Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Orkowie
» Gildie
» Engine
» Soundtrack
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania - Nordmar
» Konsola (Kody)
» Skrzynie
» Poradnik wojownika
» Poradnik maga
» Poradnik złodzieja
» Poradnik: QuestPack
Ekwipunek
» Artefakty
» Rośliny
» Kamienie teleportacyjne
Artykuły
» Recenzja
» Modyfikacje
» Dodaj artykuł
Fanowskie inicjatywy
» Community Patch
» ModPack
» QuestPack
Galeria
» Screenshots
» Artworks
» Wallpapers
» Inne
» Fanworks
Download
» Filmy [38]
» Inne [4]
» Mody [8]
» Muzyka [4]
» Patche [10]
» Programy [3]

Skocz do:

Skrzynie

Lokalizacje skrzyń (z CP 1.74).

Myrtana

  1. Tunel w Reddock przy pierwszym pełzaczu, jakiego spotkamy.
  2. Jaskinia pod Cape Dun, na samym dole, za drugim smokiem.
  3. Przed Ardeą, w drodze do Kręgów gdzie siedzi myśliwy Chris, koło ogniska i zniszczonej chaty siedzą bandyci.
  4. W Faring w skrzyni Alego, na piętrze w gospodzie.
  5. Idąc wzdłuż bariery przy Vengardzie i dalej na północ pod górę, napotkamy wiele Ogrów, tam też przy ogniskach jest jedna ze skrzyń, łączy się tam Myrtana z Nordmarem.
  6. W Gotha na drugim wewnętrznym dziedzińcu, po prawej stronie gdzie jest tron szamana orków.
  7. Za jaskinią ze złodziejami zboża koło Montery.
  8. Pagórek po lewej stronie przed złodziejami zboża koło Montery.
  9. Cape Dun gdzie uwięziony był/jest paladyn Wenzel.
  10. Między drogą z Cape Dun do Montery, po lewej jest jaskinia z 3 cieniostworami.
  11. Za wilczą jaskinią, dalej prosto i po zabiciu 3 normalnych trolli leży skrzynia.
  12. Po pkt. 11 idziemy dalej na północ, aby wejść na górę z lewej gdzie znajdziemy berło cienia, a jeszcze dalej cofając się na południe (będąc na tej górze) zabijamy 2 normalne trolle i 1 czarnego trolla i jest kolejna skrzynia.
  13. W Trelis, co mamy misję zabić Ogry, w tej grocie koło kapliczki Beliara.
  14. W Okarze w grocie gdzie siedzi paladyn Roland.
  15. W Trelis w domu kupca Asasyna Khabira.
  16. W Okarze po wyjściu zaraz w lewo przy dwóch cieniostworach (tych z misji).
  17. W północnym namiocie orków, którzy oblegają Vengard. To ten z szamanem orków.
  18. Gdzie buntownik Charles, dwie drogi: pierwsza na przeciwko miejsca gdzie walczyliśmy razem z gońcem leśnym z orkami trzeba przejść i po lewej jest jaskinia, druga droga to od świątyni w Trelis iść zaraz w lewo przy ścianie i dojdzie się do spalonego domu i obozu buntowników, dalej prosto i na prawo jest ta jaskinia.
  19. Na północ od Trelis, na farmie gdzie ukrywa się alchemik Avogadro i siedzi złodziej Peer, pod nimi jest jaskinia z rozpruwaczami i tam jest kolejna skrzynia.
  20. W Geldern nad kopalnią siarki koło zburzonej wieży i smoka (trzeba wchodzić od strony kopalni na południu gdzie brat kupca Asasyna kopał).
  21. W domu pierwszego dowódcy oblężenia Vengardu, wewnątrz bariery, po wyjściu ze świątyni, zaraz po prawej stronie.
  22. Vengard, nad salą tronową, na tarasie skierowanym w stronę morza.
  23. W skarbcu w Geldern.

Varant

  1. Na północny wschód od świątyni Al-Shedim przy 4 Ograch, miejsce to wyraźnie widać - jest na wzgórzu, z dużą szubienicą.
  2. Jaskinia lwów na północ od Isthar. Trzeba dojść do oazy z czterema Asasynami i wtedy skręcić na zachód, przejść jeszcze ładny kawałek. W środku rozkładające się bestie i lwy (skóry tych pierwszych potrzebne były w zadaniu w Isthar).
  3. W domu Daro w Ben Sali.
  4. W komnatach Zubena.
  5. Przy 3 gargulcach w ruinach biblioteki Al-Shedim.
  6. W świątyni Al-Shedim.
  7. W Isthar - przy arenie jest wejście do piwnicy, w jednym z pomieszczeń jest skrzynia.
  8. W świątyni Mora-Sul.
  9. W pałacu Gonzalesa w Mora-Sul.
  10. Na północ od Bragi przy bandytach - w zamaskowanej jaskini - idąc od strony Bragi po prawej stronie od ścieżki, w momencie gdy mijamy miejsce, w którym był Paladyn Kurt.
  11. Na północ od Bakareshu, na wybrzeżu, w obozie wrogo nastawionych orków.
  12. Daleko na zachód od Mora Sul, w sumie to bliżej do Isthar. Od nr. 37 na mapie trzeba kierować się na zachód, aż dojdziemy do gór - trzeba się przebiec wzdłuż i poszukać jaskini, w której będzie skrzynia.
  13. Przy pierwszym rozwidleniu drogi z Bragi do Isthar - w ruinach z trzema Ogrami.
  14. Północny zachód od Isthar, przy studniach trzeba skręcić w lewo i iść kawałek pod górę.

Autor: Tizgar


Sonda
Chcesz, aby Nordic Games rozwijało markę Gothic?

Tak, trzeba dać im szansę, czekam na efekty
Nie, nieważne, że to już inna, nowa firma - tak czy siak wara od tej serii


[poprzednie sondy]
Phoenix
» Strona Główna
» ADOM
» Fallout
» Arcanum
» Disciples
» The Witcher
» Icewind Dale
» Imperium Diablo
» The Elder Scrolls
» Neverwinter Nights
» Planescape: Torment
Partnerzy

Dragon Age 2
Upadek Setarrif
Mass Effect
Wiedźmin
Fable

Feniks z Popiolów - czekamy...
Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
© 2002-2010 Gothic Site. Partnerzy: call of duty, skyrim, rpg. jPortal