Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Gothic Site
» Strona główna
» Redakcja
» Rekomenduj nas
» Banery
» Kontakt

» Toplista Gothic
Suplementy
» Forum
» Wideoteka
» Chat - Gothic
» #gothic
» Głos Khorinis
» Piranha Bytes
» Spellbound
» Wywiady
» Encyklopedia
» Archivum Gothicus
Fanklub
Święte Przymierze
» O fanklubie
» Zakony
» Rangi
» Pojedynki ŚP
» Badania świata Gothic
» Wojny Bogów
» Archiwum konkursów
Dołącz do nas w sieci




Follow GothicSitePHX on Twitter




    Znajdujesz się w wortalu będącym książnicą gier cRPG z serii Gothic. Biblioteka spisanej wiedzy o uniwersum świata Gothic została podzielona na Strefy, które reprezentują odpowiednie kategorie. Każdy dział zawiera obszerne informacje poruszające określoną tematykę. Jako nawigacja po Strefach służy szczytowe menu oraz dopełniające je odnośniki w bocznym menu. Zapraszamy także na Forum Gothic, gdzie każdy może dołączyć się do dyskusji odbywających się w tysiącach wątków, zasięgnąć pomocy w przejściu gry, jak również komuś jej udzielić.


Wywiad RPG Italia z Megalomaniaciem | 02.08.2010
Włoski serwis o grach z gatunku RPG przeprowadził wywiad z goszczącym na naszym forum community managerem JoWooD, Megalomaniaciem. Redaktorzy zadawali pytania o sztuczną inteligencję, animację i rzemieślnictwo. Przetłumaczony na nasz język wywiad znajdziecie w rozwinięciu newsa

RPG Italia: Możesz mi coś powiedzieć na temat alchemii w Arcanii? Będzie podobna do tego, co widzieliśmy w poprzednich odcinkach (hp/mp będzie się regenerowało, mało powiększone statystyki...) czy niektóre nowości zostały wprowadzone, podobnie jak możliwość czasowego zwiększenia zdolności (np. Wiedźmin)? Będziemy musieli szukać specjalnych składników i dowiedzieć się, jak je uzyskać?

Reinhard Pollice: Alchemia daje pewne przejściowe zwiększenie zdolności walki wręcz, czyli zwiększenia zadawanych obrażeń itd. Trzeba patrzeć na specjalne składniki plus recepty.

RPG Italia: Niedawno ukazało się drzewo umiejętności, nie ma możliwości jak oprawianie broni w kuźni itp. Będziemy w stanie nauczyć się ich czy nauczyciele zostali usunięci z tego miejsca, jak w przypadku innych możliwości? W jaki sposób będziemy się uczyć zdolności? Czy będą receptury i komponenty w celu wytworzenia jakiegoś przedmiotu?

Reinhard Pollice: Masz rację, nie będzie więcej tych umiejętności, za to nauka będzie poprzez recepty i plany.

RPG Italia: Jest jest przewidziany system? Czy będziemy w stanie dać proste rozkazy (np. stop, przenoszenie, ukrywanie itp.) innym NPC w niektórych zadaniach? Czy będzie ich dużo? Czy NPC będą z nami tylko przez krótki okres czasu czy będą mogli dołączyć do nas na stałe?

Reinhard Pollice: Nie ma takiego systemu w ogóle.

RPG Italia: W ostatnim wideo E3 można zobaczyć różnorodność lokalizacji, czy będą występowały różne środowiska (śnieg, lasy, pustynie)?

Reinhard Pollice: Tak, istnieje wiele różnych ustawień lokalizacji.

RPG Italia: Lochy już nie wyglądają tak różnie pod względem faktury i projekt poziomów, ile jest w grze automatycznego generowania a ile ręcznego?

Reinhard Pollice: Wszystko jest ręcznie - nic nie jest generowane. Ale większość podziemi są połączone z niektórych innych części. Ważniejsze lochy będą wyglądać inaczej. Poza lochami jaskini znajduje się również świątynia, która też wygląda jak lochy.

RPG Italia: Na panelu drzewka zdolności widać w dolnej części przycisk "Usuń". Czy to oznacza, że możemy poprawić pomyłki w wydawaniu pkt, czyli, że zawsze możemy redystrubować otrzymane punkty?

