Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Gildie
» Umiejętności
» Potwory
» Smoki
» Orkowie
» Bogowie
» Postacie
» Lista NPC
» Lokacje
» Górnicza Dolina
» Encyklopedia
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania
» Bonusy
» Porady
» Bezimienny
» Walka
» Mapy
» Nauczyciele
» Sprzedawcy
» Demo
» Kody
» Konsola
Ekwipunek
» Rośliny
» Bronie
» Zbroje
» Mikstury
» Czary
» Artefakty
Artykuły
» Recenzja
» Opowiadania
» Przemyślenia
» Funny
» Wywiady
» Inne
» Dodaj artykuł
Galeria
» Screeny
» Artworki
» Funny
» Rysunki
» Triki
Download
» Demo [2]
» Filmy [6]
» Inne [2]
» Mody [2]
» Muzyka [10]

Skocz do:

Lista NPC > Górnicza Dolina r. II

Postać
Opis
Kradzież: ilość złota lub przedmiot / potrzebna zręczność
Umiejętności i broń

Górnicza Dolina (Rozdział II)
Bilgot
Strażnik w grupie Fajetha, wydobywającej rudę dla paladynów. Jest związany z zadaniem o pazurach Zębacza i ucieczce Bilgota. Przebywa w południowej części Górniczej Doliny przy kopalni z grupą Fajetha, niedaleko starej wieży Xardasa.
30 / 20
Poziom 8, Si 20, Zr 20, Ma 100, PZ 80, pancerz 40-40-5-5, Kiepski szeroki miecz
Den
Zmarły strażnik, był pomocnikiem Brutusa, a przed tajemniczą śmiercią zabrał ze sobą sporo złota. Jest związany z zadaniem o złocie dla Brutusa. Jego ciało leży niedaleko Jergana, przed drogą do dawnego kanionu Trolli.
niemożliwe
Poziom 0, Si 10, Zr 10, Ma 0, PZ 1, pancerz 40-40-5-5, Sztylet
Diego
Znajomy przyjaciel z dawnej Kolonii więziennej, jest nieśmiertelny. Był przewodnikiem grupy Sivestra, która miała wydobywać rudę dla paladynów. Ma przy sobie (w jaskini) skrzynie z ocalałym kruszcem, po tym jak zaatakowali ich orkowie. Może dołożyć nam do sumy potrzebnej na uwolnienie Gorna. Przebywa w małym obozowisku za dawnym przejściem na tereny orków, na drodze leżą martwe ciała paladynów.
600 / 120
Poziom 36, Si 120, Zr 120, Ma 100, PZ 500, pancerz 30-30-0-0, Kiepski miecz
Engrom
Myśliwy utrzymujący się jedynie z polowania na zwierzęta (Topielce) w Górniczej Dolinie. Jest przyjacielem Talbina. Przebywa w starym obozowisku po prawej stronie idąc przez most prowadzący do zamku.
5 / 10
Poziom 18, Si 60, Zr 60, Ma 100, PZ 200, pancerz 25-20-5-5, Topór
Fajeth
Paladyn i dowódca swojej grupy, wydobywającej rudę z rozkazu paladynów, jest nieśmiertelny. Śmiertelny staje się dopiero przy polowaniu na Zębacze. Przebywa przed kopalnią, niedaleko starej wieży Xardasa.
95 / 56
Poziom 24, Si 80, Zr 80, Ma 100, PZ 200, pancerz 80-80-25-25, Miecz dwuręczny paladyna
Fed
Wydobywa rudę w grupie Fajetha. Jest dawnym więźniem z Kolonii więziennej. Przebywa w kopalni przy obozowisku grupy Fajetha.
8 / 32
Poziom 12, Si 40, Zr 40, Ma 100, PZ 120, pancerz 20-20-0-0, Kilof
Geppert
Więzień, który uciekł z grupy Marcosa. Nie wygląda, by chciał znów tam powrócić. Przebywa w jaskini przy rzece, niedaleko wodospadu.
5 / 56
Poziom 8, Si 20, Zr 20, Ma 100, PZ 80, pancerz 20-20-0-0, Kilof
Gestath
Myśliwy i nauczyciel umiejętności myśliwskich. Jest związany z zadaniem o zbroi z pancerzy Pełzaczy. Przebywa w południowo-zachodniej części mapy, przy drodze prowadzącej do twierdzy Kamiennego Smoka.
niemożliwe
Poziom 36, Si 120, Zr 120, Ma 100, PZ 500, pancerz 55-50-20-15, Kiepski miecz dwuręczny
Grimes
Jest więźniem wydobywającym rudę w grupie Fajetha. Jego osoba wystąpiła także w pierwszej części gry. Przebywa w jaskini (kopalni) przy grupie Fajetha.
21 / 43
Poziom 12, Si 40, Zr 40, Ma 100, PZ 120, pancerz 20-20-0-0, Kilof
