Lokalizacja Rozdział Poziom
Jack Aligator --- Wszystkie
Przed obozem piratów II, III, IV, V 75%
Cavalorn --- Wszystkie

Niedaleko wieży Xardasa

Przy farmie Lobarta

Khorinis

I, II, III, IV, V 90%


Kusze
Nauczyciel Warunki Gildia
Lokalizacja Rozdział Poziom
Henry Zapłacenie za wstęp do obozu Wszystkie
Obóz piratów II, III, IV, V 75%


Mana
Nauczyciel Warunki Gildia
Lokalizacja Rozdział Poziom
Merdarion --- Wszystkie
Obóz Magów Wody II, III, IV, V 120


Alchemia
Nauczyciel Warunki Gildia
Lokalizacja Rozdział Poziom
Riordian --- Wszystkie
Obóz Magów Wody II, III, IV, V

Esencja lecznicza

Ekstrakt leczniczy

Esencja many

Ekstrakt many

Eliksir many

Eliksir zręczności



Kręgi magii / Czary
Nauczyciel Warunki Gildia
Lokalizacja Rozdział Poziom
Saturas Mag Mag ognia
Obóz Magów Wody II, III, IV, V Kręgi Magii od 2 do 5
Nefarius Mag Mag ognia
Obóz Magów Wody II, III, IV, V

Zaklęcia kręgu pierwszego:

(Mała) Błyskawica, Tworzenie szkieletu goblina, Leczenie lekkich ran, Światło
Zaklęcia kręgu drugiego:

Lodowa lanca, Lodowa strzała, Kula ognia, Sen, Pięść wichru, Wir, Przyzywanie wilka
Zaklęcia kręgu trzeciego:

Strach, Bryła lodu, Gejzer, Mała burza ognista, Piorun kulisty, Leczenie średnich ran, Tworzenie szkieletu, Grom
Zaklęcia kręgu czwartego:

Błyskawica, Obudzenie golema, Duża kula ognia, Zniszczenie ożywieńca, Wodna Pięść
Zaklęcia kręgu piątego:

Przyzwanie demona, Lodowa fala, Duża burza ognista, Leczenie ciężkich ran
Zaklęcia kręgu szóstego:

Armia ciemności, Deszcz ognia, Zmniejszenie potwora, Tchnienie śmierci, śmiertelna fala



Umiejętności łowieckie
Nauczyciel Warunki Gildia
Lokalizacja Rozdział Poziom
Jack Aligator --- Wszystkie
Przed obozem piratów II, III, IV, V

Zdejmowanie skór (3 PN)

Usuwanie Zębów (3 PN)

Edgor Należy mieć pancerz bandytów  
Bagna

II, III, IV, V

Zdejmowanie żądeł (1 PN)

Usuwanie skrzydeł krwiopijcy (1 PN)

Logan Należy mieć pancerz bandytów Wszystkie
Bagna; obóz bandytów

II, III, IV, V

Zdejmowanie płyt pełzaczy (3 PN)

Usuwanie zębów (3 PN)



Inne umiejętności
Nauczyciel Warunki Gildia
Lokalizacja Rozdział Poziom
Bill --- Wszystkie
Obóz piratów II, III, IV, V Kradzież kieszonkowa (10 PN)
Myxir --- Wszystkie
Obóz Magów Wody II, III, IV, V

Języki budowniczych:

Farmerów (5 PN)

Wojowników (10 PN)

Kapłanów (15 PN)

Eremita --- Wszystkie
Niedaleko grobowca Quahodrona II, III, IV, V

Języki budowniczych:

Farmerów (5 PN)

Wojowników (10 PN)

Kapłanów (15 PN)

Riordian --- Wszystkie
Obóz Magów Wody Wszystkie

Nauka umiejętności Szukającego Ognika, znajdowanie broni do walki w zwarciu (0 PN)

broni i amunicji do walki dystansowej (1 PN)

różnych przedmiotów (2 PN)

run i zwoi (3 PN)

pierścieni i amuletów (4 PN)

roślin i żywności (5 PN)

mikstur (5 PN)

Scatty Należy mieć pancerz bandytów Wszystkie
Obóz bandytów

II, III, IV, V

Wydobywanie złota (10% - 2 PN)
Cavalorn --- Wszystkie

Niedaleko wieży Xardasa

Przy farmie Lobarta

Khorinis

I, II, III, IV, V

Skradanie się (10 PN)

Reklama
Phoenix
» Strona Główna
» ADOM
» Fallout
» Arcanum
» Disciples
» The Witcher
» Icewind Dale
» Imperium Diablo
» The Elder Scrolls
» Neverwinter Nights
» Planescape: Torment
Partnerzy

Dragon Age
Fall of Setarrif
Mass Effect
Witcher
Fable

Feniks z Popiolów - czekamy...
Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
© 2002-2008 Gothic Site. modern warfare 3, rpg, hunted. jPortal.