Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Gildie
» Umiejętności
» Potwory
» Smoki
» Orkowie
» Bogowie
» Postacie
» Lista NPC
» Lokacje
» Górnicza Dolina
» Encyklopedia
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania
» Bonusy
» Porady
» Bezimienny
» Walka
» Mapy
» Nauczyciele
» Sprzedawcy
» Demo
» Kody
» Konsola
Ekwipunek
» Rośliny
» Bronie
» Zbroje
» Mikstury
» Czary
» Artefakty
Artykuły
» Recenzja
» Opowiadania
» Przemyślenia
» Funny
» Wywiady
» Inne
» Dodaj artykuł
Galeria
» Screeny
» Artworki
» Funny
» Rysunki
» Triki
Download
» Demo [2]
» Filmy [6]
» Inne [2]
» Mody [2]
» Muzyka [10]

Skocz do:

Zadania: rozdział 5


[Rozdział 1 | Rozdział 2 | Rozdział 3 | Rozdział 4 | Rozdział 5]


  • Bajer
  • Hordy elitarnych Orkowych wojowników
  • Kto będzie dowodził moim okrętem?
  • Lobarta problem z Orkami
  • Mikstura Neorasa ze smoczych jaj
  • Nie można podróżować bez załogi
  • Pan smoków
  • Poszukiwacze
  • Potrzebuję okrętu
  • Powrót do wieży
  • Sekob tęskni za żoną
  • Smocze jaja
  • Tajne zadanie
  • Ucieczka Rosi


  • Bajer

    Zleceniodawca: Dar
    Doświadczenie: 200

    Dar na farmie Onara chce podnieś swój prestiż u najemników, ale potrzebuje do tego trofeum wojennego zdobytego na orkach. Zaraz za mostkiem znajdziesz herszta orków posiadającego pierścień, który zaniesiesz Darowi, a oprócz punktów doświadczenia dostaniesz do wyboru niezłą kasę lub amulet podnoszący zręczność.

    Hordy Elitarnych Orkowych Wojowników

    Zleceniodawca: Lord Hagen
    Doświadczenie: 6950

    Kiedy wrócisz z Górniczej Doliny, niedaleko za bramą przy mostku spotkasz herszta orków - zabij go i zabierz mu pierścień. Porozmawiaj z Lordem Hagenem i poinformuj go o inwazji. Hagen poprosi o przyniesienie mu wszystkich pierścieni należących do hersztów orków i wskaże ich przepuszczalną lokalizację. Pułkownika orków znajdziesz w jaskini na zachód od bramy miasta - kiedy go już zabijesz, zabierz mu pierścień i mapę oraz zdaj sprawozdanie Ingmarowi. Otrzymasz polecenie zabicia wszystkich hersztów orków (miejsca ich stacjonowania znajdziesz na znalezionej mapie). Nie zapomnij oddać Lordowi Hegenowi pierścieni, a zyskasz sporo złota i jeszcze więcej punktów doświadczenia.

    Kto będzie dowodził moim okrętem?

    Zleceniodawca: Lee, Pyrokar lub Lord Hagen
    Doświadczenie: 100

    Potrzebujesz kapitana dla swojego statku. Masz do wyboru trzy osoby: Jorgen z klasztoru, marynarz Jack i Torlof z farmy Onara. Aby pozyskać Jorgena musisz porozmawiać z Pyrokarem i wykonać dla niego zadanie ,,Powrót Do Wieży". Jack zgodzi się na twoją propozycję pod warunkiem, że wcześniej wykonasz dla niego zadanie ,,Bandyci w Latarni Morskiej Jacka" oraz znajdziesz kogoś na jego miejsce, a te chętnie zajmie czeladnik kowala Harada, Brian. Jeśli zamierzamy zabrać ze sobą Torlofa, musisz udać się jeszcze raz do Górniczej Doliny i dokonać małej dywersji. W tym celu idź do zamku i porozmawiaj ze strażnikiem pilnującym bramy, który stoi na murach. Ukradnij albo zabierz mu klucz otwierający drzwi do pomieszczenia nad bramą. Na ścianie znajdziesz dźwignię. którą podniesiesz kratę, co spowoduje frontalny atak orków na zamek. Wróć do Torlofa i zdaj mu relację. Najemnik zarząda od nas jeszcze 2500 złotych monet.

    Lobarta problem z Orkami

    Zleceniodawca: Lobart
    Doświadczenie: -

    Lobart poinformuję cię, że ostatnio, że w okolicy kręci się pełno orków. Zlikwiduj ich grupę w pobliżu skrzyżowania dróg, a następnie wróć do farmera po nagrodę.

