Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Gildie
» Umiejętności
» Potwory
» Smoki
» Orkowie
» Bogowie
» Postacie
» Lista NPC
» Lokacje
» Górnicza Dolina
» Encyklopedia
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania
» Bonusy
» Porady
» Bezimienny
» Walka
» Mapy
» Nauczyciele
» Sprzedawcy
» Demo
» Kody
» Konsola
Ekwipunek
» Rośliny
» Bronie
» Zbroje
» Mikstury
» Czary
» Artefakty
Artykuły
» Recenzja
» Opowiadania
» Przemyślenia
» Funny
» Wywiady
» Inne
» Dodaj artykuł
Galeria
» Screeny
» Artworki
» Funny
» Rysunki
» Triki
Download
» Demo [2]
» Filmy [6]
» Inne [2]
» Mody [2]
» Muzyka [10]

Skocz do:

Zadania: rozdział 3


[Rozdział 1 | Rozdział 2 | Rozdział 3 | Rozdział 4 | Rozdział 5]


  • Bennet siedzi w więzieniu
  • Dokumenty
  • Fałszywe udziały w kopalni
  • Ktoś coś zgubił?
  • Leczenie Hildy
  • Lokaj sędziego
  • Oko Innosa
  • Poszukiwacze
  • Potęga gwiazd
  • Samotność i bezradność
  • Sekstans
  • Sprawa Diega
  • Torlofa strach przed złym
  • Wygnany farmer
  • Zbezczeszczone kaplice
  • Zbroja z pełzacza
  • Złodzieje owiec
  • Złoto Diega


  • Bennet siedzi w więzieniu

    Zleceniodawca: Lares
    Doświadczenie: 750

    Bennet jest oskarżony o zabicie Lothara (możesz się o tym dowiedzieć od Laresa w porcie lub od Hodgesa na farmie Onara). Udaj się do więzienia i porozmawiaj z kowalem. Następnie idź do Lorda Hagena i przeprowadź z nim na ten temat rozmowę, a on zdradzi ci, kto był świadkiem morderstwa. Porozmawiaj z pisarzem Corneliusem i wydobądź od niego informację. Przeczytaj dziennik, który otrzymałeś i idź z nim do Hagena by uwolnić Benneta.

    Dokumenty

    Zleceniodawca: Babo
    Doświadczenie: 300

    Babo jest szantażowany przez Igaraza i poprosi cię o odebranie od niego dokumentów będących podstawą szantażu. Porozmawiaj z Igarazem, a następnie wykup dokumenty, bądź ukradnij je z jego skrzyni. W obu przypadkach musisz się wślizgnąć do pokoju, ponieważ nawet jeśli otwierasz skrzynię używając klucza, możesz zostać uznany za złodzieja. Wróć do Babo i zwróć mu pożądane papiery (grając magiem to zadanie można dostać tylko będąc nowicjuszem).

    Fałszywe udziały w kopalni

    Zleceniodawca: Sorpentes
    Doświadczenie: 2175+150/200/250

    Będąc Arcymagiem w klasztorze otrzymasz od Serpentesa zadania wykrycia, kto stoi za sprzedażą fałszywych udziałów w kopalni magicznej rudy oraz ich wykupienia. Odwiedź wszystkich handlarzy w mieście, nie zapominając o Lutero, Matteo i Bosperze. Dwa ma Elena z posiadłości Onara, a ostatni znajdziesz u Rosi na farmie Sekoba. Przeglądając udziały zorientujesz się, kto stoi za fałszerstwem. Porozmawiaj z Salandrilem (też posiada udział) i pobij go, gdy nie będzie chciał iść do klasztoru. Zdaj relację Serpentesowi i oddaj mu wykupione udziały.Będąc Łowcą Smoków w klasztorze otrzymasz od Serpentesa zadanie sprowadzenia alchemika Salandrila przed jego oblicze. Porozmawiaj z Salandrilem w wymierz mu stosowne "lanie", po których gorliwie sam uda się do klasztoru. Wróć do Arcymaga po nagrodę.

