Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Informacje
» Umiejętności
» Gildie
» Potwory
» Postacie
» Lista NPC
» Lokacje
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania
» Mapy
» Nauczyciele
» Sprzedawcy
» Konsola
Ekwipunek
» Artefakty
» Bronie
» Zbroje
» Czary
Multiplayer
» Pobierz
» Informacje
» MiniFAQ
» Dyskusja na forum
» Sonda - Areny
Galeria
» Screeny
Download
» Filmy [3]
» Mody [27]
» Muzyka [1]
» Programy [1]

Skocz do:

Artefakty

W "Nocy Kruka" wyróżniamy trzy typy magicznych przedmiotów podnoszące współczynniki naszej postaci. Są to magiczne pierścienie, amulety i pasy. Jednocześnie postać założy jeden pas, jeden amulet i dwa pierścienie. W większości przypadków można znaleźć dwa pierścienie tego samego rodzaju, aby podwoić efekt. Artefakty zwiększają umiejętności naszej postaci o różną ilość punktów, która waha się w granicach 3-40. W grze występują także trzy zestawy przedmiotów (dwa pierścienie i jeden amulet w każdym z nich). Gdy założymy wszystkie z nich, wtedy znacznie zwiększą się umiejętności naszej postaci.

Niektóre z tych pierścieni i amuletów są bardzo przydatne, innych używa się rzadko. Wojownikowi najbardziej przydają się zwiększające siłę, magowi i paladynowi z maną, użyteczne są także zwiększające zręczność (złodziej, łucznik/kusznik). W "dodatku" znacznie wzrosła wartość pierścieni i amuletów zwiększających punkty trafień. Teraz nawet jeden pierścień może podnieść życie postaci nawet o +40 punktów.

  • Pierścienie
  • Amulety
  • Pasy
  • Komplety


    Pierścienie
    Nazwa Właściwości Występowanie
    Wartość
    Pierścień Morgana





    Premia do broni jednoręcznej: 10%
    500
    Znajdujemy przy martwym Angusie, w jaskini ukrytej w kotlince niedaleko obozu piratów

    Pierścień zdolności

    Premia do zręczności: 3
    300
    Dostajemy od Vatras za realizację zadania (rozdział 2); w jaskini, w dolnej części plaży, na południe od obozu piratów

    Pierścień zręczności
    Premia do zręczności: 5
    500
    W pobliżu starej wieży Xardasa (Górnicza Dolina), pod drzewem; u Bospera i Lucii

    Pierścień mocy
    Premia do siły: 4
    Premia do zręczności: 4
    800
    U Lutero w trzecim rozdziale

    Pierścień życia
    Premia punktów trafień: 20
    200
    W jaskini, niedaleko przed mostem na drodze do Kamiennego Smoka (po prawej stronie); dostajemy od Tengrona w celu dostarczeniu Udarowi; zakopany na wysokiej skale (trzeba wspiąć się po drabinie), na bagnie; u Sary

    Pierścień żywotności
    Premia punktów trafień: 40
    400
    Dostajemy od Fernando za realizację zadania (Najemnik / Łowca Smoków / Strażnik / Paladyn)

    Pierścień oświecenia
    Premia many: 10
    premia punktów trafień: 30
    1300
    Kamienny krąg w pobliżu tajnej gorzelni Vina; można kupić u Isgarotha

    Pierścień magii
    Premia many: 5
    500
    Kufer Xardasa w domu Sekoba (klucz dostajemy od Xardasa w rozdziale 3); u Goraxa i Martina; w bibliotece znajdującej się w kanionie

    Pierścień gwiezdnej mocy
    Premia many: 10
    1000
    W pobliżu Niclasa, na szczycie wzgórza

    Pierścień żelaznej skóry
    Obrona przed bronią: 3
    250
    W pobliży farmy Akila, pod drzewem; dostajemy od Cassii za realizację zadania; w wąwozie prowadzącym do Górniczej Doliny, obok ogniska; na głazie w jaskini leśnej (Górnicza Dolina) niedaleko zwłok Dena; w chacie Grega; u Erola

