Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Umiejętności
» Potwory
» Gildie
» Postacie
» Lista NPC
» Lokacje
» Magia
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania
» Porady
» Mapy
» Nauczyciele
» Sprzedawcy
» Chromanin
» Sterowanie
» Kody
» Konsola
» Instalacja modów
» Diccuric PL - FAQ
Ekwipunek
» Zbroje
» Czary
» Bronie
» Rośliny
» Artefakty
» Mikstury
Artykuły
» Recenzja
» Opowiadania
» Funny
» Pomocnicze
» Konkursowe
» Art & Story Forum
» Dodaj artykuł
Galeria
» Screeny
» Artworki
» Funny
» Rysunki
» Triki
Czas Zapłaty
» Informacje
» Historia
» Umiejętności
» Media
» Forum
» Twórcy
Download
» Demo [7]
» Filmy [2]
» Inne [7]
» Mody [39]
» Muzyka [7]
» Patche [3]

Skocz do:


[Rozdział 1 | Rozdział 2 | Rozdział 3 | Rozdział 4 | Rozdział 5]

Zadania: Rozdział 2

1. Almanach
2. Kamień Ogniskujący dla Guru
3. Wydzielina Pełzaczy


1. Almanach
Opis:
Po dostarczeniu jaj Pełzaczy spytaj Cor Kaloma o Przywołanie; dowiesz się o istnieniu pewnego Almanachu, który jest niezbędny do rytuału, a który został zgubiony przez jednego z Nowicjuszy - Talasa. Prawdopodobnie napadła go banda Goblinów i siłą odebrała mu cenną księgę.

Solucja:
Idź na Plac Świątynny i porozmawiaj z Talasem [stojąc twarzą do wejścia do Świątyni spójrz w lewo - znajdziesz go w grupce Nowicjuszy]. Zaprowadzi cię on do mostu, po jego drugiej stronie znajduje się wejście do jaskini Goblinów. Po wybiciu wszystkich Czarnych Goblinów przeszukaj jaskinię: znajdziesz kilka skrzyń. W jednej z nich będzie poszukiwana księga.

Dodatkowo:
Może się zdarzyć, że zwiedzisz jaskinię Goblinów wcześniej i wybijesz mieszkańców oraz zabierzesz zawartość ich skrzyń zanim Kalom zleci ci to zadanie. W takim wypadku uważaj, żeby przypadkowo nie sprzedać/oddać/zgubić księgi - jest niezbędna do Przywołania.
Podążając za Talasem staraj się nie stracić go z oczu [np. odbiegając na bok albo zostając za długo w tyle]. Prowadzące/prowadzone NPCe w takich wypadkach często znikają.

2. Kamień Ogniskujący dla Guru
Opis:
Po awansie na Cienia, Szkodnika lub Nowicjusza porozmawiaj z Lesterem z Obozu na Bagnie [Lester stoi niedaleko Głównej Bramy]. Dowiesz się, że Y`Berion chce z Tobą mówić. Y`Beriona znajdziesz w Świątyni, powiedz strażnikowi, że rozmawiałeś z Lesterem. Y`Berion zleci ci odnalezienie Kamienia Ogniskującego, który jest potrzebny do kontaktu ze Śniącym. Otrzymasz mapę z zaznaczoną lokalizacją kamienia.

Soulcja:
Idź zgodnie ze wskazówkami mapy [wyjdź z Obozu na Bagnie, idź drogą w górę, w kierunku Starego Obozu, skręć na pierwszych rozstajach w prawo, obok lasu; idź ścieżką kawałek przed siebie, a jak tylko miniesz po prawej stronie masyw góry, skręć w prawo; teraz prosto wzdłuż masywu - aż ten się obniży]. Na prawo, na płaskiej przestrzeni znajduje się coś na kształt ołtarza. Znajdziesz tam nowicjusza Nyrasa. Porozmawiaj z nim, a gdy się rzuci na ciebie, pobij go i zabierz mu Kamień Ogniskujący [możesz go zabić, albo zostawić - ucieknie w bliżej nieokreślonym kierunku]. Odnieś kamień Y`Berionowi i zażądaj nagrody. Udaj się następnie do Cor Kaloma, porozmawiaj z nim, po czym zażądaj nagrody również od niego.

