Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Gildie
» Umiejętności
» Potwory
» Smoki
» Orkowie
» Bogowie
» Postacie
» Lista NPC
» Lokacje
» Górnicza Dolina
» Encyklopedia
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania
» Bonusy
» Porady
» Bezimienny
» Walka
» Mapy
» Nauczyciele
» Sprzedawcy
» Demo
» Kody
» Konsola
Ekwipunek
» Rośliny
» Bronie
» Zbroje
» Mikstury
» Czary
» Artefakty
Artykuły
» Recenzja
» Opowiadania
» Przemyślenia
» Funny
» Wywiady
» Inne
» Dodaj artykuł
Galeria
» Screeny
» Artworki
» Funny
» Rysunki
» Triki
Download
» Demo [2]
» Filmy [6]
» Inne [2]
» Mody [2]
» Muzyka [10]

Skocz do:

Zadania: rozdział 4


[Rozdział 1 | Rozdział 2 | Rozdział 3 | Rozdział 4 | Rozdział 5]


  • Amulet Angara
  • Dwa lodowe olbrzymy dla Sylvia
  • Głód
  • Hosh-Pak
  • Jan i kuźnia
  • Kradzież
  • Miecz Ferosa
  • Muszę się stąd wydostać
  • Paskudna nora
  • Zguba w ciemności


  • Amulet Angara

    Zleceniodawca: Angar
    Doświadczenie: 750

    W zamku spotkasz Angara, zmartwionego utratą ulubionego amuletu. Zaproponuj mu swoją pomoc, a poinformuję cię, że zgubił amulet na południu, nieopodal kamiennego grobowca oraz że wyrusza w tamte strony na poszukiwania. Kiedy tam dotrzesz porozmawiaj z Angarem, a następnie rozpraw się z zamieszkującą grobowiec bandą szkieletów i jednym duchem maga, który posiadającym zgubiony amulet. Oddaj amulet Angarowi.

    Dwa lodowe olbrzymy dla Sylvia

    Zleceniodawca: Sylvio
    Doświadczenie: 600

    Po drodze do zamarzniętej krainy spotkasz Sylvia. Porozmawiaj z nim, a zaproponuje ci, żebyś pozbył się dwóch lodowych golemów pilnujących wejścia. Są one bardzo niebezpieczne, gdyż potrafią zamrozić przeciwnika. Po załatwieniu strażników wróć do Sylvia i zdaj mu relację z wykonanego zadania.

    Głód

    Zleceniodawca: Gerold
    Doświadczenie: 350

    W związku ze zmniejszenie racji żywnościowych w zamku panuje głód, który najdotkliwiej doskwiera pilnującemu więzienia Geroldowi. Umów się z nim, że dostarczysz mu żywność nocą w siedzibie magów. Nakarm głodnego do syta, a oprócz punktów doświadczenia dostaniesz od niego trochę złota.

    Hosh-Pak

    Zleceniodawca: Oric
    Doświadczenie: 600

    Porozmawiaj z Oriciem, który poprosi cię o zabicie jednego z przywódców orków, szamana Hosh-Paka. Będziesz też mógł w trakcie tej rozmowy poprosić Orika o wyposażenie i nie omieszkaj z tego skorzystać, gdyż zaoferuje ci do wyboru kilka bardzo ciekawych przedmiotów. Namiot Hosh-Paka znajdziesz na wysokim klifie na południe od zamku. Na koniec zdaj raport Oricowi z wykonanego zadania.

    Jan i kuźnia

    Zleceniodawca: Jan
    Doświadczenie: 200

    Jan, łowca smoków i dawny kowal, chętnie podjąłby się pracy w kuźni. Niestety, paladyn Parcival nie wyraża na to zgody. Porozmawiaj z Paracivalem, a gdy ten nadal będzie oponował, przedstaw sprawę Garondowi i poręcz za Jana, a uzyskasz zgodę kapitana. Następnie zanieś kowalowi dobrą wiadomość.

    Kradzież

    Zleceniodawca: Keroloth
    Doświadczenie: 400

    Paladyn Keroloth twierdzi, że jeden z łowców smoków ukradł mu sakiewkę. Znajdziesz ją na ziemi niedaleko ławki, gdzie przesiaduje Jan.

    Miecz Ferosa

    Zleceniodawca: Feros
    Doświadczenie: 400

    Feros, łowca smoków, powie ci, że zgubił swój miecz. Znajdziesz go na wysokim klifie na południe od zamku, nieopodal namiotu Hosh-Paka. Po znalezieniu zguby zwróć ją właścicielowi.

    Muszę się stąd wydostać

    Zleceniodawca: Talbin
    Doświadczenie: 600

    Myśliwy Talbin ma już po dziurki w nosie Górniczej Doliny i gdy z nim porozmawiasz, zacznie uciekać w stronę przełęczy. Dotrzymaj mu towarzystwa, dopóki się nie zatrzyma i wtedy ponownie z nim porozmawiaj i zaproponuj pomoc. Ponieważ nie będzie chciał iść przez tunel, którym tu się po raz pierwszy dostałeś, wróć do wyjścia z przełęczy, przy okazji oczyszczając ją z orków. Na koniec porozmawiaj jeszcze raz z Talbinem, który będzie na ciebie czekał nieopodal bramy.

    Paskudna nora

    Zleceniodawca: Brutus
    Doświadczenie: 350

    Brutus, kat z zamku, obawia się chrząszczy, które rozpleniły się w jego komnacie. Pozbądź się robaków i poinformuj o tym Brutusa.

    Zguba w ciemności

    Zleceniodawca: Udar
    Doświadczenie: 600

    Paladyn Udar z zamku tęskni za swoim kompanem Sengrathem, który pewnej nocy pobiegł w kierunku muru orków w poszukiwaniu zgubionej kuszy. Udaj się na drugą stronę rzeczki, a przy murze natkniesz się na zwłoki Sengratha, przy których znajdziesz kuszę. Wróć do zamku i porozmawiaj z Udarem.

    Sonda
    Chcesz, aby Nordic Games rozwijało markę Gothic?

    Tak, trzeba dać im szansę, czekam na efekty
    Nie, nieważne, że to już inna, nowa firma - tak czy siak wara od tej serii


    [poprzednie sondy]
    Phoenix
    » Strona Główna
    » ADOM
    » Fallout
    » Arcanum
    » Disciples
    » The Witcher
    » Icewind Dale
    » Imperium Diablo
    » The Elder Scrolls
    » Neverwinter Nights
    » Planescape: Torment
    Partnerzy

    Dragon Age 2
    Arcania
    Wiedźmin
    Mass Effect 3
    Fable

    Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
    © 2002-2008 Gothic Site. Partnerzy: rpg, call of duty modern warfare 3. jPortal