    Pierścień magicznego pancerza
    Obrona przed bronią: 5
    500
    W kufrze pomieszczenia nad Brutusem; nagroda od Skipa za przyniesienie dwudziestu butelek Grogu; u Fiska

    Pierścień ochrony przed ogniem
    Obrona przed ogniem: 3
    250
    Dostajemy od Halvora; u Salandrila i Garetta

    Pierścień ognia
    Obrona przed ogniem: 5
    500
    W kufrze w małej piramidzie; na skałach za Ognistym Golemem i Jaszczuroczłekami (droga do Ognistego Smoka); u Samuela; od rozdziału czwartego u Kjorna

    Pierścień ducha
    Obrona przed magią: 5
    500
    Dostajemy od Xardasa za znalezienie Lestera

    Pierścień obrony
    Obrona przed magią: 5
    500
    Dostajemy od Neorasa po przyniesieniu jaja smoka (Mag / Paladyn w rozdziale 4); na stołku w chacie (pole ryżowe w Gothic, Nowy Obóz); u Orlana i Garetta

    Pierścień drewnianej skóry
    Obrona przed strzałami: 3
    250
    W kufrze Constantino

    Pierścień kamiennej skóry
    Obrona przed strzałami: 5
    500
    Za Czarnym Trollem; w ładowni okrętu

    Pierścień wiecznych zwycięstw
    Obrona przed magią: 2
    Obrona przed ogniem: 2
    Obrona przed strzałami: 3
    Obrona przed bronią: 3
    600
    Dostajemy od Lutero za realizację zadania (Strażnik / Paladyn / Najemnik / Łowca Smoków); u Karrasa i Engora

    Pierścień nietykalności
    Obrona przed magią: 3
    Obrona przed ogniem: 3
    Obrona przed strzałami: 5
    Obrona przed bronią: 5
    1000
    W jaskini przy piramidach (ze Steingolemami)

    Pierścień mocy
    Premia do siły: 3
    300
    Na wzniesieniu, przy schodach znajdujących się na prawo od północnej bramy miasta Khorinis; blisko wulkanu w Górniczej Dolinie, na drodze do ognistego smoka

    Pierścień siły
    Premia do siły: 5
    500
    U Huno

    Pierścień Valentino
    Obrona przed bronią: 3
    250
    Dostajemy od Regina

    Ochrona (pierścień Constantino)
    Obrona przed strzałami: 3
    250
    W kufrze alchemika Constantino

    Ochrona Herszta Orków
    Minus do siły: -20
    130
    Znajdujemy po zabiciu orkowych dowódców



    Amulety
    Nazwa Właściwości Występowanie
    Wartość
    Amulet Franko





    Premia do siły: 4
    Premia do zręczności: 4
    Premia punktów trafień: 40
    1200
    W posiadaniu Franko

    Amulet szukającego ognika





    Zjawia się Ognik poszukujący dla nas wybranych przedmiotów
    1600
    Otrzymujemy go od Vatrasa w zadaniu odnalezienia handlarza bandytów

    Amulet zwinności
    Premia do zręczności: 10
    1000
    Płaskowyż przy wieży Xardasa (pod drzewem; Strażnik/Paladyn w rozdziale 2); dostajemy od Dara za realizację zadania (Mag lub łowca Smoków w rozdziale 4)

    Amulet mocy
    Premia do siłyi: 8
    Premia do zręczności: 8
    1600
    Dostajemy od Ulthara za realizację zadania (Paladyn w rozdziale 3)

    Amulet życia
    Premia punktów trafień: 40
    400
    Dostajemy od Benneta za uwolnienie go (Mag / Paladyn w rozdziale 3); znajdujemy na płaskowyżu przy wieży Xardasa (pod drzewem; Najemnik / Łowca Smoków w rozdziale 2); u Baltrama

