Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Umiejętności
» Potwory
» Gildie
» Postacie
» Lista NPC
» Lokacje
» Magia
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania
» Porady
» Mapy
» Nauczyciele
» Sprzedawcy
» Chromanin
» Sterowanie
» Kody
» Konsola
» Instalacja modów
» Diccuric PL - FAQ
Ekwipunek
» Zbroje
» Czary
» Bronie
» Rośliny
» Artefakty
» Mikstury
Artykuły
» Recenzja
» Opowiadania
» Funny
» Pomocnicze
» Konkursowe
» Art & Story Forum
» Dodaj artykuł
Galeria
» Screeny
» Artworki
» Funny
» Rysunki
» Triki
Czas Zapłaty
» Informacje
» Historia
» Umiejętności
» Media
» Forum
» Twórcy
Download
» Demo [7]
» Filmy [2]
» Inne [7]
» Mody [39]
» Muzyka [7]
» Patche [3]

Skocz do:


[Rozdział 1 | Rozdział 2 | Rozdział 3 | Rozdział 4 | Rozdział 5]

Zadania: Rozdział 4

1. Spotkanie
2. Pomoc Magów Ognia
3. Ulumulu
4. Wygnanie ze Starego Obozu
5. Wypędzony Szaman Orków
6. Xardas Nekromanta
7. Zbroja z pancerzy Pełzaczy


1. Spotkanie
Zadanie do wykonania w dowolnym czasie po zamknięciu Starego Obozu.

Opis:
Po zamknięciu Starego Obozu dowiesz się od Diego, że musisz zawiadomić pozostałych przyjaciół o spotkaniu tam gdzie zwykle.

Solucja:
Powiadom pozostałych.
Lokalizacja wszystkich czterech przyjaciół:
Milten - jest obok mostu w okolicach Północnej Bramy Starego Obozu [za mostem, bliżej Obozu];
Diego - jest na południowy zachód od Południowej Bramy Starego Obozu [w okolicach jaskini, gdzie leżały zwłoki Neka];
Lester - jest w bibliotece, na parterze w Górskiej Fortecy, gdzie pomagał ci odszukać Kamień Ogniskujący;
Gorn - kręci się w różnych miejscach, można go spotkać np. w sali z pentagramem, w której urzęduje Saturas, później na drodze do Wolnej Kopalni [kawałek za miejscem, gdzie zwykle Cord trenuje najemników, jeszcze przed skalnym tunelem].

2. Pomoc Magów Ognia
Opis:
Gdy wszystkie Kamienie Ogniskujące zostaną odnalezione i oddane Saturasowi, ten wyśle cię do Magów Ognia z prośbą o ich pomoc.

Solucja:
Idź do Starego Obozu. W zależności którędy pójdziesz, spotkasz: Miltena - niedaleko Północnej Bramy, obok mostu; Diego - w okolicach Południowej Bramy. Poinformują cię o tym, co stało się w Starym Obozie. Wróć do Saturasa i powtórz mu wieści.

3. Ulumulu
Opis:
O Tarroku i Ulu-Mulu powinien ci wspomnieć Ur-Shak, wygnany Szaman Orków.
Podczas ataku mającego na celu odbicie Wolnej Kopalni z rąk ludzi Gomeza, przeszukaj dokładnie najniższe poziomy kopalni. Znajdziesz tam rannego Orka-Niewolnika, Tarroka. Porozmawiaj z nim.

Solucja:
Najpierw znajdź lekarstwo Tarroka - przeszukaj bardzo dokładnie jaskinie w pobliżu Tarroka, buteleczka z orkowym lekarstwem jest ukryta za głazami, na które musisz wcześniej wejść. Zanieś ją Tarrokowi, w zamian zgodzi się sporządzić dla ciebie Ulu-Mulu.
Musisz dostarczyć Tarrokowi składniki - trofea różnych bestii [umiejętności ich pozyskiwania uczysz się automatycznie od Tarroka, który przy okazji udzieli ci wskazówek co do miejsc, gdzie możesz znaleźć konkretne bestie].
Potrzebne będą:
- Kieł Trolla [Trolla znajdziesz w tym samym miejscu, w którym Diego pomagał ci w szukaniu jednego z Kamieni Ogniskujących, w kanionie na północy; zaklęcie Zmniejszenie potwora możesz kupić u Xardasa].
- Zęby Błotnego Węża [Błotne Węże znajdziesz na Bagnach, w okolicy Obozu Bractwa; jeśli zdarzyło ci się wybić wszystkie Węże wcześniej, pojawią się tam nowe okazy].
- Róg Cieniostwora [Cieniostworów jest na obszarze Kolonii kilka, jeśli nawet wszystkie zostały wcześniej wybite, gdzieś pojawi się nowy; szukaj w lasach, np. w lesie, obok drogi ze Starego Obozu do Obozu Bractwa; jeden powinien być w lesie, przez który biegnie droga ze Starego Obozu do Starej Kopalni; jeden powinien na południowy wschód od Kamiennego Kręgu, gdzie Milten pomagał ci w szukaniu Kamienia Ogniskującego.
- Smoczy Język/Język Ognistego Jaszczura [Ogniste Jaszczury występują w dwóch miejscach: kilka jest na wschodzie, na plaży obok wraku okrętu; kilka spotkasz idąc drogą od Wieży Xardasa, najpierw na północny wschód, potem skręcając na północny zachód, na ziemiach Orków].
Zanieś składniki Tarrokowi i odbierz gotowe Ulu-Mulu.