    Mikstura Neorasa ze smoczych jaj

    Zleceniodawca: Neoras
    Doświadczenie: 600

    Neoras poinformuję cię, że kupił przepis na dziwną miksturę, ale brakuje mu najważniejszego składnika - smoczego jaja. Smocze jajo znajduje się w legowisku lodowego smoka w Górniczej Dolinie.

    Nie można podróżować bez załogi

    Zleceniodawca: Milten
    Doświadczenie: 4000-5000

    Jeśli znalazłeś i obejrzałeś mapę prowadzącą do wyspy Irdorath, wiesz już, że będziesz musiał odbyć podróż drogą morską. Ponieważ potrzebujesz minimum pięcioosobowej załogi, porozmawiaj ze starymi znajomymi. Każdy może się przydać, ale tylko od ciebie zależy kogo ze sobą weźmiesz. Kandydaci do twojej załogi to: Angar na farmie Bengara, Lares w dzielnicy portowej, Lester przy wieży Xardasa, Diego w górnym mieście, Biff w Górniczej Dolinie, Milten przed klasztorem, Vatras przed świątynią, Mario w gospodzie ,,Pod Kuternogą", Girion przy statku oraz Wilk, Lee, Bennet i Gorn na farmie Onara.

    Pan smoków

    Zleceniodawca: Pyrokar
    Doświadczenie: -

    Porozmawiaj z Pyrokarem w klasztorze o pokonanych smokach oraz o ich władcy, przebywającym w dworze Irdorath. Poproś go, żeby udostępnił ci do wglądu księgę ,,Dwór Irdorath'', którą wcześniej mu dostarczyłeś. Będziesz mógł się teraz udać do sali w podziemiach klasztoru strzeżonej przez Talamona i zabrać księgę. Teleportuj się do wieży Xardasa i porozmawiaj z Lesterem. stojącym obok niej, a da ci list od nekromanty. Przeczytaj list i księgę ,,Dwór Irdorath", w której znajdziesz klucz i informację o sekretnej bibliotece. Wróć do sali w klasztornych podziemiach i otwórz tajemne przejście ciągnąc za lampę na ścianie na przeciw wejścia. Rozpraw się ze szkieletami oraz z demonami i przeszukaj bibliotekę. Na stole znajdziesz mapę prowadzącą do wyspy (obejrzyj ją) i buteleczkę zawierającą Łzy Innosa (Niestety tylko mag będzie mógł z niej skorzystać). Na koniec przekaż Pyrokarowi wszystko czego się dowiedziałeś.

    Poszukiwacze

    Zleceniodawca: Pyrokar
    Doświadczenie: 3900

    Część 1 - Fernando zaatakuję cię, kiedy wrócisz z Górniczej Doliny i zapytasz go, czy wszystko w porządku. Załatw go jak najszybciej, a następnie go przeszukaj. Znajdziesz przy nim Almanach Opętanych, w którym zapisane są imiona: Vino, Fernando, Malak i Bromor. Porozmawiaj na ten temat z Pyrokarem , a wręczy ci listę opętanych. Zleci ci również zadanie ich odnalezienia oraz odzyskania Almanachów. Udaj się do Karrasa i porozmawiaj z nim. Mag Ognia poprosi cię, żebyś mu dostarczył coś związanego z poszukiwaczami. Przynieś mu następny odnaleziony Almanach, a zaproponuje ci wykonanie amuletu, który będzie cię chronił przed mentalnymi atakami Poszukiwaczy. Będziesz musiał mu przynieść kamień ze świętej ziemi - jeden możesz znaleźć za kapliczką przy farmie Lobarta. Kolejnego opętanego - Vino, znajdziesz przy kamiennym kręgu w pobliżu domu Lobarta. Jest pilnowany przez czterech Poszukiwaczy, z którymi musisz się rozprawić. Porozmawiaj z Vino, który przemieni się i cię zaatakuje. Przetrzep mu skórę i porozmawiaj z nim jeszcze raz, kiedy wróci do swojej postaci, a następnie wyślij go do klasztoru. Malaka spotkasz w małej dolince. Porozmawiaj z nim, pobij go, a następnie znów z nim porozmawiaj. Ostatnim z listy jest Bromor, właściciel ,,Czerwonej Latarni". Postąp z nim podobnie, jak z innymi opętanymi. Jeśli masz już Oko Innosa, porozmawiaj jeszcze raz z Karrasem. W czwartym rozdziale lista zostanie uzupełniona Engromem z Górniczej Doliny i Randolphem z farmy Akila..
    Część 2 (Mag) - W piątym rozdziale na liście Pyrokara pojawią się dwa nowe imiona: Sekoba i Brutusa - kata z zamku w Górniczej Dolinie. Kiedy juz zabierzesz im Almanachy, oddaj je Pyrokarowi, który poinformuję cię, że to jeszcze nie koniec sprawy z opętanymi. Kompletując załogę na swój statek nie zapomnij zabrać Mario - znajdziesz go w gospodzie ,Pod Kuternogą". Po dotarciu na wyspę (w rozdziale VI) porozmawiaj z nim, ale nie będzie chciał ci w niczym pomóc, więc zostaw go w spokoju. Zaatakuje cię, gdy już dotrzesz do Dworu Irdorath. Zabij go. Przy jego zwłokach znajdziesz ostatni Almanach. Porozmawiaj jeszcze na jego temat z Miltenem, pod warunkiem, że masz go w załodze.

