Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Gildie
» Umiejętności
» Potwory
» Smoki
» Orkowie
» Bogowie
» Postacie
» Lista NPC
» Lokacje
» Górnicza Dolina
» Encyklopedia
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania
» Bonusy
» Porady
» Bezimienny
» Walka
» Mapy
» Nauczyciele
» Sprzedawcy
» Demo
» Kody
» Konsola
Ekwipunek
» Rośliny
» Bronie
» Zbroje
» Mikstury
» Czary
» Artefakty
Artykuły
» Recenzja
» Opowiadania
» Przemyślenia
» Funny
» Wywiady
» Inne
» Dodaj artykuł
Galeria
» Screeny
» Artworki
» Funny
» Rysunki
» Triki
Download
» Demo [2]
» Filmy [6]
» Inne [2]
» Mody [2]
» Muzyka [10]

Skocz do:

  Ostatnie wieści
» Różne oblicza Khorinis...
» Modyfikacja Złote Wrota - wybó...
» Nowe materiały z modyfikacji T...
» Flashowy Gothic II...
» Gothic II w KŚGRY...
  Ostatnie artykuły
» Dwór Irdorath
» Klimat
» Tajemnice Biblioteki
» Ogień i purpura
» Zakon Zła


> Wywiad HomeLAN

Gothic II Wywiad - 28 sierpień 2002 00:02 - John [JCal] Callaham


Gothic, fantasy RPG Piranhii Bytes stał się sukcesem. Teraz developer pracuje nad pełnym, świeżym sequelem i ma nadzieję, że gracze docenią zmiany, które oni stworzą w świecie Gothic. HomeLAN dostał szansę na poczatowanie z członkami zespołu - Kai Rosenkranz'em i Stefanem Kalveram, aby poznać więcej ich planów i opinii na temat Gothic II.

HomeLAN - Na początek, co myślicie o reakcjach, które oryginalny Gothic wywołał u graczy i recenzentów?

Kai Rosenkranz - To było przygniatające. Dzięki wspaniałemu odzewowi graczy znaleźliśmy w sobie ogromną energię i kreatywność, aby stworzyć nową wersję. Ciągle dostajemy pełno maili od graczy pasjonatów, którzy pisząc chwalą naszą pracę.

Stefan Kalveram - Nawet gdyby Gothic był wydany bardzo dobrze, wiemy, że możemy lepiej :). Dużo lepiej. I zrobimy to lepiej.

HomeLAN - Jakie są główne cele zespołu w tworzeniu Gothic II?

Stefan Kalveram - Chcemy stworzyć nie tylko grę dla zatwardziałych graczy. Gothic II jest wspaniałą przygodą, która opowiada o historii Wyspy Myrtana.

Kai Rosenkranz - Chcemy postawić świat Gothic na następnym poziomie, podczas gdy utrzymamy jego klimat. Historia Gothic II zawiera wiele nowych pomysłów i innowacji, ale stale formuje sequel do splotu z pierwszej gry. To samo obowiązuje wizualizację. Nowy świat wygląda dużo lepiej na ulepszonym enginie i po dodaniu niewiarygodnej ilości detali. Jednakże Gothic II ciągle promieniuje tą samą atmosferą, którą znaleźliśmy w Gothic I.

W ogóle, dodaliśmy wiele nowych cech, przerobiliśmy AI i gruntownie przebadaliśmy interfejs. Wiele aspektów Gothic II zaćmiewa oryginalną grę, ale to jest ciągle Gotyckość w pełnym wymiarze.

HomeLAN - Co możecie powiedzieć o linii fabularnej sequela?

Stefan Kalveram - Historia jest umieszczona w kopalni w dolinie Khorinis. Dni chwały płodnych kopalń w tej okolicy wybrzeża minęły. Kopalnie przypominają teraz naturalne więzienia, które są otoczone przez nieprzeniknioną barierę, gdzie niewolnicy uzupełniają swoje marne istnienie.

Jednakże, jeden odważny człowiek poradził sobie i zniszczył więzienie. Podążając za swoim własnym głosem wolności, odważył się zejść głęboko do podziemi świątyni, gdzie zrobił co konieczne, aby wypędzić zło i zniszczyć magiczną barierę na zawsze. Powiodło mu się i więźniowie mieli otwartą drogę do wolności.

Nikt w Khorinis nie był na to przygotowany. Za długo żyli pod złudnym pojęciem straży udzielonej przez najwyraźniej niezniszczalną magiczną kopułę. Mały garnizon milicji Khorinis nie miał tylu ludzi, aby walczyć z najściem więźniów. Po licznych krwawych walkach, wielu jeńcom i cywilom udało się uciec, znaleźli bezpieczne miejsce w lasach lub wysokich górach otaczających okolice.

Mocno nasilona liczba najazdów na sąsiedzkie miasta, ich powiększona śmiałość sparaliżowała Khorinis. Rozgniewani przez nieudolność milicji w chronieniu farm, kilku farmerów zniechęciło się do płacenia królowi i zamiast tego kształtowali przymierze z więźniami.