Hosh Pak
Orkowy szaman i dowódca jednego z klanów orków. Stoi na wzgórzu na południe od zamku.
niemożliwe
Poziom 30, Si 60, Zr 60, Ma 100, PZ 300, pancerz 30-30-30-30, Lekki orkowy topór
Jergan (początek rozdziału)
Myśliwy i zwiadowca. Uczy umiejętności myśliwskich. Daje nam wskazówki dotyczące obecnej sytuacji w Górniczej Dolinie oraz pokazuje odpowiednią drogę do zamku. Stoi na dole ścieżki prowadzącej od przełęczy.
niemożliwe
Poziom 30, Si 100, Zr 100, Ma 100, PZ 400, pancerz 35-35-0-0, Kiepski topór bojowy
Jergan (grupa Fajetha)
Myśliwy i zwiadowca, pracuje w małej kopalni, gdzie stacjonuje grupa Fajetha. Uczy umiejętności myśliwskich i opowiada nam o Zębaczach. Przebywa w kopalni grupy Fajetha na południu.
110 / 84
Poziom 30, Si 100, Zr 100, Ma 100, PZ 400, pancerz 35-35-0-0, Kiepski topór bojowy
Kervo
Był więźniem wydobywającym rudę, należał do grupy Marcosa, skąd uciekł. Martwi się Topielcami przed jaskinią. Przebywa w jaskini przy rzece, niedaleko wodospadu.
10 / 34
Poziom 8, Si 20, Zr 20, Ma 100, PZ 80, pancerz 20-20-0-0, Topór
Marcos
Paladyn i dowódca grupy wydobywającej rudę. Wyruszył ze skrzyniami pełnymi rudy. Stanie się śmiertelny dopiero po tym, gdy dowiadujemy się od niego o ilości zachowanych skrzyń. Stoi przed jaskinią przy chacie Cavalorna na zachód od zamku, niedaleko rzeki.
380 / 65
Poziom 24, Si 80, Zr 80, Ma 100, PZ 300, pancerz 100-100-50-50, Miecz Paladyna, Kusza
Olav
Zmarły strażnik z grupy Fajetha. Został zabity przez stado wilków, prawdopodobnie z jego śmiercią jest mocno powiązany Bilgot. Znajduje się przy nim przydatna runa dla maga - "Strach". Jego ciało leży w jaskini przy drodze między zamkiem a górą wulkaniczną.
niemożliwe
Poziom 0, Si 10, Zr 10, Ma 0, PZ 0, pancerz 40-40-5-5, -
Silvestro
Paladyn zabity przez Pełzacze w kopalni. W jego notatkach możemy przeczytać istotną wskazówkę do miejsca pobytu Diega. Jego ciało leży w kopalni między starą wieżą Xardasa i zatopiona wieżą.
niemożliwe
Poziom 0, Si 10, Zr 10, Ma 0, PZ 0, pancerz 30-30-0-0, Kiepski miecz
Talbin
Myśliwy i towarzysz Engroma. Jest nauczycielem umiejętności myśliwskich. Bardzo chętnie wydostałby się z Górniczej Doliny. Przebywa w starym obozowisku po prawej stronie idąc przez most prowadzący do zamku.
25 / 40
Poziom 18, Si 60, Zr 60, Ma 100, PZ 200, pancerz 80-80-25-25, Łuk
Tengron
Paladyn z grupy Fajetha, ochraniał kopaczy przed niebezpiecznymi potworami. Jest związany z zadaniem "Pierścień Tengrona". Przebywa przed kopalnią między starą wieżą Xardasa i zatopioną wieżą.
50 / 32
Poziom 24, Si 80, Zr 80, Ma 100, PZ 300, pancerz 80-80-25-25, Miecz dwuręczny paladyna
Zmarły paladyn
Był bratem Orica. Jest związany z zadaniem o złej wiadomości. Znajduje się przy nim runa światła. Jego ciało leży za drzewem niedaleko przełęczy do Khorinis.
niemożliwe
Poziom 0, Si 10, Zr 10, Ma 0, PZ 0, pancerz 100-100-50-50, -

Sonda
Chcesz, aby Nordic Games rozwijało markę Gothic?

Tak, trzeba dać im szansę, czekam na efekty
Nie, nieważne, że to już inna, nowa firma - tak czy siak wara od tej serii


[poprzednie sondy]
Phoenix
» Strona Główna
» ADOM
» Fallout
» Arcanum
» Disciples
» The Witcher
» Icewind Dale
» Imperium Diablo
» The Elder Scrolls
» Neverwinter Nights
» Planescape: Torment
Partnerzy

Dragon Age 2
Arcania
Wiedźmin
Mass Effect 3
Fable

Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
© 2002-2008 Gothic Site. Partnerzy: rpg, call of duty modern warfare 3. jPortal