    Amulet oświecenia
    Premia punktów trafień: 30
    Premia punktów many: 10
    1300
    Płaskowyż przy wieży Xardasa (pod drzewem; Nowicjusz/Mag w rozdziale 2); u Zurisa

    Amulet magii
    Premia many: 10
    1000
    Od czwartego rozdziału można kupić u Isgarotha

    Opanowanie amuletu
    Obrona przed bronią: 10
    800
    U Hakona

    Amulet ognia
    Obrona przed ogniem: 10
    600
    W jaskini znajdującej się w północną wschodniej części kanionu; u Engora

    Amulet duchowej siły
    Obrona przed magią: 10
    700
    Otrzymujemy od Sorpentesa za realizację zadania (Mag w trzecim rozdziale)

    Amulet dębowej skóry
    Obrona przed strzałami: 10
    500
    Zakopany przy obozowisku bandytów w którym przetrzymywany jest Elvrich

    Amulet magicznego pancerza
    Obrona przed ogniem: 8
    Obrona przed magią: 8
    Obrona przed strzałami: 8
    Obrona przed bronią: 8
    1000
    U Tandora

    Amulet siły
    Premia do siły: 10
    1000
    Kufer w miejskich kanałach (klucz ma Jesper); bagna w Górniczej Dolinie; u Erola

    Święta Aura Innosa
    Obrona przed ogniem: 30
    Obrona przed magią: 30
    Obrona przed strzałami: 30
    Obrona przed bronią: 30
    1000
    Dostajemy od Pyrokara (Mag w rozdziale 5)

    Amulet spokoju ducha
    Ochrona przed opętaniem
    1300
    Dostajemy od Karrasa (Mag w rozdziale 3)

    Magiczny amulet Angara
    Premia many: 10
    1000
    Zdobywamy pokonując Szkielet-Maga w podziemiach kamiennego krągu w Górniczej Dolinie

    Oko Innosa
    Obrona przed ogniem: 30
    Obrona przed magią: 20
    Obrona przed strzałami: 10
    Obrona przed bronią: 10
    Bezcenne
    Słoneczny Krąg (rozdział 3)



    Pasy
    Nazwa Właściwości Występowanie
    Wartość
    Pas Strażnika

    Obrana przed bronią: 7
    Obrana przed strzałami: 7
    Obrona przed magią: 7
    Obrona przed ogniem: 7
    2000
    Po rozpoczęciu czwartego rozdziału można kupić u Hakona

    Pas Obrony

    Obrona przed strzałami: 10
    500
    Po rozpoczęciu trzeciego rozdziału można kupić u Hakona lub Khaleda

    Pas Zręczności

    Premia do zręczności: 10
    1000
    Po rozpoczęciu trzeciego rozdziału można kupić u Bospera lub Lutero

    Pas Umiejętności

    Premia do zręczności: 5
    500
    Po rozpoczęciu drugiego rozdziału można kupić u Bospera lub Orlana

    Pas Siły

    Premia do siły: 10
    500
    Znajduje się w wieży Xardasa, na parterze

    Pas Magicznej Obrony

    Obrona przed magią: 5
    500
    Można kupić u Zurisa

    Pas Mocy

    Premia do siły: 10
    1000
    Od rozdziału drugiego można kupić u Sengratha; od rozdziału czwartego można kupić u Jory

    Pas Ognistego Biegacza

    Obrona przed ogniem: 10
    500
    Od rozdziału drugiego można kupić u Sengratha; od rozdziału trzeciego można kupić u Constantino

    Pas Ochrony (1)

    Obrona przed bronią: 7
    Obrona przed strzałami: 7
    1000
    Od rozdziału trzeciego można kupić u Orlana; od rozdziału czwartego można kupić u Khaleda; nagroda od Garetta za odnalezienie jego kompasu

    Pas Ochrony (2)