Reinhard Pollice: Nie to nie jest możliwe. W zasadzie to tak: Można przejść na drzewku umiejętności. Kiedy już to zrobisz możesz zaakceptować zmiany (czyli wydane punkty) lub można po prostu odrzucić wydanie tych punktów. Ale gdy już zatwierdzimy je, nie będzie można wyjść z menu bez przyjęcia lub odrzucenia zmian.

RPG Italia: Czy początkowa fabuła jest ważna dla gry, czy to tylko założenie, by zacząć własną przygodę?

Reinhard Pollice: Cała historia jest najważniejszym elementem naszej gry. Mówi wszystko o jego zabawnej opowieści.

RPG Italia: Czy będzie wiele miast i wsi z ustaloną liczbą mieszkańców? Czy nasze przygody najczęściej odbywają się na pustyni (lub w lochach) czy w miastach?

Reinhard Pollice: Jedno i drugie. Jest wystarczająco miast i wsi z mieszkańcami, a także dużo podziemi.

RPG Italia: Jak długo gra będzie wspierana? Można już potwierdzić ewentualne plany na przyszłość?

Reinhard Pollice: Zobaczymy ale oczywiście chcemy kontynuować.

RPG Italia: Można zrobić krótkie podsumowanie dla użytkowników Italia RPG, o wydarzeniach, które prowadzi fabuła Arcanii i początek w grze?

Reinhard Pollice: Cóż, nie chcę wyjawiać wszystkiego. Ale trzeba wiedzieć, że stary bohater został królem Rhobarem III i chce przynieść pokój i zjednoczenie całego królestwa. Dlatego przybywa na Południowe Wyspy. Ale jest też kilka ciemnych zaangażowanych w życie...

RPG Italia: W ostatnim wideo zauważyliśmy, że NPC i zwierzęta są bardzo statyczne i nie reagują na działania gracza, jak stado owiec, które nie działa po ataku orków na Feshyr, nasz bohater wędruje z mieczem w mieście i straże nie reagują. W Arcania będzie AI złożone i NPC będą reagować na nasze działania czy po prostu będą przestrzegać pewnych procedur?

Reinhard Pollice: Może dlatego, że był to materiał postępów w pracy, ponieważ istnieje wiele działań AI. Owca ucieknie, kiedy się ją uderzy, mniejsze zwierzęta, takie jak króliki i kurczaki uciekną za każdym razem, gdy jesteś w ich pobliżu.

RPG Italia: W niektórych wideo widzimy bohatera pijącego napój bez animacji, jak to będzie w ostatecznej wersji gry? Będzie wystarczyło nacisnąć przycisk i pasek zdrowia będzie uzupełniony czy będzie coś mogło przerwać animację podczas uzdrawiania? Jeśli nie, dlaczego? Czy będzie animacja dla innych działań jak piłowanie drzewa, oranie pola, czytanie książki, itp.?

Reinhard Pollice: Picie napoju oznacza oczywiście, że istnieje również animacja do tego. W Arcanii mamy także wiele animacji otoczenia jak picie wody, czytanie książek itp.

translate by Calzedo
Dodał: Macrentofeth Skomentuj [9]
Gothic Multiplayer

Zagraj za darmo w Gothic 2 z innymi fanami!
Gothic Multiplayer

Wspólne polowanie na trolla, pojedynki, pokonywanie niebezpieczeństw w świecie Gothic już możliwe!

Download
NOWE PLIKI:
» ArcaniA: Gothic 4 - Patch 1.02 (oficjalny crack)
» Gothic 3: Zmierzch Bogów - Edycja Rozszerzona (patch 2.0)
» Gothic 3 - Quest Pack 4 + CM 2.2 (wersja polska)
» ArcaniA: Gothic 4 - Mod Pack PL
» ArcaniA: Gothic 4 - LocFix PL
» Gothic 3 - Community Patch 1.74 INT


Sonda
Chcesz, aby Nordic Games rozwijało markę Gothic?

Tak, trzeba dać im szansę, czekam na efekty
Nie, nieważne, że to już inna, nowa firma - tak czy siak wara od tej serii


[poprzednie sondy]
Phoenix
» Strona Główna
» ADOM
» Fallout
» Arcanum
» Disciples
» The Witcher
» Icewind Dale
» Imperium Diablo
» The Elder Scrolls
» Neverwinter Nights
» Planescape: Torment
Partnerzy

Risen
Mass Effect 3
Dragon Age 2
Wiedźmin

Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
© 2002-2008 Gothic Site. Partnerzy: rpg, skyrim, call of duty. jPortal