Dodatkowo:
Czasami początkującym graczom zdarza się nie trafić prosto do miejsca zaznaczonego na mapie. Należy wtedy przeszukać cały najbliższy teren i dojść na skraj klifu. Właśnie tam znajduje się Kamień Ogniskujący.

3. Wydzielina Pełzaczy
Opis:
Zadanie zleca Cor Kalom z Obozu Sekty.

Solucja:
Udaj się do Starej Kopalni. Tam pogadaj z Ianem o gnieździe Pełzaczy. Podejmij się znaleźć dla niego koło zębate, potrzebne do uruchomienia uszkodzonego rozdrabniacza. W tym celu zejdź niżej, miń Strażników Świątynnych i dojdź do miejsca, gdzie wejścia do bocznego tunelu pilnuje samotny Strażnik Starego Obozu. Wejdź do tego tunelu, na końcu znajdziesz drabiny, którymi dostaniesz się do pomieszczenia ze starym rozdrabniaczem. Zabij kręcące się po dnie jaskini Pełzacze i zabierz stamtąd koło zębate. Zanieś je Ianowi, otrzymasz zgodę na otwarcie przejścia do nieużywanych szybów. Idź na sam dół kopalni i porozmawiaj z Ashghanem. Następnie poszukaj strażników Światynnych [tych z unikalnymi imionami - Gor Na Bar, Gor Na Vid, Gor Na Kosh; dwóch z nich jest na samym dole kopalni, trzeci pilnuje nieco wyżej jednego z bocznych tuneli] i poproś ich o pomoc. Wróć do Ashghana, a gdy zbiorą się Strażnicy Świątynni, użyj kołowrotu. Przeszukaj nieużywane tunele, na końcu znajdziesz Królową Pełzaczy. Zabij ją, a następnie zabierz jaja Pełzaczy znajdujące się w pobliżu Królowej. Wracając z Kopalni zajrzyj do Iana i poinformuj go, że gniazdo Pełzaczy zostało zlikwidowane. Jaja pełzaczy odnieś do Cor Kaloma.

Dodatkowo:
Zapisz grę zanim użyjesz kołowrotu - kołowroty w świecie Gothic bywają dość zawodne...
Jeśli spotkasz przed Kopalnią członka Bractwa, Gor na Draxa, porozmawiaj z nim - nauczy cię za darmo usuwania wnętrzności Pełzaczy - ta umiejętność jest dość przydatna [uczy jej również Strażnik Świątynny, stojący na pierwszym poziomie kopalni, niedaleko sprzedawcy imieniem Santino].
Pamiętaj, że jeśli wcześniej zabijesz [lub sprawisz, że zostanie zabity] któregokolwiek ze Strażników Świątynnych, mających unikalne imiona [Gor Na Bar, Gor Na Vid, Gor Na Kosh], wykonanie tego zadania, a co za tym idzie dalsza gra - będą niemożliwe.


Sonda
Chcesz, aby Nordic Games rozwijało markę Gothic?

Tak, trzeba dać im szansę, czekam na efekty
Nie, nieważne, że to już inna, nowa firma - tak czy siak wara od tej serii


[poprzednie sondy]
Phoenix
» Strona Główna
» ADOM
» Fallout
» Arcanum
» Disciples
» The Witcher
» Icewind Dale
» Imperium Diablo
» The Elder Scrolls
» Neverwinter Nights
» Planescape: Torment
Partnerzy

Dragon Age 2
Wiedźmin 3
Arcania
Mass Effect 3
Fable

Feniks z Popiolów - czekamy...
Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
© 2002-2008 Gothic Site. Partnerzy: rpg, modern warfare 3. jPortal.