Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Upadek Setarrif
» Ogólne informacje
» Historia
» FAQ
» Spolszczenie
Informacje o grze
» Ogólne informacje
» Fabuła
» Walka
» Mechanika gry
» Bestiariusz
» Oprawa graficzna
» Oprawa dźwiękowa
» Recenzje
Pomoc
» Solucja, cz. 1
» Solucja, cz. 2
» Mapy
Ekwipunek
» Zbroje i ubiór
» Amulety i pierścienie
» Oręż i tarcze
Rozdarta Dziewica
» Wprowadzenie
» 1. Murdra
» 2. Nóż
» 3. Dym w górach
» 4. Pogłoski z kontynentu
» 5. Ręka Groma
» 6. Kulawy Gospodarz
» 7. Nieznajomy
» 8. Mroczny Wojownik
» 9. Ped
» 10. Numer trzy
» 11. Drewno o kamień
» 12. Krwawe Żmije
» 13. Ochotnicy
» 14. Ochotnicy cz. II
» 15. Na krechę
» 16. Śmierć to śmierć
» 17. Wina
Galeria
» Screenshots
» Artworks
» Inne
Download
» Inne [2]
» Mody [2]
» Patche [4]

Skocz do:


Gamescom 2009 - Arcania: A Gothic Tale Q&A | 21.08.2009
JoWood opublikował wywiad (Q&A), w którym odpowiedzi na dziesięć pytań udziela Philippe Louvet, producent z Spellbound. Philippe pracował wcześniej nad Neverwinter Nights, Dungeons and Dragons, Alone in the Dark, Unreal Tournament. Opowiada on między innymi o systemie walki, potworach, fabule, zadaniach, stanie produkcji, konkurencji z Risenem, powodach przesunięcia premiery etc. Pełne tłumaczenie wywiadu znajduje się w rozwinięciu newsa.

» Q&A @ WoG.com
» Dyskusja na forum


ArcaniA - A Gothic Tale Producer Q&A
Gamescom 2009


Poniższe Q&A zostało wydane przez JoWood, a na pytania odpowiada Philippe Louvet, producent z Spellbound biorący udział w tworzeniu Arcania: A Gothic Tale. Philippe pracował wcześniej przy Neverwinter Nights, Dungeons and Dragons, Alone in the Dark, Unreal Tournament...

I. Arcania: A Gothic Tale jest czwartą częścią serii Gothic, mamy już kilka filmów i screenów z E3, może nam pan powiedzieć na jakim etapie tworzenia jest gra?

Od E3 cofnęliśmy się trochę aby ulepszyć grę, którą mamy w swoich rękach. Skupiliśmy się na podstawowych elementach gry i uzyskamy wersję beta jednej piątej gry we wrześniu. Kończymy pierwszy "rozdział", zajmujemy się systemem walki i magii. Polerujemy zadania i tłumaczymy teksty na język angielski i niemiecki. Do testowania użyjemy tego pierwszego języka, aby Arcanię mogły przetestować różne grupy graczy z całego świata. Tworzymy grę "pod konsolę", aby przyjemnie się grało na tej platformie, jednak będzie też wiele niespodzianek pod PC.

II. Seria Gothic słynie z fabuły, z wysokiego poziomu interakcji z otoczeniem i innych cech związanych z grą, jakie znaczenie będzie miał system walki?

Walka jest naszym głównym celem, między innymi oczywiście, ale chcemy aby system walki był najważniejszy w Arcanii. Zostanie on ukończony we wrześniu. Ważna będzie taktyka oraz korzystanie z prawa "narzędzi" i prawa warunków. Będziesz mógł walczyć w starciu i na odległość. Zarówno z broni konwencjonalnej jak i potężnej magii. Ale sama walka nie będzie sposobem na ukończenie gry, będziesz musiał wykazać się sprytem, pomyśleć...

III. Czy możesz nam zdradzić coś więcej pod względem fabularnym? Chcielibyśmy poznać więcej szczegółów na temat powiązań Arcanii z poprzednimi tytułami spod marki Gothic.

Historia zaczyna się dziesięć lat po ostatnim epizodzie, Zmierzchu Bogów. Stary Bezimienny jest teraz Rhobarem III. Fabuła wykorzystuje różne elementy, które pojawiły się w poprzedniczkach Arcanii. Spotkamy niektórych starych znajomych, zostaną wyjaśnione niektóre tajemnice...

