Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Świat
» Historia
» Umiejętności
» Potwory
» Gildie
» Postacie
» Lista NPC
» Lokacje
» Magia
Pomoc
» Ogólne informacje
» FAQ
» Solucja
» Zadania
» Porady
» Mapy
» Nauczyciele
» Sprzedawcy
» Chromanin
» Sterowanie
» Kody
» Konsola
» Instalacja modów
» Diccuric PL - FAQ
Ekwipunek
» Zbroje
» Czary
» Bronie
» Rośliny
» Artefakty
» Mikstury
Artykuły
» Recenzja
» Opowiadania
» Funny
» Pomocnicze
» Konkursowe
» Art & Story Forum
» Dodaj artykuł
Galeria
» Screeny
» Artworki
» Funny
» Rysunki
» Triki
Czas Zapłaty
» Informacje
» Historia
» Umiejętności
» Media
» Forum
» Twórcy
Download
» Demo [7]
» Filmy [2]
» Inne [7]
» Mody [39]
» Muzyka [7]
» Patche [3]

Skocz do:

Chromanin

Czym lub kim jest Chromanin? Dla niektórych są to tylko zwykłe książki, które można odsprzedać przypadkowemu kupcowi, wcześniej nawet ich nie czytając. Dla drugich zagadka. Dla jeszcze innych "zabawa w chowanego" lub ciekawa historia... Tak, jest to ciekawa, urozmaicająca rozgrywkę, niezobowiązująca przygoda i... krótka, ale tylko z pozoru, bo jak można tak ją nazwać, jeśli poszukiwanie ostatniej księgi 6 Chromanina kończy się pod koniec Gothic? A w finale spotykamy główny charakter, z którego, niestety, pozostały jedynie organiczne szczątki. Jednakże pamietaj, że boska aura i magiczny duch, aktywność swą mogą zaznaczać również w stanie pośmiertnym...


Poszukiwania kolejnego Chromanina nie wydają się zbyt kłopotliwe podczas zbierania informacji zawartych w księgach i zaglądaniu w tajemnicze zakamarki. Na początku mogą wystąpić pewne trudności, wiadomo, że ogrom świata nie da się łatwo ogarnąć. Następne księgi nie powinny sprawiać większych nieścisłości w ich odnalezieniu.

Niżej znajdują się opisane miejsca, gdzie występują tajemnicze księgi. W sumie sześć Chromaninów i ich treść.


  1. Podróżując po świecie Gothic z pewnością zaszedłeś w pobliże Wieży Mgieł. Znajduje się ona niedaleko plaży z wrakami statków. Pierwszy Chromanin jest w posiadaniu Szkieletu-Maga, a on sam przebywa wraz z kościejami w owej tajemniczej wieży. Zanim do niego dotrzemy, należy rozprawić się z grupką Szkieletów Wojowników. Przy odpowiednio wysokim poziomie w dalszym rozdziale powinieneś wyjść cało z poszukiwań.

    "Ten, który zechce wyrzec się ścieżki występku i błędu i zechce podążać drogą prawa i porządku, pozna prawdziwe źródło mojej potęgi. Dane mu będzie użyć jej, by skruszyć ogniwa tego świata i posiąść najważniejszą z nagród - Chromanin."
    "Mędrzec stara się zobaczyć sprawę w jej całości, nim zdecyduje się podjąć trudy wyzwania."


  2. Od drugiej części zaczynaja się wymagająca wędrówka w poszukiwaniu porozrzucanych ksiąg, podobnie jak kamieni ogniskujących. Znajduje się ona na szczycie wieży zrujnowanej fortecy (pomagamy tam szamanowi orków, który odwdzięczy się nam wskazówkami do ULU-MULU). Wejdź do wieży i wspinaj się po półkach na samą górę. Tam znajdziesz księgę. Ruiny widać na szczycie góry, w pobliżu wisi most, do tego miejsca można dostać się także obierając właściwą ścieżkę od Wieży Xardasa.

    "Wizje Chromanina, tajemne głosy z zamierzchłej przeszłości, rozjaśniły mój umysł. Nie porzucę ich za żadne skarby tego świata. Mój los będzie odtąd związany z nami."
    "To, co kiedyś rozdzielono, zostanie znów połączone po bolesnej chwili rozłąki."


  3. Na początku gry schodzimy ścieżką w dół, następnie docieramy do małego mostu na rzece, przy którym stoją dwaj strażnicy ze Starego Obozu. Udaj się w lewo stojąc twarzą do odpowiednio ustawionych strażników (wg mapy na wschód), dalej rzeka rozwidla się otaczając wielką skałę, opłyń ją i za nią na niewielkiej wysepce leży trzeci Chromanin. W pobliżu mogą kręcić się topielce.

    "O, starożytni Bogowie! Jak to możliwe, że niegodny śmiertelnik, jakim bez wątpienia jestem otrzymał tak cenne dziedzictwo waszej potęgi! Obym tylko nie zabłądził słowem lub uczynkiem i nie stracił mego skarbu!"
    "Mądry rybak próbuje czasem szczęścia po drugiej stronie jeziora."


  4. Czwarta jest przy jeziorze przed głównym wejściem do Nowego Obozu. Konkretnie po drugiej stronie jeziora od zatopionej chatki rybackiej.

    "Nie śmiem nawet marzyć o znalezieniu się pobliżu potężnego Chromanina. Dni płaczu odeszły w niepamięć. Tak niewiele dzieli mnie od osiągnięcia absolutnej perfekcji!"
    "Zapomniano już czyny tych, co niegdyś weszli na pokład."


  5. Piąta natomiast leży na plaży przy wraku statku (tam gdzie wygrzewają się ogniste jaszczury), nie powinno być problemów w jej poszukiwaniach, miejsce to znajduje się niedaleko Wieży Mgieł.

    "Ale nie będę sam kroczył po tej ścieżce. Zaszczyt przypadł mi, ale muszę podzielić się mą potęgą z tymi, którzy okaża się godni, by podążyć w moje ślady. Mam tylko nadzieję, że mnie odnajdą."
    "Znajdziesz mnie tam, gdzie wszystko się zaczęło."


  6. I wreszcie ostatnia - szósta, jest w podziemiach tam, gdzie znalazłeś pierwszą. W posiadaniu będie ją miał martwy mężczyzna. -"Znajdziesz mnie tam, gdzie wszystko się zaczęło".


Pamiętaj! By pojawiła się następna księga musisz uprzednio przeczytać poprzednią część.

Sonda
Chcesz, aby Nordic Games rozwijało markę Gothic?

Tak, trzeba dać im szansę, czekam na efekty
Nie, nieważne, że to już inna, nowa firma - tak czy siak wara od tej serii


[poprzednie sondy]
Phoenix
» Strona Główna
» ADOM
» Fallout
» Arcanum
» Disciples
» The Witcher
» Icewind Dale
» Imperium Diablo
» The Elder Scrolls
» Neverwinter Nights
» Planescape: Torment
Partnerzy

Dragon Age 2
Wiedźmin 3
Arcania
Mass Effect 3
Fable

Feniks z Popiolów - czekamy...
Niniejsza strona jest czescia Wortalu Phoenix, znajdujacego sie aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyzszy link by dowiedziec sie wiecej.
© 2002-2008 Gothic Site. Partnerzy: rpg, modern warfare 3. jPortal.