Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Gildie
» Umiejętności
» Potwory
» Smoki
» Orkowie
» Bogowie
» Postacie
» Lista NPC
» Lokacje
» Górnicza Dolina
» Encyklopedia
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania
» Bonusy
» Porady
» Bezimienny
» Walka
» Mapy
» Nauczyciele
» Sprzedawcy
» Demo
» Kody
» Konsola
Ekwipunek
» Rośliny
» Bronie
» Zbroje
» Mikstury
» Czary
» Artefakty
Artykuły
» Recenzja
» Opowiadania
» Przemyślenia
» Funny
» Wywiady
» Inne
» Dodaj artykuł
Galeria
» Screeny
» Artworki
» Funny
» Rysunki
» Triki
Download
» Demo [2]
» Filmy [6]
» Inne [2]
» Mody [2]
» Muzyka [10]

Skocz do:

Zadania: rozdział 2


[Rozdział 1 | Rozdział 2 | Rozdział 3 | Rozdział 4 | Rozdział 5]


  • Klątwa Bilgota
  • Kopacze i ruda
  • Mięso
  • Pierścień Tengrona
  • Polowanie na zębacze
  • Pomoc dla Marcosa
  • Uratować Gorna
  • Złe Wieśći
  • Złoto dla Brutusa


  • Klątwa Bilgota

    Zleceniodawca: Bilgot
    Doświadczenie: 300

    Powiedzieć Bilgotowi, że przybywasz z zamku,a on poprosi cię o pomoc w wydostaniu się z doliny. Jeśli się zgodzisz wyjawi ci miejsce pobytu przywódcy zębaczy. Po zakończeniu zadania dla Garonda, wróć po Bilgota i odeskortuj go do wyjścia z doliny.

    Kopacze i ruda

    Zleceniodawca: Garond
    Doświadczenie: 500

    Za nim Garond zgodzi się dać ci raport dla Lorda Hagena, będziesz musiał odwiedzić kopalnie i zdać sprawozdanie na temat wydobytej rudy. Dostaniesz od niego mapę Górniczej Doliny, na której zaznaczono wszystkie trzy kopalnie. Przed wyruszeniem w drogę porozmawiaj jeszcze z Oriciem i Parcivalem. Skieruj się najpierw do kopalni na zachód od zamku. Jak już do niej dotrzesz, wejdź do środka i porozmawiaj z Grimesem, który powie, że Marcos zabrał skrzynie z rudą i skieruję cię w odpowiednim kierunku. Przejdź przez rzekę i udaj się na wschód do jaskini, gdzie spotkasz Marcosa - poprosi on o pomoc oraz udzieli ci potrzebnych informacji. Udaj się teraz na południe, do drugiej kopalni. Kiedy już wykonasz zadanie z zębaczami dla Fajetha, ten złoży ci odpowiedni raport. Trzecia kopalnia znajduję się w kierunku wschodnim, ale nie zastaniesz tam nikogo żywego, za wyjątkiem całego stada pełzaczy. Załatw wszystkie bestie i przeszukaj ciało paladyna Silvestra. Znajdziesz przy nim list, który pozwoli ci zorientować się w sytuacji. Idąc w kierunku północnym odkryjesz wejście do dolinki, spotkasz tam Diego, który poinformuję cię, co stało się z rudą wydobytą przez ludzi Silvestra. Teraz możesz już wrócić do zamku i zdać relację Garondowi.

    Mięso

    Zleceniodawca: Parlaf
    Doświadczenie: 100

    Kowal Parlaf opowie ci o skąpych racjach żywnościowych wydzielanych przez Engora i skieruję cię do niego. Ten poinformuje cię, że kończą się im zapasy i poprosi o dostarczenie dwudziestu czterech kawałków mięsa albo innego dowolnego asortymentu masarskiego. Jeżeli nie jesteś odpowiednio zaopatrzony, będziesz musiał wybrać się na polowanie. Po wręczeniu mięsa zarobisz trochę punktów doświadczenia.

    Pierścień Tengrona

    Zleceniodawca: Tengron
    Doświadczenie: 150

    Rycerz Tengron da ci pierścień, który powinieneś przekazać Udarowi. Pełni on straż na murach nieopodal miejsca, którym dostałeś się do zamku.

    Polowanie na zębacze

    Zleceniodawca: Fajeth
    Doświadczenie: 200

    Jeżeli grasz strażnikiem, paladyn Fajeth każe ci najpierw pozbyć się zębaczy, zanim zda ci sprawozdanie (chyba, że jesteś magiem, wtedy grzecznie cię o to poprosi, a najemnikowi zapłaci). Przedtem porozmawiaj jeszcze z Bilgotem, który zdradzi ci więcej informacji, jeśli obiecasz wyprowadzić go z Górniczej Doliny. Pięć sztuk zębaczy szwenda się niedaleko, przy małym jeziorku, trzy następne łażą po skale ponad kopalnią, a przywódcę znajdziesz na prawo od starej wieży strażniczej. Pozbądź się ich i zamelduj o sukcesie Fajethowi.

    Pomoc dla Marcosa

    Zleceniodawca: Marcos
    Doświadczenie: 150

    Kiedy znajdziesz paladyna Marcosa obiecaj mu, że sprowadzisz pomoc. Porozmawiaj na jego temat z Garondem.

    Uratować Gorna

    Zleceniodawca: Milten
    Doświadczenie: 150

    Spotkaj się z magiem Miltenem (w starym klasztorze mieszczącym się na przeciwko kuźni), który poinformuje cię, że Gorn nieźle narozrabiał i wylądował w więzieniu. Udaj się do Garonda i porozmawiaj z nim na temat uwolnienia Gorna - będzie to dosyć kosztowne, ale uda ci się go wykupić. Dostaniesz klucz do drzwi więzienia od strażnika Gerolda. Wejdź do środka, podnieś kratę w ostatniej celi po prawej stronie i porozmawiaj z Gornem.

    Złe wieści

    Zleceniodawca: Jergan
    Doświadczenie: 75

    Na drodze do starego obozu spotkasz Jergana, który powie ci, jak najłatwiej dostać się do zamku. Poprosi cię o przekazanie wiadomości Oricowi na temat śmierci jego brata. Orica za dnia znajdziesz w kwaterze Garonda, a nocą w środkowym pokoju na górnym piętrze.

    Złoto dla Brutusa

    Zleceniodawca: Brutus
    Doświadczenie: 200

    Porozmawiaj z Brutusem, który w zamku pełni funkcję kata. Powie ci, że jego pomocnik uciekł z sakiewką zawierającą 200 złotych monet oraz kilkoma innymi dobrami. Jeśli go odszukasz i przyniesiesz złoto Brutusowi (albo zapłacisz ze swojej kieszeni), podniesie on twoją siłę. Ciało pomocnika Brutusa leży troche na północ od mniejsca w którym spotkałeś Jergana.

    Sonda
    Chcesz, aby Nordic Games rozwijało markę Gothic?

    Tak, trzeba dać im szansę, czekam na efekty
    Nie, nieważne, że to już inna, nowa firma - tak czy siak wara od tej serii


    [poprzednie sondy]
    Phoenix
    » Strona Główna
    » ADOM
    » Fallout
    » Arcanum
    » Disciples
    » The Witcher
    » Icewind Dale
    » Imperium Diablo
    » The Elder Scrolls
    » Neverwinter Nights
    » Planescape: Torment
    Partnerzy

    Dragon Age 2
    Arcania
    Wiedźmin
    Mass Effect 3
    Fable

    Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
    © 2002-2008 Gothic Site. Partnerzy: rpg, call of duty modern warfare 3. jPortal