    Obrona przed bronią: 10
    500
    Po rozpoczęciu czwartego rozdziału można kupić u Hakona lub Khaleda

    Skórzany pas

    Obrona przed bronią: 5
    Obrona przed strzałami: 5
    Bonus: ze skórzaną zbroją +5
    250
    Można kupić u Bospera, Hakona, Orlana i Khaleda

    Pas Straży

    Obrona przed bronią: 5
    Obrona przed strzałami: 5
    Bonus: ze zbroją strażnika +5
    250
    Można kupić u Hakona

    Pas Pełzacza

    Obrona przed bronią: 5
    Obrona przed strzałami: 5
    Bonus: ze zbroją pełzacza +5
    250
    Po rozpoczęciu trzeciego rozdziału można kupić u Benneta

    Szarfa gotowości

    Obrona przed bronią: 5
    Obrona przed strzałami: 5
    Bonus: ze zbroją nowicjusza +5
    250
    Można kupić u Goraxa

    Szarfa ognia

    Obrona przed bronią: 5
    Obrona przed strzałami: 5
    Bonus: ze zbroją maga +5
    250
    Można kupić u Goraxa

    Pas najemnika

    Obrona przed bronią: 5
    Obrona przed strzałami: 5
    Bonus: ze zbroją najemnika +5
    250
    Można kupić u Benneta



    Komplety
    Nazwa Właściwości Występowanie
    Wartość
    Komplet Uzdrowiciela
    Premia kompletu: 160 punktów trafień
    Amulet Uzdrowiciela Premia punktów trafień: 40
    800
    Znajduje się przed wejściem do kopalni złota w obozie bandytów. Należy wspiąć się na klatkę niewolników po prawej stronie (od wejścia do kopalni), a następnie wskoczyć na belkę powyżej
    Pierścień Uzdrowiciela Premia punktów trafień: 20
    400
    Znajduje się w południowo wschodniej części ruin zamieszkiwanych przez Magów Wody. Jest w zniszczonej chatce z Brzytwą
    Pierścień Uzdrowiciela Premia punktów trafień: 20
    400
    Znajduje się w wielkiej północnej jaskini będącej bezpośrednim przejściem z obozu bandytów w kanionu. Pierścień leży w lewym korytarzu (idąc od strony bandyckiego obozu)

    Komplet Wojownika
    Premia kompletu: 40 obrony przed bronią
    Amulet Wojownika Obrona przed bronią: 10
    1000
    Znajduje się w jaskini, w dolnej części plaży, na południe od obozu piratów
    Pierścień Wojownika Obrona przed bronią: 5
    500
    Jest nagrodą od Grega za informacje zdobyte w obozie bandytów
    Pierścień Wojownika Obrona przed bronią: 5
    500
    Znajduje się w skrzyni, w krypcie Quarhodrona

    Komplet Kapłana
    Premia kompletu: 40 punktów many
    Amulet Kapłana Premia punktów many: 10
    2000
    Jest zakopany w południowej części bagna
    Pierścień Kapłana Premia punktów many: 5
    1000
    Znajduje się w jaskini, w północno-wschodniej części kanionu
    Pierścień Kapłana Premia punktów many: 5
    1000
    Znajduje się w Domu Uzdrowicieli (południowo-wschodnia część bagna), przy skrzyniach


    Część grafik w tym dziale pochodzi z Gothic2Network.

  • Reklama
    Phoenix
    » Strona Główna
    » ADOM
    » Fallout
    » Arcanum
    » Disciples
    » The Witcher
    » Icewind Dale
    » Imperium Diablo
    » The Elder Scrolls
    » Neverwinter Nights
    » Planescape: Torment
    Partnerzy

    Dragon Age
    Fall of Setarrif
    Mass Effect
    Witcher
    Fable

    Feniks z Popiolów - czekamy...
    Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
    © 2002-2008 Gothic Site. modern warfare 3, rpg, hunted. jPortal.