Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Gothic Site
» Strona główna
» Redakcja
» Rekomenduj nas
» Banery
» Kontakt

» Toplista Gothic
Suplementy
» Forum
» Wideoteka
» Chat - Gothic
» #gothic
» Głos Khorinis
» Piranha Bytes
» Spellbound
» Wywiady
» Encyklopedia
» Archivum Gothicus
Fanklub
Święte Przymierze
» O fanklubie
» Zakony
» Rangi
» Pojedynki ŚP
» Badania świata Gothic
» Wojny Bogów
» Archiwum konkursów
Dołącz do nas w sieci




Follow GothicSitePHX on Twitter




    Znajdujesz się w wortalu będącym książnicą gier cRPG z serii Gothic. Biblioteka spisanej wiedzy o uniwersum świata Gothic została podzielona na Strefy, które reprezentują odpowiednie kategorie. Każdy dział zawiera obszerne informacje poruszające określoną tematykę. Jako nawigacja po Strefach służy szczytowe menu oraz dopełniające je odnośniki w bocznym menu. Zapraszamy także na Forum Gothic, gdzie każdy może dołączyć się do dyskusji odbywających się w tysiącach wątków, zasięgnąć pomocy w przejściu gry, jak również komuś jej udzielić.


Making of Gothic 3 - część 2 | 25.08.2006
W serwisie GameVision ukazała się druga część artykułu o szczegółach tworzenia Gothic 3.

Początek tekstu skupia się na pracach nad Engine’m gry oraz tworzeniu przedmiotów, budynków i postaci. Piranha Bytes początkowo chciała wykorzystać Engine graficzny „GameBryo”, na którym m. in. tworzony był Elder Scrolls III: Morrowind. Twórcy gry zmodyfikowali poszczególne partie silnika przystosowując go na potrzeby Gothic 3.


Na Engine składa się cały świat gry, postacie, krajobrazy, przedmioty itp. Wszystko to musi najpierw zostać szczegółowo zaprojektowane na kartce papieru. Tak zwany Artwork, zostaje następnie „przeniesiony” przez grafików 3D na silnik gry, dzięki czemu będzie go można zobaczyć na ekranie.
Historia Gothic 3 opisuje Orków jako istoty zorganizowane i inteligentne. Stworzenia te, nie mogą więc wyglądać tak „dziko” jak w poprzednich częściach. W ten sposób Ralf Marczinczik, główny projektant Piranha Bytes, w długotrwałym procesie projektowania stworzył nowy obraz Orka.
Oddział grafików umieszcza w grze ludzi, Orków i resztę zwierząt oraz potworów. Kolejnym zadaniem, a zajmie się nim André Hotz, będzie „stworzenie’ naszemu bezimiennemu bohaterowi chodzenia, walczenia oraz czarowania. Andre Hotz projektuje każdy pojedynczy ruch postaci, składając później z nich gotową animacje.
Kolejna część tekstu opowiada o tworzeniu fabuły, która nie może być prosta, lecz wciągająca. Wyjaśni ona na przykład dlaczego w Gothic 3 znikła magia runiczna. Historia ofiarowuje grze klimat oraz jest tłem dla zadań. Na część fabuły wpłynęły również techniczne ograniczenia. Nie można było przedstawić ogromnych bitew z Orkami, dlatego też owe bestie musiały wygrać wojnę z ludźmi zanim bezimienny bohater postawił swoją stopę na ziemiach Myrtany. Autorzy gry wiele pracy włożyli w to, aby postacie prezentowały się dobrze, a fabuła była wiarygodna.
Najważniejszym zadaniem dla twórców Gothic 3 było stworzenie niezwykle realistycznego i żywego świata, w którym gracz dołączałby do rozmaitych ugrupowań, poznawał nowe postacie i zdobywał różne umiejętności.
Na końcu artykułu zostało podkreślone, że również dźwięk odgrywa znaczącą role w grze. O procesie jego tworzenia przeczytamy dopiero w trzeciej części „Making of Gothic 3”.

Dodał: Kubiaq Skomentuj [0]
Gothic Multiplayer

Zagraj za darmo w Gothic 2 z innymi fanami!
Gothic Multiplayer

Wspólne polowanie na trolla, pojedynki, pokonywanie niebezpieczeństw w świecie Gothic już możliwe!

Download
NOWE PLIKI:
» ArcaniA: Gothic 4 - Patch 1.02 (oficjalny crack)
» Gothic 3: Zmierzch Bogów - Edycja Rozszerzona (patch 2.0)
» Gothic 3 - Quest Pack 4 + CM 2.2 (wersja polska)
» ArcaniA: Gothic 4 - Mod Pack PL
» ArcaniA: Gothic 4 - LocFix PL
» Gothic 3 - Community Patch 1.74 INT


Sonda
Chcesz, aby Nordic Games rozwijało markę Gothic?

Tak, trzeba dać im szansę, czekam na efekty
Nie, nieważne, że to już inna, nowa firma - tak czy siak wara od tej serii


[poprzednie sondy]
Phoenix
» Strona Główna
» ADOM
» Fallout
» Arcanum
» Disciples
» The Witcher
» Icewind Dale
» Imperium Diablo
» The Elder Scrolls
» Neverwinter Nights
» Planescape: Torment
Partnerzy

Risen
Mass Effect 3
Dragon Age 2
Wiedźmin

Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
© 2002-2008 Gothic Site. Partnerzy: rpg, skyrim, call of duty. jPortal