http://www.gothic.phx.pl

:: Relacja z wywiadu
Wiadomość dodana przez: AddoN (2007-04-14 15:17:44)

Boże Narodzenie już dawno za nami. Chcielibyśmy jednak powrócić do ostatniego wywiadu przeprowadzonego przez WorldofGothic.de z członkami Piranha Bytes.
Ze słów KaiRo wynika, że Piraniom jest przykro z powodu wydania gry w takim stanie. Jeszcze po premierze ciągle trwały nad nią prace. Nikt jeszcze wtedy nie myślał o dodatku. KaiRo obiecuje również, że po ostatecznych szlifach w formie łatek Piranha Bytes na laurach nie siądzie.
W dalszej części wywiadu KaiRo opisuje błędy, które łata kolejny patch. Jest ich niemało, a zespół bierze na siebie całą odpowiedzialność za niedopracowania.
Zapytany przez WoG na temat narzędzi modderskich KaiRo zakomunikował, że wszyscy którzy chcieliby zając się modyfikowaniem gry na chwilę obecną nie będą mieli takiej możliwości. Spowodowane jest to faktem iż sam edytor – składający się z kilku mniejszych narzędzi (każde odpowiedzialne za inne zadania – fabuła, NPC, roślinność, zadania itd.) działa pod kontrolą komercyjnego programu Perforce. KaiRo przyznał, że po zakończeniu prac poprawkowych przy Gothic 3, zespół skupi się nad edytorem i stworzeniem alternatywy dla Perforce. Bliższe szczegóły nie są jednak znane.
Jeśli chodzi o dodatek KaiRo jasno dał do zrozumienia, że wtedy myśleli głównie nad poprawieniem samego Gothic 3. Sprawa dodatku zaś – nawet jak będzie tworzony – będzie obwiana tajemnicą. Cieszy go jednak fakt, że fani na taki dodatek czekają mimo, że nie mają żadnych konkretów.
Dalsza część wywiadu dotyczy samej gry, rozwiązań w niej użytych i napotkanych trudności wynikających z ich zastosowania.

» Wywiad w wersji oryginalnej




adres tej wiadomości: http://www.gothic.phx.pl/news.php?id=705