Khorinis stanęła przed niepewną przyszłością. Spowodowane przez farmerów zmniejszenie się produkcji, zmniejszyło dostawy żywności i zapasy ciągle się zmniejszały. Siła milicji kończyła się przy bramie miasta. Poza murami miasta, nikt nie jest bezpieczny przed uzbrojonymi najazdami bandytów.

W Khorinis panuje wojna. Wojna domowa.

Ale jest tam coś jeszcze, co nie mogło być przewidziane. Zło nie umarło, ale znów rośnie w siłę. Jednak tym razem jest zaplanowane zadanie ludzkości śmiertelnego ciosu i nikt nie może tego zatrzymać.

Nikt?

HomeLAN - Jak będziemy tworzyć postać w Gothic II?

Stefan Kalveram - Na początku gry nie można stworzyć postaci. Zaczynasz graczem z Gothic I.

Kai Rosenkranz - Nie ma tam żadnej szczególnej generacji postaci. Zamiast tego wcielisz się w rolę bezimiennego bohatera, którego miałeś w Gothic I. Kiedy zaczniesz grę, wejdziesz do świata prostą drogą bez czasochłonnej generacji postaci. Droga twojej postaci rozwija się zależnie od twoich decyzji podczas grania.

HomeLAN - Jaki rodzaj postaci i profesji będziemy mogli wybrać w grze?

Stefan Kalveram - Możesz zostać najemnikiem, paladynem lub magiem. Staniesz się jedną z tych postaci, przez przyłączanie sobie ich umiejętności.

Kai Rosenkranz - Możesz być paladynem, łowcą smoków, lub magiem. Jako paladyn, honorowo walczysz za bezpieczeństwo społeczności i oddajesz swoją wierność królowi. Jako łowca smoków, nie możesz być bezpieczny podczas swojej podróży i mierzysz swoje osiągnięcia przez ilość krwi ociekającej z twojego ostrza miecza. Jako mag, możesz poznawać tajniki magii i wybrać drogę dyplomacji... dobrze, jeśli ogniste kule są potrzebne. :)

HomeLAN - Jakie rodzaje poziomów i opcji będą w Gothic II?

Kai Rosenkranz - W kontraście do pierwszej gry, ten świat nie jest ciemny, a mrok nie przeszywa całej gry. Wokoło kolonii farmerów obszar jest zielony i soczysty, a i królewski kapitol jest wspaniałym miastem. W ciągu gry będziesz mógł odwiedzić kolonię, ale (oczywiście) czekają tam na ciebie duszące podziemia.

HomeLAN - Jakie rodzaje wrogów i NPC-ów będzie można spotkać w sequelu?

Kai Rosenkranz - Wszystkie stworzenia, które siekałeś w Gothic I powrócą w sequelu. Dodaliśmy też kilka nowych groźnych gatunków. Tym razem mamy smoki. :) Podczas swojej przygody, spotkasz różne rodzaje NPC-ów. Wiele z tych postaci jest zaniedbanych tak jak w oryginalnym Gothic'u, specjalnie w mieście spotkasz cywilizowanych mężczyzn i kobiety.

HomeLAN - Jakie rodzaje nowych broni i przedmiotów będą w Gothic II?

Kai Rosenkranz - Nie chcemy również dawać za dużo, więc nie będziemy wyliczać każdej pojedynczej nowej pozycji. Ogólnie mówiąc, jakkolwiek, są tam nowe bronie i przedmioty. Teraz równoważymy ich cenę.

HomeLAN - Co nowego będzie w grywalności sequelu?

Kai Rosenkranz - Możesz kuć swój własny miecz, jeśli sobie zażyczysz. Wszystko co potrzebujesz, to nauczyć się posługiwania u kowala i zdobyć materiał rudy. Zrobiliśmy niepewny krok w tamtym kierunku w Gothic I, ale to będzie w pełni rozwinięte w sequelu. Przy okazji, na tej samej podstawie idzie tworzenie swoich własnych magicznych run.

HomeLAN - Jaki jest aktualny stan ukończenia gry w tej chwili i kiedy oczekujecie, że będzie ukończony?

Kai Rosenkranz - Więc, kiedy mamy tylko kilka tygodni więcej, szczerze mam nadzieję, że jesteśmy blisko ukończenia :). Teraz, mamy grywalną niemiecką wersję z prawie skończonymi wizualizacjami, ale kilka części fabuły ciągle potrzebuje wykończenia. Gra jest zaplanowana na wypuszczenie w U.S.A. w listopadzie.
comment.php?what=article&id=47

Sonda
Chcesz, aby Nordic Games rozwijało markę Gothic?

Tak, trzeba dać im szansę, czekam na efekty
Nie, nieważne, że to już inna, nowa firma - tak czy siak wara od tej serii


[poprzednie sondy]
Phoenix
» Strona Główna
» ADOM
» Fallout
» Arcanum
» Disciples
» The Witcher
» Icewind Dale
» Imperium Diablo
» The Elder Scrolls
» Neverwinter Nights
» Planescape: Torment
Partnerzy

Dragon Age 2
Arcania
Wiedźmin
Mass Effect 3
Fable

Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
© 2002-2008 Gothic Site. Partnerzy: rpg, call of duty modern warfare 3. jPortal