Strefy
Gothic Site
Gothic
Gothic 2
Gothic 2: Noc Kruka
Gothic 3
ArcaniA: Gothic 4
Galeria
Upadek Setarrif
» Ogólne informacje
» Historia
» FAQ
» Spolszczenie
Informacje o grze
» Ogólne informacje
» Fabuła
» Walka
» Mechanika gry
» Bestiariusz
» Oprawa graficzna
» Oprawa dźwiękowa
» Recenzje
Pomoc
» Solucja, cz. 1
» Solucja, cz. 2
» Mapy
Ekwipunek
» Zbroje i ubiór
» Amulety i pierścienie
» Oręż i tarcze
Rozdarta Dziewica
» Wprowadzenie
» 1. Murdra
» 2. Nóż
» 3. Dym w górach
» 4. Pogłoski z kontynentu
» 5. Ręka Groma
» 6. Kulawy Gospodarz
» 7. Nieznajomy
» 8. Mroczny Wojownik
» 9. Ped
» 10. Numer trzy
» 11. Drewno o kamień
» 12. Krwawe Żmije
» 13. Ochotnicy
» 14. Ochotnicy cz. II
» 15. Na krechę
» 16. Śmierć to śmierć
» 17. Wina
Galeria
» Screenshots
» Artworks
» Inne
Download
» Inne [2]
» Mody [2]
» Patche [4]

Skocz do:

Oprawa wizualna

Oprawa graficzna gry ArcaniA: Gothic 4 już po opublikowaniu pierwszych screenów zachwyciła wszystkich fanów. Spellbound zapewnia, że gracze będą mogli dostosować grafikę do mrocznej kolorystyki, aby osiągnąć jeszcze bardziej ponury klimat.

Ścieżka na klifie w Argaan:
Ścieżka na klifie w Argaan

Technologia Arcania: Gothic 4 została oparta o silnik firmy Trinigy, pomimo że wspiera on Microsoft DirectX 11, to Spellbound koncentruje się na wersji 9, co pozwoli na odpalone gry nawet na starszym sprzęcie. Twórcy pracują z Trinigy od dłuższego czasu, a ich nowsze gry zbudowane zostały właśnie na silniku Vision.

Trinigy jest niezależną firmą koncentrującą się na rozwoju zaawansowanych technologii graficznych 3D z siedzibą w południowych Niemczech i biurem w Austin w Teksasie (USA). W dziedzinie silników gier 3D, Trinigy jest jedną z największych na świecie firm. Trinigy Vision Game Engine 7 jest jedną z najbardziej zaawansowanych technologii w zakresie dystrybucji online produkcji klasy AAA. Obecnie został wykorzystany w ponad 100 grach na całym świecie, przez znane firm takie jak Ubisoft, Firefly, Take 2, Neowiz, Dreamcatcher i inne. Vision Game Engine udowodnił swoją wszechstronność poprzez zastosowanie w wielu gatunkach gier (RTS-y, wyścigi, FPS-y, RPG i gry MMO). Vision Game Engine 7 jest dostępny i zoptymalizowany pod kątem PC (MS DirectX), Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Wii, XBLA, PSN i WiiWare.

"Vision jest wysokiej klasy oprogramowaniem wśród silników renderingu na różne platformy, z całą jego elastycznością, której potrzebowaliśmy, by zintegrować nasze technologie. Nie zmieniliśmy silnika Vision, ale dodaliśmy do niego nasze własne moduły: strumieniowe zarządzanie otwartym światem; obsługę ogromnej ilości detali przy renderingu, by sprostać poszczególnym wymaganiom naszego produktu; technologię przetwarzania mimiki twarzy; obsługę tekstur w wysokiej rozdzielczości; zwiększony zasięg widzenia; czy też obsługę otwartego świata. Zespół Trinigy udziela nam wsparcia, a także ochoczo wprowadza zmiany, które umożliwiły nam tworzyć Arcanię w sposób, jaki zaplanowaliśmy." - powiedział Andreas Speer ze Spellbound.

Cechy graficzne Arcanii

  • W świecie Arcanii odwiedzimy każdy dom i dotrzemy w każdy zakątek bez żadnych widocznych przeładowań na ekranie.
  • Woda będzie wyglądać jeszcze bardziej realistycznie. Promienie słońca będą wpływały na efekty wizualne wody - piękne odblaski sprawią, że możemy się poczuć jak nad jeziorem. Za sprawą skomplikowanych shaderów wspaniale wyglądają również morskie fale.
  • Twórcy przyłożyli się do efektów magii. Wystrzelenie strzały ognia lub meteorytu (specjalny czar udostępniony po osiągnięciu danego stopnia magii Innosa) wygląda piorunująco, czary oddziałują na całe otoczenie.
  • Na wietrze delikatnie falują trawa i liście, przez które przebijają się promienie słoneczne.
  • Prześliczne zmiany pory dnia są kierowane przez dynamiczny system pogodowy. Przykładowo, o świcie nadciąga gęsta mgła. W zależności od pory dnia budynki i postacie rzucają cienie na różne strony, świetnie też wygląda zachód słońca.
  • Nawet deszcz czy burza mogą wystąpić w dowolnym momencie, a towarzyszyć im będą ciekawe efekty graficzne. Ziemia będzie mięknąć, tworzyć się będą kałuże, a z dachów będą spływać strugi wody. Deszcz rzadko przedstawiany jest aż tak realistycznie! Bohater będzie mógł także nauczyć się czaru, który pozwoli mu na kontrolowanie opadów. Przydatny okaże się do przegonienia strażników, którzy będą chcieli schować się w suchym miejscu.
Efekty pogodowe:

Technologia budująca klimat:


Sonda
Chcesz, aby Nordic Games rozwijało markę Gothic?

Tak, trzeba dać im szansę, czekam na efekty
Nie, nieważne, że to już inna, nowa firma - tak czy siak wara od tej serii


[poprzednie sondy]
Phoenix
» Strona Główna
» ADOM
» Fallout
» Arcanum
» Disciples
» The Witcher
» Icewind Dale
» Imperium Diablo
» The Elder Scrolls
» Neverwinter Nights
» Planescape: Torment
Partnerzy

Dragon Age
Arcania
Mass Effect 2
Wiedźmin 3
Fable

© 2002-2010 Gothic Site. Partnerzy: call of duty, skyrim. jPortal