    Ktoś coś zgubił?

    Zleceniodawca: Hanna
    Doświadczenie: 300

    Hanna, szefowa gospody ,,Pod Senną Sakiewką", poinformuje cię, że przez przypadek sprzedała Brahimowi cenny dokument i chciałaby go odzyskać. Odkup od Brahima starą mapę. Okazuję się, że jest tam miejsce ukrycia skarbu. Idź do Hanny, porozmawiaj z nią o mapie i zainkasuj nagrodę.

    Leczenie Hildy

    Zleceniodawca: Lobart
    Doświadczenie: 300

    Żona Lobarta rozchorowała się i potrzebuje lekarstwa, które dostaniesz w mieście u maga Vatrasa. Zanieś je Hildzie.

    Lokaj sędziego

    Zleceniodawca: Lee
    Doświadczenie: 1100

    Po powrocie z Górniczej Doliny porozmawiaj z Lee, który zleci ci dostarczenie dowodów przeciwko sędziemu z Khorinis. Udaj się do miasta i zaproponuj sędziemu swoje usługi. Ten podda cię próbie, każe ci ukraść z podziemi klasztoru święty młot. Kup od Zurisa w mieście zwój z zaklęciem snu, a następnie udaj się do klasztoru i zastosuj je na nowicjuszu pilnującym w podziemiach młota. Możesz teraz bezpiecznie go zabrać i odnieść sędziemu. Jako kolejne zadanie sędzia zleci ci zabicie przywódcy zbiegłych więźniów Morgaharta. Udaj się do jaskini, gdzie mają przebywać zbiegowie i porozmawiaj z nimi - otrzymasz informację, że reszta schroniła się w gospodzie pod ,,Martwą Harpią". Na miejscu dowiesz się, że Morgahard udał się na farmę Onara, znajdziesz go niedaleko domu i w trakcie rozmowy otrzymasz papier obciążający sędziego. Oddaj dokument Lee.

    Oko Innosa

    Zleceniodawca: Xardas
    Doświadczenie: 2800

    Część 1 - W rozmowie z Xardasem dowiesz się, że śmierć Śniącego sprowadziła na świat zastępy straszliwych istot ze smokami na czele. Aby móc się im przeciwstawić, musisz udać się do Khorinis i otrzymać od paladynów ich święty artefakt - medalion zwany Okiem Innosa. Część 2 - Po powrocie z Górniczej Doliny najpierw teleportuj się do Xardasa i porozmawiaj z nim. Idź do Khorinis i oddaj raport Garonda Lordowi Hagenowi - da ci on list dla arcymaga Pyrokara, upoważniający do odbioru Oka Innosa. W klasztorze okaże się, że amulet został skradziony przez nowicjusza imieniem Pedro. Udaj się za nim w pościg (trasa ucieczki jest pokazana na mapie w dziale "solucja" i rozmawiaj ze wszystkimi spotkanymi po drodze osobami. Oko Innosa znajdziesz w kamiennym kręgu, zniszczone przez poszukiwaczy. Po powrocie do klasztoru Pyrokar skieruje cię po pomoc do Vatrasa. Ten z kolei powie ci, że oprawę może naprawić tylko zręczny rzemieślnik. Każe ci również sprowadzić do kamiennego kręgu Pyrokara i Xardasa oraz zdobyć trzy łodygi bagiennego ziela. Wróć do Pyrokara i zdaj mu raport z rozmowy z Vatrasem. Niestety Pyrokar nie będzie chciał współpracować z Xardasem. Udaj się do wieży tego ostatniego i porozmawiaj z nim na ten temat. Otrzymasz klucz i polecenie zabrania ze skrzyni na farmie Sekoba księgi dla Pyrokara. Po powrocie do klasztoru i wręczeniu jej Pyrakorowi, ten zgodzi się wziąć udział w rytuale. Porozmawiaj z kowalem Haradem o zniszczonym amulecie. Skieruje cię on do Benneta, którego musisz uwolnić z więzienia. Bennet jest oskarżony o zabicie Lothara, możesz się o tym dowiedzieć od Laresa w porcie lub Hodgesa na farmie Onara. Udaj się do więzienia i porozmawiaj z kowalem, następnie idź do Lorda Hagena i przeprowadź z nim na ten temat rozmowę, a on zdradzi ci, kto był świadkiem morderstwa. Porozmawiaj z pisarzem Corneliusem na piętrze i wydobądź od niego ważne informacje. Przeczytaj dziennik, który otrzymałeś i idź z nim do Hagena by uwolnić Benneta. Teraz udaj się na farmę Onara i poproś o naprawę amuletu oraz odbierz od niego nagrodę. Teraz możesz już wrócić do kamiennego kręgu i oddać amulet Vatrasowi. Po odprawieniu rytuału i naprawieniu Oka Innosa porozmawiaj z Pyrokarem, dostaniesz od niego dalsze instrukcje i nauczysz się, w jaki sposób aktywować amulet po zabiciu kolejnego smoka.

