Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Gildie
» Umiejętności
» Potwory
» Smoki
» Orkowie
» Bogowie
» Postacie
» Lista NPC
» Lokacje
» Górnicza Dolina
» Encyklopedia
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania
» Bonusy
» Porady
» Bezimienny
» Walka
» Mapy
» Nauczyciele
» Sprzedawcy
» Demo
» Kody
» Konsola
Ekwipunek
» Rośliny
» Bronie
» Zbroje
» Mikstury
» Czary
» Artefakty
Artykuły
» Recenzja
» Opowiadania
» Przemyślenia
» Funny
» Wywiady
» Inne
» Dodaj artykuł
Galeria
» Screeny
» Artworki
» Funny
» Rysunki
» Triki
Download
» Demo [2]
» Filmy [6]
» Inne [2]
» Mody [2]
» Muzyka [10]

Skocz do:

  Ostatnie wieści
» Różne oblicza Khorinis...
» Modyfikacja Złote Wrota - wybó...
» Nowe materiały z modyfikacji T...
» Flashowy Gothic II...
» Gothic II w KŚGRY...
  Ostatnie artykuły
» Dwór Irdorath
» Klimat
» Tajemnice Biblioteki
» Ogień i purpura
» Zakon Zła


> Wywiad Andreasa Misund

Premiera: 29 listopad, 2002
Artykuł Andreasa Interman Misunda

Ten wywiad zawierał sporo pytań i odpowiedzi, które były już zawarte we wcześniejszych wywiadach, więc nie było sensu ich powtarzać i wybrałem tylko najciekawsze z nich.


Gothic1 faktycznie był jednym z paru najlepszych RPG-ów na pc, ale nie od razu zagrałem w niego. Nie miałem ogromnych oczekiwań. Moje pierwsze wrażenie było przyzwoite, ale dopiero jak trochę pograłem, to zrozumiałem wielkość Gothic. W końcu można wreszcie grać w otoczeniu, gdzie NPC-e faktycznie mają swój własny tryb życia i zdarzeń. Posmutniałem gdy byłem bardzo blisko końca, ale mogę ci zaręczyć, że ta historia, postacie i ustawienia Gothic 1 są czymś, co każdemu polecam. Wszystko można ulepszyć i na szczęście Piranha Bytes jest na dobrej drodze do sequela, Gothic II. Mogę cię zapewnić, że będziemy go mieli tak szybko, jak to możliwe.
- Andreas ‘Interman’ Misund

Gra będzie opublikowana przez JoWood, a tu jest to co Stephan Berger i Kai Rosenkranz mieli o tym do powiedzenia:


Cześć, proszę opowiedz o sobie i twojej roli w rozwoju Gothic II.

KaiRo: Nazywam się Kai Rosenkranz i głównie pracuję nad komponowaniem i projektowaniem dźwięku dla Piranha Bytes. Robiłem muzykę i efekty dźwiękowe dla Gothic I i właśnie teraz majstruję przy audio dla Gothic II;

(Stefan Berger jest Dyrektorem Produkcyjnym dla tego tytułu)

W tym roku było wiele wspaniałych RPG-ów. Czym Gothic II będzie wyróżniać się z konkurencji?

Stefan: Gothic II będzie dużo lepszy

Grafika
Dialogi i system dźwięku
Sztuczna Inteligencja
Świat (dookoła 25km2 krajobrazu)
Więcej przedmiotów i broni
Wielkie potwory
...

Tak więc widzisz mamy wiele rzeczy, które są dużo lepsze od innych gier. Ale najbardziej ważną rzeczą, o której mówimy - jest fabuła gry. Gra może mieć tysiące cech, ale kiedy nie ma dobrej fabuły to nie jest dobra...

KaiRo: Ja osobiście też kładę nacisk na błyskotliwą historię i AI. Gra oczaruje cię przez zniewalający splot wydarzeń i NPC-ów wyglądających jak żywi i jestem pewny, że pobijemy jakąkolwiek inną grę w tych warunkach.


Jaki rodzaj świata będzie miał miejsce w Gothic II i jak jest on duży?

KaiRo: Teraz, gdy bariera nie otacza scenerii, będziesz zdolny przebadać całą wyspę Myrtana. Obszar nowego świata jest trzy razy większy od kolonii i ma w przybliżeniu 25km2.


Jak efektowna jest sztuczna inteligencja? Jak traktują cię ludzie w grze?

KaiRo: Cóż, AI jest tak obszerne i złożone, że niemal moglibyśmy napisać o tym książkę. Wyrażę jedno z największych założeń: ogniskowaliśmy na NPC-ach, ich codziennych zachowaniach i reakcjach na gracza. Zależnie jak traktujesz ludzi, będziesz dla nich przyjacielem lub staniesz po stronie ich wrogów. Jeśli rzeczywiście popsułeś szansę na dobre układy z kimś, on zapamięta to i zachowa się odpowiednio do tego.


Jaki rodzaj graficznego engine'u używa Gothic II? Czy będzie zdolny działać na słabszych komputerach?

KaiRo: Gothic II bazuje na technologii użytej w pierwszej części, ale dodaliśmy nowe cechy i efekty. Wczesne zalecane wymagania to 800MHz z 256 MB RAM i 32 MB karta graficzna, ale proszę nie traktuj tego jako ostateczność...


Coś o interfejsie?

KaiRo: Drastycznie uprościliśmy sterowanie. Łatwy dostęp jest zrobiony z myślą o tych, którzy nie mogli przyzwyczaić się do interfejsu Gothic - teraz sam masz wpływ na rodzaj sterowania grą. Zalecamy używać myszkę i klawiaturę. Interfejs jest zaprojektowany do łatwego posługiwania się i przejrzystych kombinacji.


Czy w grze będzie Multiplayer i jeśli tak, to skomentuj jego cechy.

Stefan: W grze nie będzie Multiplayera.


Jak daleko jest posunięty rozwój i kiedy znajdzie się w sklepach?

Stefan: W czwartym kwartale.
comment.php?what=article&id=48

Sonda
Chcesz, aby Nordic Games rozwijało markę Gothic?

Tak, trzeba dać im szansę, czekam na efekty
Nie, nieważne, że to już inna, nowa firma - tak czy siak wara od tej serii


[poprzednie sondy]
Phoenix
» Strona Główna
» ADOM
» Fallout
» Arcanum
» Disciples
» The Witcher
» Icewind Dale
» Imperium Diablo
» The Elder Scrolls
» Neverwinter Nights
» Planescape: Torment
Partnerzy

Dragon Age 2
Arcania
Wiedźmin
Mass Effect 3
Fable

Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
© 2002-2008 Gothic Site. Partnerzy: rpg, call of duty modern warfare 3. jPortal