    Powrót do wieży

    Zleceniodawca: Pyrokar
    Doświadczenie: 1000

    Aby uzyskać pomoc Jorgena, porozmawiaj z Pyrokarem w klasztorze. W zamian za wcześniejsze zwolnienie marynarza z obowiązków, Pyrokar każe ci wyjaśnić zagadkę dziwnych zjawisk widzianych ostatnio w wieży Xardasa. Udaj się do wieży i załatw wszystkie demony tam się znajdujące. Następnie wróć do Pyrokara i poinformuj go o wykonaniu zadania.

    Sekob tęskni za żoną

    Zleceniodawca: Sekon
    Doświadczenie: 750

    Sekob martwi się o żonę, która ostatnio gdzieś przepadła. Znajdziesz ją przy drodze na północ od farmy. W rozmowie zdradzi ci, że nie mogła wytrzymać z mężem i uciekła. Poprosi cię o odprowadzenie w bezpieczne miejsce (patrz zadanie "Ucieczka Rosi"). Możesz przyprowadzić ją do Sekoba i wykonać to zadanie, ale bardziej opłaca się spełnić jej prośbę.

    Smocze jaja

    Zleceniodawca: Bennet
    Doświadczenie: 300 za kazde smocze jajo

    W trakcie rozmów ze smokami w IV rozdziale otrzymałeś informacje na temat smoczych potomków oraz znalazłeś przy ostatnim smoku jajo. Po powrocie z Górniczej Doliny porozmawiaj na ten temat z Lee, który skieruje cię do Benneta. Ten udzieli ci dalszych wyjaśnień i pokaże mapę z zaznaczonymi jaskiniami, w których mogą się znajdować jaszczuroludzie i smocze jaja. Odwiedź jaskinie i zdobądź jaja, które możesz następnie sprzedać Bennetowi.

    Tajne zadanie

    Zleceniodawca: Gorax
    Doświadczenie: 5000

    To zadanie otrzymasz w klasztorze rozmawiając z Goraxem. Jest tak tajne, że nawet nie pojawia się w notatniku. Gorax zleci ci w tajemnicy znalezienie i zabicie Pedra, odpowiedzialnego za kradzież Oka Innosa. Pedra znajdziesz w VI rozdziale na wyspie Irdorath. Nie musisz go zabijać, wystarczy, że tylko wspomnisz o kontrakcie, jaki masz na niego.

    Ucieczka Rosi

    Zleceniodawca: Rosi
    Doświadczenie: 1250

    Przy drodze, na północ od farmy Sekoba spotkasz Rosi. Powie ci, że już nie mogła wytrzymać z mężem i uciekła z domu. Poprosi cię o odprowadzenie w bezpieczne miejsce. Paladyn będzie musiał eskortować ją do Khorinis, mag do klasztoru, a najemnik na farmę Onara.

    Sonda
    Chcesz, aby Nordic Games rozwijało markę Gothic?

    Tak, trzeba dać im szansę, czekam na efekty
    Nie, nieważne, że to już inna, nowa firma - tak czy siak wara od tej serii


    [poprzednie sondy]
    Phoenix
    » Strona Główna
    » ADOM
    » Fallout
    » Arcanum
    » Disciples
    » The Witcher
    » Icewind Dale
    » Imperium Diablo
    » The Elder Scrolls
    » Neverwinter Nights
    » Planescape: Torment
    Partnerzy

    Dragon Age 2
    Arcania
    Wiedźmin
    Mass Effect 3
    Fable

    Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
    © 2002-2008 Gothic Site. Partnerzy: rpg, call of duty modern warfare 3. jPortal