Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Gildie
» Umiejętności
» Potwory
» Smoki
» Orkowie
» Bogowie
» Postacie
» Lista NPC
» Lokacje
» Górnicza Dolina
» Encyklopedia
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania
» Bonusy
» Porady
» Bezimienny
» Walka
» Mapy
» Nauczyciele
» Sprzedawcy
» Demo
» Kody
» Konsola
Ekwipunek
» Rośliny
» Bronie
» Zbroje
» Mikstury
» Czary
» Artefakty
Artykuły
» Recenzja
» Opowiadania
» Przemyślenia
» Funny
» Wywiady
» Inne
» Dodaj artykuł
Galeria
» Screeny
» Artworki
» Funny
» Rysunki
» Triki
Download
» Demo [2]
» Filmy [6]
» Inne [2]
» Mody [2]
» Muzyka [10]

Skocz do:

  Ostatnie wieści
» Różne oblicza Khorinis...
» Modyfikacja Złote Wrota - wybó...
» Nowe materiały z modyfikacji T...
» Flashowy Gothic II...
» Gothic II w KŚGRY...
  Ostatnie artykuły
» Dwór Irdorath
» Klimat
» Tajemnice Biblioteki
» Ogień i purpura
» Zakon Zła


> Wywiad RPGDot

2002-06-04

Gothic 1 był wspaniałą grą RPG, w której mogliśmy zwiedzać cały jej świat. Kiedy Piranha Bytes ogłosiło, że pracują nad sequelem, my natychmiast skontaktowaliśmy się z ich przedstawicielem Michaelem Hogem i zrobiliśmy wywiad w lutym 2002 roku. Dajemy wam ten wywiad tak późno, ponieważ ciągle przybywają nowe informacje o Gothic 2.

RPGDot: Zakończenie w Gothicu 1 było dosyć niezadawalające i szybkie. Czy jest prawdą to, że dalszy rozwój tytułu przyniósł finansowe kłopoty?

Michael Hoge: Tak, to prawda. Pracowaliśmy nad Gothic 1 ponad 3 lata. To trwało tak długo, ponieważ nikt z nas nie pracował wcześniej nad tak dużym projektem. Ale wierzę, że osiągnęliśmy dużo!

RPGDot: Gothic 2 będzie kontynuować to, co Gothic 1 zawierał w oryginalnej historii?

Michael Hoge: Właśnie tak! To jest kontynuacja poprzedniego Gothic'a 1!

RPGDot: Jak duży jest świat gry porównując go do części pierwszej? Czy możemy również odwiedzać kolonię z części pierwszej?

Michael Hoge: Świat jest w przybliżeniu trzy razy większy. Czy będzie zawierać 'stary świat', nie mogę teraz powiedzieć! ;)

RPGDot: Jak rozumiem, będą teraz trzy realne miasta. Czy obozy będą wewnątrz nich?

Michael Hoge: Mamy kontynuować koncepcję z Gothic 1 (rozwój postaci podczas gry i nie zaczynać z wieloma statystykami. Polubiliśmy tę drogę i mamy nadzieję, że większość ludzi odnajdzie się w tym). Więc, odpowiedź na twoje pytanie brzmi: Tak, będziecie mogli dołączyć do jednej z różnych gildii czy obozów.

RPGDot: Używacie tego samego engine'u graficznego z części pierwszej. Co zostało zmienione albo zoptymalizowane?

Michael Hoge: Zoptymalizowaliśmy dużo rzeczy, ale większość z nich nie będzie widoczna w czasie grania (poza tym, że grafika będzie teraz szybsza). By wymienić kilka najbardziej widocznych zmian, mamy teraz:

- ruszająca się woda z falami
- mapowanie środowiska
- wiatr rusza trawę, krzaki, drzewa i inne części w różnych kierunkach wiatru
- poprawiona rozdzielczość tekstur
i wiele innych technicznych sztuczek, ale mimo, że świat wygląda dużo lepiej niż w Gothic 1, wierzę w to, że nie będą to drobne aspekty - głównie zobaczymy wspaniałą fabułę i więcej różnych, wyszukanych opcji grania dla gracza niż w pierwszej części!

RPGDot: Będą zmiany w systemie RPG? Będzie tam więcej statystyk, umiejętności itp.?

Michael Hoge: System będzie prawie niezmieniony. Jest teraz więcej wybitnych talentów walki i uzależnień między niektórymi opcjami. Również, jest w sumie więcej opcji niż w Gothic 1.

RPGDot: Czy kobiety zagrają w większej części niż w Gothic I?

Michael Hoge: Tak, objęliśmy dużo postaci płci żeńskiej - tym razem, panie mogą więcej niż tylko mycie podłogi, czy latanie ;) - precyzyjniej: bez żadnego wyjątku, kobiety mogą robić te same rzeczy co mężczyźni (oprócz siusiania kiedy stoją :)) - poza posturą i ruchami, nie ma żadnej różnicy!

RPGDot: Czy wiadomo coś o specjalnej edycji gry, włączając w to ścieżkę dźwiękową?

Michael Hoge: Dobry pomysł, pomyślimy o tym. Oczywiście Kai robi muzykę od nowa!

RPGDot: I kiedy będziemy mogli zagrać w Gothic 2?

Michael Hoge: ;-) [notka od redaktora: Będzie udostępniony pod koniec 2002, tymczasem go reklamujemy]!
comment.php?what=article&id=45

Sonda
Chcesz, aby Nordic Games rozwijało markę Gothic?

Tak, trzeba dać im szansę, czekam na efekty
Nie, nieważne, że to już inna, nowa firma - tak czy siak wara od tej serii


[poprzednie sondy]
Phoenix
» Strona Główna
» ADOM
» Fallout
» Arcanum
» Disciples
» The Witcher
» Icewind Dale
» Imperium Diablo
» The Elder Scrolls
» Neverwinter Nights
» Planescape: Torment
Partnerzy

Dragon Age 2
Arcania
Wiedźmin
Mass Effect 3
Fable

Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
© 2002-2008 Gothic Site. Partnerzy: rpg, call of duty modern warfare 3. jPortal