4. Wygnanie ze Starego Obozu
Opis:
Dowiesz się, że Stary Obóz zamknięto i nie masz po co tam wracać.

Solucja:
Po poinformowaniu Saturasa o tym, co się wydarzyło w Starym Obozie, Saturas skieruje cię do Lee. Lee znajdziesz na tamie, na drodze: wielka jaskinia - brama. Porozmawiaj z nim. Jeśli wcześniej twoją gildią była któraś z gildii Starego Obozu - masz teraz możliwość dołączyć do Nowego Obozu i zostanie Najemnikiem, bądź Magiem Wody.

5. Wypędzony Szaman Orków
Opis:
Podczas rozmowy z Xardasem dowiesz się o pewnym wygnanym Szamanie Orków, z którym musisz się spotkać.

Solucja:
Idź do Starej Cytadeli Orków [lokalizacja: ruiny budowli na wysokiej górze; jedna droga: stań twarzą do Górskiej Fortecy, skręć w prawo, dojdź do mostu, przejdź przez most - zobaczysz ruiny; inna droga: idąc w stronę wieży Xardasa, drogą obok której był Pacho, skręć w lewo i wejdź na najwyższe wzniesienie - na szczyt prowadzi górska ścieżka]. Zabij Orków atakujących Ur-Shaka. Porozmawiaj z Szamanem. Daj mu również na chwilę mapę Kolonii, jeśli taką masz. Następnie wróć do Xardasa i zdaj mu relację z rozmowy.

6. Xardas Nekromanta
Opis:
Zadanie otrzymasz od Arcymaga Wody, Saturasa. Masz odszukać Xardasa i porozmawiać z nim.

Solucja:
Udaj się do biblioteki w siedzibie Magów Wody i przejrzyj księgi na stole. W dwóch z nich znajdziesz rozwiązanie zagadki związanej z dotarciem do Xardasa. Następnie udaj się na poszukiwanie wieży Xardasa. Budynek znajduje się na ziemiach Orków. Trafić tam najłatwiej idąc od miejsca, gdzie stoi Diego nieco na wschód, do drogi, przy której będzie Pacho. Idź tą drogą, napotkasz stado Orkowych Psów. Idź dalej, a jak dojdziesz do rozstajów, idź cały czas prosto. Wieża Xardasa powinna być widoczna z oddali - ma charakterystyczny kształt: dwie połączone wieże ozdobione kamiennymi występami na kształt uniesionych ku górze kłów. Na drodze do Xardasa czeka cię niespodzianka, o której mówiły księgi z biblioteki - trzy Golemy: kamienny, lodowy i ognisty. Aby dostać się bezpośrednio do Xardasa, musisz je pokonać i zdobyć ich serca. Kamiennego można zabić wyłącznie przy pomocy młota, Lodowego przy pomocy Magii Ognia, Ognistego - Magii Lodu. Po zdobyciu serc wejdź do wieży i podejdź do Demona, znajdującego się na środku pomieszczenie po lewej. Rozpocznie się dialog z Demonem, a jeśli dasz mu serca Golemów, otrzymasz runę teleportacyjną do biblioteki Xardasa. Użyj jej, a potem pomów z Xardasem. Następnie [w zasadzie nie musisz robić tego od razu] udaj się do Saturasa.

Dodatkowo:
Jak zauważysz - podczas rozmowy z Saturasem pojawiają się jedynie wymijające opcje dialogowe. Niestety - zadanie Xardas Nekromanta zawsze przechodzi do Zadań niewykonanych [fabuła gry wymaga zepsucia tego zadania i nie wywiązania się z niego względem Saturasa].

7. Zbroja z pancerzy Pełzaczy
Zadanie obowiązuje w rozdziale 4 i 5.

Opis:
Tuż przed atakiem mającym na celu odbicie Wolnej Kopalni porozmawiaj z Gornem, dowiesz się, że Wilk ma do Ciebie sprawę.

Solucja:
Udaj się do Wilka. Poinformuje cię, że pracuje nad nowym typem zbroi, która będzie zrobiona z pancerzy Pełzaczy. Może taką wykonać dla ciebie całkiem za darmo jako prototyp pod warunkiem, że dostarczysz mu osiem płytek pancerza z Pełzaczy [automatycznie uczysz się umiejętności pozyskiwania płytek]. Po wejściu do Wolnej Kopalni szukaj Pełzaczy [powinno ich być osiem] i zdobądź płytki z ich pancerza, które później daj Wilkowi. Pozostaje ci już tylko czekać, aż wykona obiecaną zbroję [nastąpi to zaraz po rozpoczęciu kolejnego rozdziału].


Sonda
Chcesz, aby Nordic Games rozwijało markę Gothic?

Tak, trzeba dać im szansę, czekam na efekty
Nie, nieważne, że to już inna, nowa firma - tak czy siak wara od tej serii


[poprzednie sondy]
Phoenix
» Strona Główna
» ADOM
» Fallout
» Arcanum
» Disciples
» The Witcher
» Icewind Dale
» Imperium Diablo
» The Elder Scrolls
» Neverwinter Nights
» Planescape: Torment
Partnerzy

Dragon Age 2
Wiedźmin 3
Arcania
Mass Effect 3
Fable

Feniks z Popiolów - czekamy...
Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
© 2002-2008 Gothic Site. Partnerzy: coaching, rpg, modern warfare 3. jPortal.