    Poszukiwacze

    Zleceniodawca: Pyrokar
    Doświadczenie: 3900

    Fernando zaatakuję cię, kiedy wrócisz z Górniczej Doliny i zapytasz go, czy wszystko w porządku. Załatw go jak najszybciej, a następnie go przeszukaj. Znajdziesz przy nim Almanach Opętanych, w którym zapisane są imiona: Vino, Fernando, Malak i Bromor. Porozmawiaj na ten temat z Pyrokarem , a wręczy ci listę opętanych. Zleci ci również zadanie ich odnalezienia oraz odzyskania Almanachów. Udaj się do Karrasa i porozmawiaj z nim. Mag Ognia poprosi cię, żebyś mu dostarczył coś związanego z poszukiwaczami. Przynieś mu następny odnaleziony Almanach, a zaproponuje ci wykonanie amuletu, który będzie cię chronił przed mentalnymi atakami Poszukiwaczy. Będziesz musiał mu przynieść kamień ze świętej ziemi - jeden możesz znaleźć za kapliczką przy farmie Lobarta. Kolejnego opętanego - Vino, znajdziesz przy kamiennym kręgu w pobliżu domu Lobarta. Jest pilnowany przez czterech Poszukiwaczy, z którymi musisz się rozprawić. Porozmawiaj z Vino, który przemieni się i cię zaatakuje. Przetrzep mu skórę i porozmawiaj z nim jeszcze raz, kiedy wróci do swojej postaci, a następnie wyślij go do klasztoru. Malaka spotkasz w małej dolince. Porozmawiaj z nim, pobij go, a następnie znów z nim porozmawiaj. Ostatnim z listy jest Bromor, właściciel ,,Czerwonej Latarni". Postąp z nim podobnie, jak z innymi opętanymi. Jeśli masz już Oko Innosa, porozmawiaj jeszcze raz z Karrasem. W czwartym rozdziale lista zostanie uzupełniona Engromem z Górniczej Doliny i Randolphem z farmy Akila.

    Potęga gwiazd

    Zleceniodawca: Hyglas
    Doświadczenie: 300

    Hyglas w bibliotece klasztornej zażąda, abyś przyniósł mu księgę ,,Boska Moc Gwiazd". Możesz ją kupić u Constantina lub Zurisa w mieście.

    Samotność i bezradność

    Zleceniodawca: Bengar
    Doświadczenie: 1500

    Na farmie zastaniesz Bengara samego, jako że Malak i inni jego pracownicy ukryli się przed potworami w niewielkim wąwozie. Porozmawiaj z nim, a potem idź na farmę Onara i wynajmij Wilka do ochrony (patrz zadanie "Praca Dla Wilka"). Następnie poinformuj Malaka, że może już wrócić na farmę. Wpadnij ponownie do Bengara, porozmawiaj z nim oraz z Malakiem.

