Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Umiejętności
» Potwory
» Gildie
» Postacie
» Lista NPC
» Lokacje
» Magia
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania
» Porady
» Mapy
» Nauczyciele
» Sprzedawcy
» Chromanin
» Sterowanie
» Kody
» Konsola
» Instalacja modów
» Diccuric PL - FAQ
Ekwipunek
» Zbroje
» Czary
» Bronie
» Rośliny
» Artefakty
» Mikstury
Artykuły
» Recenzja
» Opowiadania
» Funny
» Pomocnicze
» Konkursowe
» Art & Story Forum
» Dodaj artykuł
Galeria
» Screeny
» Artworki
» Funny
» Rysunki
» Triki
Czas Zapłaty
» Informacje
» Historia
» Umiejętności
» Media
» Forum
» Twórcy
Download
» Demo [7]
» Filmy [2]
» Inne [7]
» Mody [39]
» Muzyka [7]
» Patche [3]

Skocz do:

Historia

"...Niektóre legendy rodzą się podczas wielkich wojen, inne kształtują się za kulisami politycznych intryg, w dworskich alkowach aby żyć wiecznie w pieśniach bardów. Ta legenda nie przetrwałaby gdyby nie zwyczajna ludzka pamięć o czynach, które nie znaczyły nic w świecie ludzkiej hipokryzji. Opowieść ta wzięła swój początek podczas paskudnego sztormu u wybrzeży wyspy Khorinis, gdzie za magiczną barierą skazańcy wydobywali bezcenną rudę. Paradoks tego miejsca polegał na tym, że powodzenie wojny ludzi z orkami zależało od kilku kopalni i kilku setek skazańców wydobywających rudę w tym zapomnianym przez bogów miejscu. Podczas rytuału stworzenia magicznej bariery przebudziło się nienazwane zło, któremu miał przeciwstawić się Bezimienny bohater. Jednak nie o nim chcemy opowiedzieć. Kiedy Wybraniec Innosa walczył ze sługami Beliara, na skałach u wybrzeży wyspy rozbił się korsarski okręt. Sztorm dopełnił dzieła zniszczenia. Przeżyło zaledwie kilku piratów, wśród nich niczym nie wyróżniająca się postać. Choć nie do końca. W przeciwieństwie do swych towarzyszy, bohater naszej opowieści nigdy nie mówił o przeszłości, żył chwilą i bez skrupułów zabijał każdego, kto stawał mu na tej drodze do nikąd. Stronił od ludzi, starał się tylko przetrwać w brudnym świecie nienawiści. Niestety złośliwy los postanowił z niego zadrwić i splótł nici przeznaczenia pirata w dość nieprzewidywalny węzeł. A wszystko zaczęło się pewnego szarego poranka..."

Czas Zapłaty to przede wszystkim opowieść pozbawiona boskich wybrańców i heroicznych czynów czy też altruistycznego poświęcenia głównego bohatera. Graczowi dane będzie wcielić się w postać Ricka, pirata po przejściach z niejasną przeszłością. Do tego gracz będzie musiał odnaleźć się w zupełnie nowej rzeczywistości Kolonii Karnej. Sama fabuła nacechowana będzie realizmem, złożonymi zadaniami, ale także prostotą wyborów [nie zawsze jendak oczywistych].

Fabuła charakteryzuje się:

  • długim i rozbudowanym wątkiem głównym związanym z nowym obozem [główna fabuła podzielona na 6 rozdziałów].
  • wieloma i często złożonymi wątkami pobocznymi;
  • ciekawymi opowieściamy NPCów.


Głównym celem modyfikacji jest ukazanie bardziej realistycznego wizerunku Kolonii Karnej przez pryzmat jednego z jej skazańców. Wielkością fabuła Czasu Zapłaty jest dłuższa od oficjalnego dodatku Gothic 2: Noc Kruka.


Sonda
Chcesz, aby Nordic Games rozwijało markę Gothic?

Tak, trzeba dać im szansę, czekam na efekty
Nie, nieważne, że to już inna, nowa firma - tak czy siak wara od tej serii


[poprzednie sondy]
Phoenix
» Strona Główna
» ADOM
» Fallout
» Arcanum
» Disciples
» The Witcher
» Icewind Dale
» Imperium Diablo
» The Elder Scrolls
» Neverwinter Nights
» Planescape: Torment
Partnerzy

Dragon Age 2
Wiedźmin 3
Arcania
Mass Effect 3
Fable

Feniks z Popiolów - czekamy...
Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
© 2002-2008 Gothic Site. Partnerzy: rpg, modern warfare 3. jPortal.