IV. Konkretnie, jakie postaci z poprzednich gier z serii Gothic zobaczymy w Arcanii?

W naszej grze zobaczycie wiele postaci ze świata Gothika. Mogę śmiało powiedzieć, że uzyskasz wsparcie od swoich starych przyjaciół, Diego, Lestera, Miltena. Czerpiemy wiele pomysłów z poprzednich części, ale chcemy także zaoferować nowości, niespodzianki, dlatego nie jesteśmy jeszcze całkowicie pewni. Postacie niezależne, będą odgrywać bardzo dużą rolę, będą miały swoje indywidualne zachowania, ale także grupy zachowań, które mogą zmieniać się radykalnie. Mogą być naprawdę nieprzewidywalni, są dobrze zarządzani.

V. Kim jest bohater i za kogo walczy?

To jest trudne pytanie, nie chcemy popsuć wam gry... Bohater jest nowym bezimiennym herosem, pochodzi z Feshyr, małej i spokojnej wyspy. Pewnego dnia został wysłany na misję przez swojego mentora i gdy z niej powrócił ujrzał, że jego wioska została spalona doszczętnie. Po żałobie nad śmiercią jego znajomych i rodziny postanowił znaleźć tych, którzy odpowiadają za tą tragedię i podąża ich śladem na wyspę Argaan. Od tej pory to nie jest już miłym facetem. Nasz bezimienny bohater jest silnym, zdecydowanym i charyzmatycznym młodym mężczyzną, który będzie coraz lepszy przez całą grę, aby sprostał swojemu losowi.

VI. Czy posiadasz jakieś informacje na temat stworzeń jakie spotkamy w Arcanii?

Planujemy około 15 różnych rodzajów zwierząt, na chwilę obecną mamy 25 potworów (niektóre mają odmiany). Każde z tych stworzeń ma inny styl walki, moce i specjalne ataki.

VII. Zobaczyliśmy już kilka miejsc w świecie Arcanii podczas E3. Czy możesz nam zdradzić coś więcej?

Cóż, akcja gry toczy się na wyspach, ale istnieje na nich wiele środowisk. Spotkamy wysokie góry, plaże, dżungle, bagna, duże i małe miasta i oczywiście lochy! W terenie możemy się spotkać także z wieloma interesującymi opowieściami...

VIII. Jak będzie wyglądać organizacja questów?

Chcemy uniknąć głupich questów, nasze zadania naprawdę wciągną gracza i sprawią, że poczuje jakby był naprawdę bohaterem. Będzie wiele możliwości na ukończenie zadań, a czasami będziemy musieli dokonać wyboru. Jednym słowem mówiąc: wolność.

IX. Risen ma wyjść pod koniec tego roku. Co zrobicie aby odróżnić grę PB od waszej kontynuacji serii Gothic?

Poprzez bardzo wysoką jakość naszej gry. Nie skupiamy się na konkurencji z tym albo innym tytułem. Wierzymy, że osiągnięcie najwyższej jakości będzie mogło odróżnić Arcanię spośród chmury gier i utrzymać ją długo na szczycie. Najwyższa jakość, świetny system walki, duże, otwarte środowisko, silny bohater i atrakcyjność świata Gothic są sposobami na uczynienie Arcanii świetną grą dla fanów Gothika, gier Action-RPG, ale także graczy należących do "głównego nurtu", nie mających upodobań w konkretnym gatunku.

X. Słyszeliśmy, że premiera Arcanii została przesunięta na rok 2010, może nam Pan wyjaśnić powody tego opóźnienia?

Mówiłem już wcześniej, że od czasu E3 postanowiliśmy się trochę cofnąć i uczynić Arcanię jeszcze lepszą. Oznacza to, że potrzebujemy jeszcze więcej czasu na realizację tego celu. Chcemy aby gra była dobrze sprawdzona, aby była dobrze dopieszczona i klimatyczna. Gothic musi mieć wysoką jakość i sądzimy, że w naszych rękach będzie ją miał. Doprowadzi to do większej popularyzacji zarówno na konsolach jak i PC. Zgodnie z myślą stworzenia najlepszej z najlepszych gier dla naszych fanów, a głównie dla społeczności graczy pomyśleliśmy, że kluczem do wydania takiej gry jest więcej czasu. Arcania go potrzebuje aby stać się jednym z najlepszych Action-RPG roku 2010.
Dodal: Macrentofeth
Sonda
Chcesz, aby Nordic Games rozwijało markę Gothic?

Tak, trzeba dać im szansę, czekam na efekty
Nie, nieważne, że to już inna, nowa firma - tak czy siak wara od tej serii


[poprzednie sondy]
Phoenix
» Strona Główna
» ADOM
» Fallout
» Arcanum
» Disciples
» The Witcher
» Icewind Dale
» Imperium Diablo
» The Elder Scrolls
» Neverwinter Nights
» Planescape: Torment
Partnerzy

Dragon Age
Arcania
Mass Effect 2
Wiedźmin 3
Fable

© 2002-2010 Gothic Site. Partnerzy: call of duty, skyrim. jPortal