    Sekstans

    Zleceniodawca: Ramirez
    Doświadczenie: 200

    Ramirez z Gildii Złodziei chciałby dostać sekstans. Znajdziesz go w legowisku kamiennego smoka w czwartym rozdziale.

    Sprawa Diega

    Zleceniodawca: Diego
    Doświadczenie: 750

    Po tym jak odnalazłeś złoto, dostaniesz od Diego list, który doręczysz Gerbrandowi z górnego miasta. Gerbrand stwierdzi, że musi zmienić opuści miasto i ucieknie, a diego zajmie jego dom.

    Torlofa strach przed złym

    Zleceniodawca: Torlof
    Doświadczenie: 300

    Na farmie Onara Torlof powie ci, że odczuwa strach przed Poszukiwaczami. Zabij zatem wszystkich Poszukiwaczy, których znajdziesz między domem a obozem bandytów Dextera (ostatni z nich stoi na górze na moście). Następnie udaj się do Torlofa i zdaj mu sprawozdanie.

    Wygnany farmer

    Zleceniodawca: Sekob
    Doświadczenie: 400

    Sekob, którego znajdziesz na wschód od farmy ma zmartwienie, bo w jego domu znajdują się Poszukiwacze. Pozbądź się ich i wróć do Sekoba, nie zapomninając upomnieć się o nagrodę.

    Zbezczeszczone kaplice

    Zleceniodawca: Ulthar
    Doświadczenie: 1550

    Wszędzie panuje zło, które nie oszczędza również kapliczek Innosa. Uthar w klasztorze da ci(tlko jaśli będziesz paladynem) zadanie oczyszczenia wszystkich siedmiu kapliczek Innosa przy pomocy święconej wody. Wręczy ci mapę, na której zaznaczono wszystkie kapliczki. Po wykonaniu zadania wróć do klasztoru i zdaj relację Utharowi.

    Zbroja z pełzacza

    Zleceniodawca: Gestath
    Doświadczenie: -

    Jeżeli porozmawiałeś z myśliwym Gesthatem w Górniczej Dolinie, dowiedzialeś się, że jego zbroje wykonał najemnik Wilk, który znajduje się na farmie Onara. Zapytaj go o zbroję z płyt pełzaczy. Wilk będzie mógł ją dla ciebie wykonać pod warunkiem, że mu dostarczysz 10 sztuk płyt pełzaczy.

    Złodzieje owiec

    Zleceniodawca: Akil
    Doświadczenie: 600

    Akil pożali się, że ostatnio giną mu owce. Jako podejrzanych wskaże bandytów, którzy ponownie zasiedlili jaskinię nieopodal farmy. Porozmawiaj z nimi, a następnie zabierz z jaskini zwierzaka. Wróć do Akila i zdaj mu raport oraz oddaj owcę.

    Złoto Diega

    Zleceniodawca: Diego
    Doświadczenie: 600

    Spotkasz Diega w pobliżu wejścia do górnego miasta. Stary druh poprosi cię żebyś przyniósł mu jego złoto z Górniczej Doliny. Znajduję się ono na kamieniu przy jeziorku, w miejscu gdzie niegdyś znajdował się plac wymian(tam gdzie zaczynałeś Gothic 1). Oddaj złoto a dostaniesz punkty doświadczenia i nowe zadanie "Sprawa Diega".

    Sonda
    Chcesz, aby Nordic Games rozwijało markę Gothic?

    Tak, trzeba dać im szansę, czekam na efekty
    Nie, nieważne, że to już inna, nowa firma - tak czy siak wara od tej serii


    [poprzednie sondy]
    Phoenix
    » Strona Główna
    » ADOM
    » Fallout
    » Arcanum
    » Disciples
    » The Witcher
    » Icewind Dale
    » Imperium Diablo
    » The Elder Scrolls
    » Neverwinter Nights
    » Planescape: Torment
    Partnerzy

    Dragon Age 2
    Arcania
    Wiedźmin
    Mass Effect 3
    Fable

    Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
    © 2002-2008 Gothic Site. Partnerzy: rpg, call of duty modern warfare 3. jPortal